Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Joo eli onko tosta CREATIINISTA sitten oikeita haittoja en nyt tarkota mitää finnejä,näppylöitä enkä naaman leviämistä ?? parikin kamuu sano et se tuhoo munuaiset ja oon myös lukenu tota jostain.??
Että onko kellään mitään faktaa ?? Meinaan kun ostin sitä 300g enkä tiä vetäiskö naamariin vai heitänkö menemään? :david: :wall:

hampaita se ainakin kuluttaa. mulla lähti kiille hampaista kun söin glutamiinia ja kreatiiniä (monohydrit), vajaan vuoden niitä söin mutta en aijo lopettaa kun tulostakin tullut :D

Joo eli onko tosta CREATIINISTA sitten oikeita haittoja en nyt tarkota mitää finnejä,näppylöitä enkä naaman leviämistä ?? parikin kamuu sano et se tuhoo munuaiset ja oon myös lukenu tota jostain.??
Että onko kellään mitään faktaa ?? Meinaan kun ostin sitä 300g enkä tiä vetäiskö naamariin vai heitänkö menemään? :david: :wall:

Jonkun tutkimuksen mukaan kreatiinista voisi olla hyötyä lisäravinteena yleensä, eikä vain urheilijoille. Vähän kuten vitamiinit yms.

Yleinen tietämys nykyään on, ettei kreatiini ole vaarallista kohtuudella nautittuna. Haitat ovat yleensä lähinnä kosmeettisia. Luulisi ainakin että tieto olisi levinnyt räjähdysmäisesti jos ihmiset alkaisivat menettää terveydensä kreatiinin "käytön" takia. Olet sitäpaitsi syönyt jo varmasti paljonkin kreatiinia koska sitä on eläinperäisessä ruoassa.

Täältä löytyy nyt ainakin jotain tietoa
http://www.tohtori.fi/?page=3784714&id=4991738

Puryvaatin säilyvyys?

Pikkasen menee ohi mutta en viitti uutta trediä tehdä.
Mites on pyruvaatin säilyvyyden kanssa? Huomasin, että kaapissä seisoo vajaa purkki puryvaattia jossa parasta ennen merkintä 03/2007. Uskallanko lusikoida tavaraa vielä tämänkin kuun jälkeen?

Pikkasen menee ohi mutta en viitti uutta trediä tehdä.
Mites on pyruvaatin säilyvyyden kanssa? Huomasin, että kaapissä seisoo vajaa purkki puryvaattia jossa parasta ennen merkintä 03/2007. Uskallanko lusikoida tavaraa vielä tämänkin kuun jälkeen?

Itse vetäisin kyllä. Tuntuu että ei noissa taida olla mitään kovin pilaantuvaa ainesosaa käytetty ja tuskin on mennyt miksikään, mikäli tuote on oikein säilytetty. Ja tähän voisi heittää vanhan kainuulaisen sananlaskun:

"Kyllä se perse seuloo!!" :D

Lisääkö tämä massaa siis... huomattavasti? Meinaan että olis ikävää jos lihakset haihtuis ja näyttäs joltai läskispedelt...

Lisääkö tämä massaa siis... huomattavasti? Meinaan että olis ikävää jos lihakset haihtuis ja näyttäs joltai läskispedelt...

Ei. Ite en oo huomannut juurikaan eroa kreatiinin käytön aikana normaaliin treeniin verrattuna. Ei oo mun mielestä mitenkään ihmeellisesti tulokset noussu eikä painokaan 500 gemiä enempää, nyt dieetillä paino putoaa myös ihan normaalisti vaikka kreaa vedänkin.

ennemmin sitte ostaa vaikka muscle+ tai pro-gaineria ku alkaa latailee suotta kreatiinia...sitä kuluu vain reippasti KOVASSA fyysisessä harjoituksessa.Safkaa lärviin ja lepoa.

Vedä ihmees!:rock: mä oon 15 (91) ja mulla toi oikeesti autto ku vetasin tommose fastin 900 g boxin kaverin kanssa puoliksi. Paino nous 70-77 josta osa kyllä tullu iha kovasta reenistä ja runsaasta ruoasta mutta varmasti kreatiinillakin sormensa pelissä. Myös penkki nous ton 450 gramman aikna 72.5 -82.5. Ja muutenki kivempi reenata ku aattelee et "nyt ku oon vetäny kreaa ni jaksan nostaa paljo enemmä". Ite pidin lataus jakson mut en sen kummemmi noit mitannu heitin vaa palkkarin sekaa treenin jälkeen joku 5-10g:evil: ja enne treenii heraa toi sama. Ei siis mielestäni ehtaa kamaa joka hintaansa nähden kannattavaa. Myöskään sivuvaikutuksia ei ilmennyt.Tsemppiä treeneihin:kippis1:

aika jannu ku penkki nous 10kg n.1.5kk aikana:rolleyes: ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.

aika jannu ku penkki nous 10kg n.1.5kk aikana:rolleyes: ja 15v.eli tuskin paljoa minua kauemmin treenaillu.taitaa olla kalajuttuja,tai sitten suuri hatun nosto kaverille,että koulujen ja muiden esteiden takia jaksanu treenata kovaa.
Hohhoijaa taitaa taas olla tätä katkeraa tilitystä, kun itse ei oo pystynyt johonkin mihin toinen on. 10kg nousu penkissä alottelijalla 1,5kk ei ole edes mikään ihmesaavutus.

Kreatiinihan kerää kehoon (lihaksiin) sen muutaman kilon nestettä, joka niinkuin joku jo mainitsikin, poistuu heti kun käytön lopettaa. Sarjakesteävyys paranee 1-2 toistolla periaatteessa sen takia, koska lihaksessa on hiukan enemmän sitä nestettä. Ja kreatiini ei todellakaan ole mitään vaarallista, koska sitä saa ruoastakin. Ja niinkuin muidenkin lisäravinteiden kohdalla, voi sitä ostaa pikkunaperokin jos vain kykenee.

Juu ei ole ihme. Itellä nous 10kg sellasee kuukautee sillon joskus: 82,5--->92,5kg.

Eli kannatasko tällasen tänä kesänä 15 täyttävän junnu "bodarin" käyttää ollenkaan kreatiinia vai pitäskö ne jättää myöhemmäksi.Jos tietoa niin jonkun näköstä infoa voi parhaista kreatiini valmisteista heittää

siitä vaan alotat, eihän siitä kohtuumäärissä mitää haittaa ole. maha voi mennä sekasin jos paljon ottaa, eipä muuta

Hohhoijaa taitaa taas olla tätä katkeraa tilitystä, kun itse ei oo pystynyt johonkin mihin toinen on. 10kg nousu penkissä alottelijalla 1,5kk ei ole edes mikään ihmesaavutus.

Kreatiinihan kerää kehoon (lihaksiin) sen muutaman kilon nestettä, joka niinkuin joku jo mainitsikin, poistuu heti kun käytön lopettaa. Sarjakesteävyys paranee 1-2 toistolla periaatteessa sen takia, koska lihaksessa on hiukan enemmän sitä nestettä. Ja kreatiini ei todellakaan ole mitään vaarallista, koska sitä saa ruoastakin. Ja niinkuin muidenkin lisäravinteiden kohdalla, voi sitä ostaa pikkunaperokin jos vain kykenee.

joo saahan sitä ruoasta...pari grammaa kiloa punasta lihaa kohden..

Ei toikaan nyt oo mikään ihme kun puhutaan reilun seitsemänkympin raudoista, muistan kyllä kun itelläki nousi penkki n. 45:stä sinne seitsemäänkymppiin ihan kahdessa-kolmessa kuukaudessa kun aloittelin harrastusta.

E. Ja tällöin ei ollut mitään reeniohjelmaa tms. käytössä saati sitten lisäravinteita :)

Back
Ylös Bottom