Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

itselle tuosta ei ainakaan finnejä tule, niinkuin saman valmistajan monohydraatista (xtreme). toimivuudesta en sitten osaa sanoa..

Elikksä tuli aloitettua kyseisen aineen käyttö, mutta ajattelin tässä kysellä vähäsen teidän kokemuksia kyseisestä aineesta + sivuoireista (finnit(?), nestettä(?)). Eli pistäkää tulemaha vaa. Haulla ois varmaa löytyny, mutta ei tähä aikaa löytäny haku -nappulaa.

Pitääkö tuota Evolution CRP:tä ottaa joka aamu niin kauan kuin tavaraa riittää vai vain niiden päivien aamuina kun on menossa treenaamaan?

Moro kaikille,

Meikäläinen muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen on aloittelemassa jälleen bodailua, ja jouduin tänään visaisen ongelman eteen kun ostin purkin kreatiinia, ja huomasin että siinä kyljessä lukee (englanniksi) jokseenkin näin: "älä käytä kofeiinia kreatiinin kanssa samanaikaisesti, tai vaikutukset kumoavat toisensa". Ihan puhtaasta kreatiinista siis kyse. Wtf? Miten mä selviän nyt elämästäni, kun tapoihin kuuluu kofujen nauttiminen ennen salia (olin jo suunnitellut vetäväni ennen salia krea-kofu-pommeja, namm), ja lisäksi erittäin runsas teenjuonti?

Moro kaikille,

Meikäläinen muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen on aloittelemassa jälleen bodailua, ja jouduin tänään visaisen ongelman eteen kun ostin purkin kreatiinia, ja huomasin että siinä kyljessä lukee (englanniksi) jokseenkin näin: "älä käytä kofeiinia kreatiinin kanssa samanaikaisesti, tai vaikutukset kumoavat toisensa". Ihan puhtaasta kreatiinista siis kyse. Wtf? Miten mä selviän nyt elämästäni, kun tapoihin kuuluu kofujen nauttiminen ennen salia (olin jo suunnitellut vetäväni ennen salia krea-kofu-pommeja, namm), ja lisäksi erittäin runsas teenjuonti?

Veikkaan että ei suositella nautittavaksi yhtä-aikaa, samalla tavalla mitä vitamiineja ja kahvia...;)

Heh heh, asiallisia viestejä. Kreatiini ja energiageelit ovat toki "lähestulkoon" toisiinsa verrattavissa.

Yliannostustakaan tuskin kovin helposti voi saada, eikös se kaikki ylimääräinen mikä ei kehoon imeydy poistu sieltä ihan virtsan mukana?

jos käyttää monohydraattia palkkarissa niin saako kaiken hyödyn irti kun palkkaria ei vedetä yleensä edes joka päivä eikä kukaan tankkausvaihettakaan pidä palkkarilla vetämällä esim 400g palkkaria päivässä saadaksen sen 20g kreaa jos siis valmispalkkarista kyse jossa yleensä toi 5g kreaa per 100 grammaa? vai toimiiko ilman tankkaustakin?

Back
Ylös Bottom