Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Tähän samaan syssyyn kysyn että aikai siitä ole hirveästi haittaa että ottaisi vain treeni päivisin kreatiinia sen 10g?

Meinaan sekin purkki kestäisi paljon pitempään tällä tavalla :)

Kummallinen kuumotus kreatiinista

Itse kun rupesin nauttimaan kreatiinia, niin rupesin näkemään ihan kummallisia unia ja yölläkin heräilin hiessä. Sellainen kummallinen "kuumotus" muutaman päivän. Vähän pelottavia tuollaiset myrkyt.. Nyt vaan käytän mm. soijaa, mysliä ja ruisleipää ja hyvin jakselee :)

Itse kun rupesin nauttimaan kreatiinia, niin rupesin näkemään ihan kummallisia unia ja yölläkin heräilin hiessä. Sellainen kummallinen "kuumotus" muutaman päivän. Vähän pelottavia tuollaiset myrkyt.. Nyt vaan käytän mm. soijaa, mysliä ja ruisleipää ja hyvin jakselee :)
Haha, tais olla kärpässieni-mix. ::hyper:

olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??

olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??
Ainaki mulla tulee helposti tommonen 3kg pöhö.

Voinko sekoittaa kreatiinia ja jotain toista jauhetta sekaisin?

Itse asiassa sitä suositellaan että ottaisi kreatiinin dekstroosin kanssa. Kreatiini imeytyy 50% paremmin näin (todistettu juttu).

Sekoitussuhde 1:2 eli 10g kreatiinia ja 20g
dekstroosia

Palkkarissa aloin itse juuri käyttämään tätä miksiä. Tietty viellä lisänä Pro Whey. Maitsuukin ihan juotavalle toi combo.

Syynä myös se, että kreatiini ei aiheuttanut mitään pelkälteen otettuna.

Itse asiassa sitä suositellaan että ottaisi kreatiinin dekstroosin kanssa. Kreatiini imeytyy 50% paremmin näin (todistettu juttu).

Sekoitussuhde 1:2 eli 10g kreatiinia ja 20g
dekstroosia

Palkkarissa aloin itse juuri käyttämään tätä miksiä. Tietty viellä lisänä Pro Whey. Maitsuukin ihan juotavalle toi combo.

Syynä myös se, että kreatiini ei aiheuttanut mitään pelkälteen otettuna.
Kiitos tiedosta :thumbs: Voisitko laittaa linkin mistä voisin tilata dekstroosia?

Tuossa ois oikeessa yläkulmassa yks ;)

Hiukkasen nyt vanhan kaivelua mutta vastausta en tähän löytänyt. Eli jättääkö kehonrakentajat kreatiinin pois ennen kisoja? Ja jos jättää niin kuinka paljon ennen? En tartte mutuilua vaan mielellään ihan tietoa :) _Teoriassa_:han ei kannattaisi jättää pois ollenkaan, mutta miten on käytännössä?

_Teoriassa_:han ei kannattaisi jättää pois ollenkaan, mutta miten on käytännössä?

Mutuilempahan nyt kuitenkin: miten niin teoriassa ei kannata jättää pois ollenkaan, kun kreatiinin yksi ominaisuus on kerätä kroppaan nestettä. Luulisi että kehonrakentaja haluaa olla lavalla mahdollisimman kuivana.

Hyvin mahdollista mielestäni. Tieteellistä taustaa ei ole tarjota.

Teoriassahan (ja siis myös käytännössä) kreatiinihan varastoituu luurankolihaksiin kreatiinina ja kreatiinifosfaattina. Se kulkeutuu solukalvon läpi CreaT1 kuljettajavalkuaisen avulla ja vetää mukanaan osmoosin vaikutuksena vettä joka johtaa siihen että solun tilavuus kasvaa. Solun ulkopuoliseen nesteen sitomiseen taas vaikuttaa lähinnä vain solun ulkopuolella oleva kreatiini joka erittyy virtsaan kreatiniinina. Eli jos tilanne on oikein suunniteltuna se että lihasten varastot ovat täynnä ja verenkierrossa kreatiniinitasot on alhaalla niin kunnon pitäisi olla kohdallaan. Eikö?

aikaisemmin lueskelin että joillain toimii jonkun tietyn valmistajan kreatiini, ja toisilla taas toisen..
jos kaikissa lukee 100% puhdas kreatiinimonohydraatti, niin eikö kaikkien pitäisi olla samaa tavaraa?

itseäni tuo kiinnostaisi lähinnä sen takia, kun ainakin xtreme merkkinen puskee naamaan täyteen finnejä.
Nyt löysin laatikosta vanhaa fastia, jos tuota testaisi.

kannattaako tehdä lataus menetelmällä , vai pistelee vaan menee tietyn määrän päivässä .

Back
Ylös Bottom