Joo eli onko tosta CREATIINISTA sitten oikeita haittoja en nyt tarkota mitää finnejä,näppylöitä enkä naaman leviämistä ?? parikin kamuu sano et se tuhoo munuaiset ja oon myös lukenu tota jostain.??
Että onko kellään mitään faktaa ?? Meinaan kun ostin sitä 300g enkä tiä vetäiskö naamariin vai heitänkö menemään?
:wall:
Että onko kellään mitään faktaa ?? Meinaan kun ostin sitä 300g enkä tiä vetäiskö naamariin vai heitänkö menemään?
:wall:
mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1:
ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.