Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Ja kantsii myös muistaa että varsinkin jos lähtisit maratonille kreatiiniannoksen jälkeen niin olisi vaara että sydänlihas lakkaa toimimasta. Terve järkeni sanoo EI.
LOL, onneksi olen juossut kreatiinitankattuna vain Pirkan hölkän, joka 33 km pitkä. 9 km lisää, niin olis voinut pumppu poksahtaa... :(

Terveelle järjelle toki :thumbs:

Kreatiinin käytöllä tuskin on juuri mitään merkitystä kestävyysjuoksuun, jos ei puhuta huippu-urheilusta. Jos se kilon nestepöhö haittaa, niin kannattaa sitten vähentää saliakin sen verran, että lihaksista lähtee nesteet pois...

Onnittelut Aropupulle juoksusta:) Paljonko muuten meni aikaa?
Minun piti sanomani että pienikin yliannostus kreatiinia voi olla kuolemaksi jos lähtee tekemään sen jälkeen fyysistä treeniä.
En ole kyllä kuullut että huippukestävyysjuoksijat käyttäisivät kreatiiniä. Ennemminkin energiageeli on vastaava aine pitkän matkan juoksussa.

http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=91&osCsid=948cd8e3f04138aab841a89c74752d55
Mitä mieltä olette tästä tuotteesta?
ja voisiko joku laittaa mulle perus ohjeet tuon käyttöön...? Olenn kaksjakoisella ohjelmalla liikenteessä ja nelisen kertaa siinä viikossa punttia kertyy, lisäks harrastan potkunyrkkeilyä.

Niin, ja liekö tuosta paljonkin hyötyä minulle? ikää löytyy huikeat seitsemäntoista :dance:

Kiitän etukäteen vastauksista :worship:

-Ilari

Onnittelut Aropupulle juoksusta:) Paljonko muuten meni aikaa?
Minun piti sanomani että pienikin yliannostus kreatiinia voi olla kuolemaksi jos lähtee tekemään sen jälkeen fyysistä treeniä.
En ole kyllä kuullut että huippukestävyysjuoksijat käyttäisivät kreatiiniä. Ennemminkin energiageeli on vastaava aine pitkän matkan juoksussa.

Pahoittelen etukäteen asiatonta viestiä...

Yliannostus kreatiinia? Kuolemaksi jos tekee sen jälkeen fyysistä treeniä? Voi vattu enpä tienny pelaavani venäläistä rulettia kun otan kreatiinia ja käyn salilla. Mitä siinä voi tapahtua? Sydän räjähtää kun on niin pumpissa? Ei ei, nyt kyllä jotain järkeä näihin juttuihin. Maailmalla miljoonat ihmiset käyttää kreatiinia ja treenaa, mutta vielä ei ole massakuolemia tapahtunut. Olisi kunnon maailmanlopun meininki, kun suomen kaikki kreatiinin käyttäjät sais slaagin salilla. Jäisi holocaustikin toiseksi. Tuliskohan siitä yleinen suru- ja liputuspäivä? Tänään 23.10 vietämme surullisen kuuluisaa "Kreatiinipäivää"... jep jep.

Sama juttu kuin lähes kaikkien lisäravinteiden kanssa: Jos muuten ruokailut ovat tiptop kunnossa, niin voi tuosta ihan marginaalinen hyöty olla. Itse ostaisin kyllä samalla rahalla kilon kreatiinimonohydraattia.

Käyttöohjeet näyttävät löytyvän linkittämäsi sivun alaosasta.

pieni hernekin voi olla kuolemaksi jos se tukkii sopivasti kurkun...

ite pistäisin rahani herneeseen jos pitäis joko kreatiiniin kuolemista tai herneeseen tukehtumista veikata.

enemmän faktaa, vähemmän voodoota, kiitos.

e: tulipa mieleeni, salitreenikö sit on henkistä?

Möyh:( Luin vain kreatiinipurkin kyljestä kun olin kaupassa. Onkohan se sitten niin, että jos kreatiinipurkin kyljessä lukee:
"Vältä yliannostusta. Yliannostus saattaa aiheuttaa sydämen pysähtymisen" ja vastaavasti tupakkaaskissakin lukee:"Tupakka saattaa johtaa sydän-ja verisuonitauteihin", että nuo tuoteselostukset ovat lähes aina ihan bullsh*****?:wtf:

Mua kiinnos kans tuon kreatiinipuryvaatin vaikutus. 3 viikkoa olen käyttänyt, tosin vain treenipäivinä, mutta olo on ihan pöllö. Koko ajan hiukan pyörryttää. Treenissä voimaa on, enkat ovat paukkuneet. Vai onko vain sattumaa ja kyseessä esim. ylikunnon merkkejä. Nyt pidän viikon tauon, katsotaan sit.

Mulla on ainakin itellä toiminut hyvin toi CRP, parisen pussillista olen vedellyt, ja kyllä tulokset nousivat käytön aikana, ja nyt ovat hieman laskeneet käytön lopettamisen jälkeen. Siitä on nyt n.2kk kun viimeisen annokseni otin. Tosiaan uuden kuurin aijon aloittaa taas lähiaikoina. Itse juon aina ennen treenia 2 teelusikallista lasilliseen vettä sekoitettuna.

näin oli ja kusetti ku pientä eläint..Mut siis puryhan polttaa rasvaa,rite?Itse olen vaan lihonnu sen käytöst(läskin muodos seki viel).

Möyh:( Luin vain kreatiinipurkin kyljestä kun olin kaupassa. Onkohan se sitten niin, että jos kreatiinipurkin kyljessä lukee:
"Vältä yliannostusta. Yliannostus saattaa aiheuttaa sydämen pysähtymisen"

mistä purkista tuollainen toteamus löytyy? kuulostaa melkoisen rajulta... niinkun muut todennut niin kreatiini maailman käytetyin urheiluravinne varmasti, huippu-urheilijoilla käytössä jo väh 10v niin luulisi että vähän enemmän raportoitaisi jos yliannostus sydämen hajottaisi, koska niitä yliannostuksiakin varmasti tapahtuu harva se päivä. ei kyse nyt ole mistään huumesta...

Eli onko kukaan kuullut, että kreatiinia nautittaisiin yhdessä coca colan kanssa ?kuulemani ohje : 1,5 L colaa (mielellään Zero) ja 100 grammaa kreatiinia ?tolla saa kuulemma hurjan nopeen palautumisen.Lisäksi sama kaveri joka mainitsi tuosta kertoi myös, että hän laittaa kreatiinia kaikkien ruokien esim. tonnikalan sekaan, voiko tässä olla perää ?Itse nautin kreatiinia n.50 grammaa päivässä eli noin 10 ruokalusikallista (massa kausi) hyvin tuntuu lihaa tulevan ja rasvatkin ovat laskussa.Puhuin nyt siis kokoajan krea. monohydraatista jos joku sitä mietiskeli.

Back
Ylös Bottom