Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän samaan syssyyn kysyn että aikai siitä ole hirveästi haittaa että ottaisi vain treeni päivisin kreatiinia sen 10g?
Meinaan sekin purkki kestäisi paljon pitempään tällä tavalla![]()

Haha, tais olla kärpässieni-mix. :Itse kun rupesin nauttimaan kreatiinia, niin rupesin näkemään ihan kummallisia unia ja yölläkin heräilin hiessä. Sellainen kummallinen "kuumotus" muutaman päivän. Vähän pelottavia tuollaiset myrkyt.. Nyt vaan käytän mm. soijaa, mysliä ja ruisleipää ja hyvin jakselee![]()

Ainaki mulla tulee helposti tommonen 3kg pöhö.olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??
Voinko sekoittaa kreatiinia ja jotain toista jauhetta sekaisin?
Kiitos tiedosta :thumbs: Voisitko laittaa linkin mistä voisin tilata dekstroosia?Itse asiassa sitä suositellaan että ottaisi kreatiinin dekstroosin kanssa. Kreatiini imeytyy 50% paremmin näin (todistettu juttu).
Sekoitussuhde 1:2 eli 10g kreatiinia ja 20g
dekstroosia
Palkkarissa aloin itse juuri käyttämään tätä miksiä. Tietty viellä lisänä Pro Whey. Maitsuukin ihan juotavalle toi combo.
Syynä myös se, että kreatiini ei aiheuttanut mitään pelkälteen otettuna.
_Teoriassa_:han ei kannattaisi jättää pois ollenkaan, mutta miten on käytännössä?_Teoriassa_:han ei kannattaisi jättää pois ollenkaan, mutta miten on käytännössä?
olin tossa vähän yli kuukauden treenamatta ja kreaakaan ei tullu syötyyn paino tippui vaikka söin aikas paljon... kun aloin treenaamaan ja syömään kreatiinia painoni nousi 3 kg 2 viikossa eli voikos olla kreatiiinin ansiota?? lähinnä nestettä varmaankin mutta silti??