Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Eikös yksi teelusikallinen ole jotain 2-3g. Jos tämä jannu haluaa ottaa 5 teelusikallista kerralla, on kerta-annos 10-15g. Tämä sitten vielä neljä kertaa päivässä, se olisi 40-60g kreaa päivässä. Eikös se ole kuitenkin jo vähän liikaa..?

Varmaan riittää se neljä teelusikallistakin päivässä, eli 10-15g.

no se 5g pitää olla niin kukkurallinen teelusikka kuin olla ja voi. jokaisen puntti juntin varustukseen kuuluu digitaali vaaka. sen kautta ne on helppo laittaa niin ei tarvi mietttiä että paljonko mitäkin tulee otettua. mutulla kun jauhoja vedetään niin yleensä syödään liian vähän. digitaalisia talousvaakoja saa 15-20e.

Lataaminen/tankkaaminen eli kuurittaminen antaa kyllä kovemmat voima buustit kuin pelkkä vakimäärä päivässä... Mutta tästä on väännetty jo varmaan tsiljoonassa ketjussa juupas - eipäs tyyliin joten tuskin kannattaa enää alkaa.

ite oon ehottomasti tankkauksen puolesta puhuja ja myös sen että niitä taukoja pidetään kreasta. yhtä monta mielipidettä kuin on reenaajaaki.

Lataaminen/tankkaaminen eli kuurittaminen antaa kyllä kovemmat voima buustit kuin pelkkä vakimäärä päivässä... Mutta tästä on väännetty jo varmaan tsiljoonassa ketjussa juupas - eipäs tyyliin joten tuskin kannattaa enää alkaa.

Tankkaamalla kreatiinitasot tippuu nopeammin alas käytön jälkeen, kuin ottamalla kokoajan tuota n. 5-10g määrää. Mutta tosiaan tuolla pienemmällä määrällä tasot nouseekin huippuunsa hitaammin.
Mitään erilaisia voimabuusteja kummallakaan tavalla saa ainakaan siinä vaiheessa kun tasot on ylhäällä. Pienemmän määrän etuna vaan on pitempään pysyvät tasot.
No antaa olla...

mulla ainakin tunki täydellisesti leaderin kaakaon makusesta herasta läpi... tunkee kaikesta läpi, nii vitun paskan makusta et laatta meinaa lentää, se on niinku jois sitruunamehutiivisteen tiivistettä!

onko neuvoja kuinka tämän hirveän aineen saa alas näin dietillä, vaikuttaako edes (rasvanpoltollisesti) ku monohydraatti ainaki antaa sikapumpit ? muute lentää partsilta alas

Sama täällä. Naama alkaa kukkia AINA kun alkaa tankkailemaan. Kreatiini, glutamiini ja massblast, joku noista sen aiheuttaa. Seuraavaksi joku voikin taas sanoa minulle ettei juuri nuo lisäravinteet liity finneihin mitenkään.

edit: yritin quotata roccoria mutta kun

mulla ei ainakaan tule mitään oireita kreatiinista...mutta glutamiini tuli samantien naamasta läpi finneinä että sitä en ole lisänä enää ottanut,mitä nyt normaalisti protskun mukana tulee vähän...

Itekkin taistelin purkin verran alas tuota moskaa ja funlightia meni. Ite otin ensin lämmintä vettä,siis mikrotettua melkein kiehuvaa ja siihen se jauhe.Sitten funlightia sekä kylmää vettä päälle. Joskus kokeilin liuottaa suuremman määrän ja jättää osan jääkaappiin odottamaan uutta tulemista mutta se kiteytyi kylmässä uusiksi. Tuoremehuun/greippimehuun se ehkä hävisi parhaiten.
Maku on kyllä niin perkeleen paha, vähän kuin omia mahanesteitään yrittäis kurlata:urjo:
Olen ehkä sen verran herkkuperse että jätän kyseisen pulverin sinne hyllylle ja luotan monohydraatin voimaan.

Mä sekoitan L-arginiinin ja kreapuryvaatin Lidl:n poretabletteihin.

Mun juoma rakentuu seuraavasti:

C-vitamiini-, Magnesium- ja Kalsiumporetabletit lasiin. Perään n. 10g kreapuryvaattia ja n. 10g L-arginiiniä. Vettä päälle n. 2,5dl.

Mauku kohtuullinen. Samalla tulee noita vitskuja ja hivenaineita nautittua tossa.

Ehdottomasti kokeilemisen arvonen.

Cipe

Itse vedän joka aamuisen ja joka treeniä edeltävän ihanaisen puryvaattini yleensä light-colalla. Pepsi max peittää maun ehkä paremmin, funlight on ihan jees kanssa. Tuota on tullut vedettyä nyt kahdella dieetillä ja voin sanoa, ettei tuohon makuun totu ikinä. Hampaat jää ärsyttävän tuntoiseksi ("pehmeiksi") ja kysyinkin hammaslääkäriltä, että syövyttääkö tuo hampaat pois jossain vaiheessa :D Sanoi, että voi hyvinkin vaurioittaa kiillettä ja käski purskutella aina vedellä tuon ottamisen jälkeen. Samalla oon miettinyt, että mitähän tuo tekee mahalle, kun aamuisin tuon vetäisee vielä tyhjään mahaan. Noh, hengissä toistaiseksi ;)

Pakko vaan uskoa että tuote aiheuttaa mieletöntä rasvanpolttoa, kasvattaa samalla lihaksia ja tukee elämää noin muutenkin :arvi:

Evolution CRP sisältää sitruunan makua, joten sen nauttiminen on kuin sitruunanmakuisen vitamiiniporetabletin nauttiminen = vaivatonta.

Mä sekoitan L-arginiinin ja kreapuryvaatin Lidl:n poretabletteihin.

Mun juoma rakentuu seuraavasti:

C-vitamiini-, Magnesium- ja Kalsiumporetabletit lasiin. Perään n. 10g kreapuryvaattia ja n. 10g L-arginiiniä. Vettä päälle n. 2,5dl.

Mauku kohtuullinen. Samalla tulee noita vitskuja ja hivenaineita nautittua tossa.

Ehdottomasti kokeilemisen arvonen.

Cipe

Niin siis vielä.. Eli ennen L-arginiiniä mä vedin Kreatiinipuryvaattia C-vitamiini- ja Magnessiumporeilla. Mun mielestä peittää hyvin maun.

Noi poreet maksaa 5snt/kpl, eli niistä ei ihan hirveesti köyhdy.

Cipe

Joo eli onko tosta CREATIINISTA sitten oikeita haittoja en nyt tarkota mitää finnejä,näppylöitä enkä naaman leviämistä ?? parikin kamuu sano et se tuhoo munuaiset ja oon myös lukenu tota jostain.??
Että onko kellään mitään faktaa :D ?? Meinaan kun ostin sitä 300g enkä tiä vetäiskö naamariin vai heitänkö menemään? :arvi:
:anssi:

Kyllä omalla kohdallani ovat nivelvaivat vähentyneet kun kreatiinia on alkanut käyttämään. Siinä samalla kyllä selkä alkaa kukkimaan, mutta mieluummin otan ne terveemmän tuntuset kädet ja finnisen selän, kuin kipuja enemmän ja vähemmän finnejä. Muuta en ole huomannut kreatiinista. Voi tietysti myös lisääntyneestä veden litkimisestä johtua tuo olkapäiden kivuttomuus. Mutta veikkaisin tässä näitten omien käyttöjen kokemuksella kreatiinia. Ja myös finnit ovat suoraan kreatiinista. Ei tullut finnejä, kun pelkkää protskuu ja hiilarii veteli.

Back
Ylös Bottom