Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä alottaisin itse ainakin vasta ton sun joulureissus jälkeen. Ainakin jos tankkauksen vedät niin se tankkaus ei enää hyödytä mitään sen reissus jälkeen, joten joutuisit ottamaan uuden tankkauksen joka tapauksessa.
Mikäs juttu toi on ettei muka tankkaust enää tarvittais? monohydraateistahan on puhe?
ota aamiaisen yhteydessä eka annos ja toinen annos illalisen yhteydessä, eli päivän ensimmäisellä ruokailulla ja viimeisellä.Noniin kiitoksia jälleen tarkennuksesta. Pitää ottaa nyt samontein se yks annos. Jos sen verran vois vielä tarkentaa että onko mitään merkitystä mihin aikaan huomenna otan sen annoksen ja otanko tyhjään vai täyteen mahaan?

En tiiä onko tuo vika vaan mun kohdalla, muta antakaa nyt jotakin neuvoja miten ton saa alas tuskitta?! Ku purkilla oli hintaa kuitekki se 38euroo, ni ei viihtis nurkkaan jättää sitä.
Onko se totta, et jos tota kreatiinia liikaa käyttää niin kehon oma kreatiinin tuotanto kärsii eli keho ei tuottaisi enää omasta takaa tuota kreatiinia? :jahas: Näin olen kuullut, mutta perusteluja ei ole tullut tälle väitteelle, niin siksi tuo homma vähä epäilyttää :D
Kaippa sitä voi, sillä aminohapot tuhoutuvat noin 200 celsiuksessa. Mutta en näe järkeä ottaa kiehuvaan veteen. Ihan normaalisti lasin pohjalle vaan. Se on sen verta hienojakoista kamaa, että ei haittaa, vaikka ei liukene.
Eli toi latausjakso ei mitenkä ole välttämätön? Jos alan ny heittää vaan palkkariin sen mittalusikallisen, ja ehkä ennen reeniä myös.., niin se olisi ok?
Kesällä käytin, ja sillon pidin sen latausjakson ihan normaalisti.

Eli toi latausjakso ei mitenkä ole välttämätön? Jos alan ny heittää vaan palkkariin sen mittalusikallisen, ja ehkä ennen reeniä myös.., niin se olisi ok?
Kesällä käytin, ja sillon pidin sen latausjakson ihan normaalisti.
Nää on just näitä ikuisuuskysymyksiä...
Ite rupesin nyt pitkästä aikaa popsimaan kreaa.Ekan vkon otan 2 isoa rkl/pvä,ja sen jälkeen 1 kukkura rkl/pvä.4-5vkoa ois tarkoitus popsia.Toimii eli ei.Todennäköisesti ei...![]()
kyllähän sitä noinkin voi ottaa, ottaisit 5 vai 10g päivässä?