Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Yksi henkilö joka oli vaasan alle 105kg kisoissa(kilpailijana) kertoi minulle näin. Ja se tuskin kusetti.

No joko se kusetti tai ei muuten tienny mistään mitään. Ei se takaa että tietää kaikesta kaiken jos kiipeää keholavalle ja vaikka pärjääkin siellä.

EDIT: Toki jos sitä kreaakin vedetään ihan överiannoksina (tyyliin kymmeniä grammoja) päivittäin pitkiä aikoja, niin saattaahan se johonkin jotain vaikuttaa. Mutta normaaleilla n. 5 g päiväannoksilla jos virtsakiviä tulisi, niin aika hätäseen lähtis myynnistä. Tappaahan vedenjuontikin kun riittävästi päivässä kiskoo. ;)

Nyt on viikon kuuri takana ja hieman jopa yllättyin. Parin päivän jälkee kävely yms tuntu tosi kevyeltä. Lisäksi puntilla huomas että sarjoissa menee n. 10% enempi kuin ennen. Koko ajan on jano ja paskalla saa käydä koko ajan. Finnit on kyllä pysyny poissa, vaikka muuten niitä o iha riittämiin...

Kreatiini lupaa kasvattaa lihasmassaa, nopeuttaa palautumista ja nostaa sarjakestävyyttä. Monilla toimii hyvin, toisilla ei. Kannattaa ilman muuta kokeilla, kun se ei ole hinnalla pilattu.

Sivuvaikutuksena ainakin meikäläisellä puskee hieman finnejä.

ON/OFF: Enpä oikein tuohon munuaisarvojen nousuun jaksa uskoa, miten perustelet tämän väitteen?

noh mutta aina löytyy ihmisiä jolla on väärä käsitys reilusta t-lusikasta :) ja taukoja ei osata pitää. mutta eiköhän se asia oo nyt käsitelty :D

Näinhän se on. Mutta tällaiset asia on hyvä esimerkki siitä miten erilaiset urbaanit legendat lähtee liikkeelle.

Ei tuo ainakaan tuloksia laske. Itellä ei mitään suunnattomia vaikutuksia oo tullu, mutta vedetään nyt muodon vuoks kun on niin halpaakin (35€/1kg)

Sivuvaikutuksena ainakin meikäläisellä puskee hieman finnejä.
Tuostahan on ollut paljon juttua, ja moni on tuota kokenut. Itselläni kreatiini toimii puolestaan finnien poistossa tehokkaammin kuin Clearasil :D
Kokeilla kannattaa, itsellä toimii kanssa ihan hyvin. Odotettavissa parin kilon nestepöhöä...

Tuostahan on ollut paljon juttua, ja moni on tuota kokenut. Itselläni kreatiini toimii puolestaan finnien poistossa tehokkaammin kuin Clearasil :D
Kokeilla kannattaa, itsellä toimii kanssa ihan hyvin. Odotettavissa parin kilon nestepöhöä...

tuo nestepöhökin lähtee kyllä itellä melko nopiaa kun lopettaa krean käytön.

ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.

ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.
eli en ole vielä aloittanut juoman käyttöä, kyselen tietoja etukäteen.

Aika yksilöllistä, kenelle tulee niitä finnejä kreasta ja kelle ei. Itelle tuli pari finniä kun alotin ottamaan kreaa..Niitten jälkeen ei ole siitä enään yhtään tullutkaan vaikka välillä ottanut isompiakin annoksia.

Eli kannattaa tottakai ottaa juoma, mutta jos naama alkaa kukkimaan todella pahasti niin voit ilman kreaakin olla. Ei se välttämättä mikään oikotie onneen ole..:)

Back
Ylös Bottom