Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Kyllä alottaisin itse ainakin vasta ton sun joulureissus jälkeen. Ainakin jos tankkauksen vedät niin se tankkaus ei enää hyödytä mitään sen reissus jälkeen, joten joutuisit ottamaan uuden tankkauksen joka tapauksessa.

Mikäs juttu toi on ettei muka tankkaust enää tarvittais? monohydraateistahan on puhe?

Tankkauksen ainoa hyöty on se että saat alle viikossa ne kreatiinivarastot täyteen. ottamalla tuota säännöllisesti alusta alkaen tekee saman vaikutuksen myös mutta hieman hitaammin, ehkä pari viikkoa siis. Jos tankkaus vetää esim. mahan sekaisin niin ei tuota ole mitään pakkoa/järkeä tehdä vaan käyttää tuota vain 5 g päivittäin, saman hyödyn silläkin saa.

Eli aivan hyvin voit alkaa vaikka samantien tuota vetämään jos siltä tuntuu, ei se mikään ihmeaine ole jonka teho katoaa samantien tai jonka käytön katkaisemisesta seuraisi katastrofi.

Noniin kiitoksia jälleen tarkennuksesta. Pitää ottaa nyt samontein se yks annos. Jos sen verran vois vielä tarkentaa että onko mitään merkitystä mihin aikaan huomenna otan sen annoksen ja otanko tyhjään vai täyteen mahaan?

juu

Noniin kiitoksia jälleen tarkennuksesta. Pitää ottaa nyt samontein se yks annos. Jos sen verran vois vielä tarkentaa että onko mitään merkitystä mihin aikaan huomenna otan sen annoksen ja otanko tyhjään vai täyteen mahaan?
ota aamiaisen yhteydessä eka annos ja toinen annos illalisen yhteydessä, eli päivän ensimmäisellä ruokailulla ja viimeisellä.

näin itsekin teen. :)

Ok. Näinpä tulen sitten tekemään. :) Tosin ennen joulua taidan ottaa nyt vain aamiaisen yhteydessä, koska otan vain tuon viitisen grammaa, eli yhden annoksen päivässä. Sitten joulun jälkeen vois ottaa ainaki alkuun sitten vähä enemmän.

Juup! Elikkä semmosta kyselisin et mitenkä saatte ton jauhon alas? Ostin just Kreatiinipuryvaatti purkin ihan kokeilu mielessä, mut eka kertaa ku otin sitä ni yrjösin varmaan 3 kertaa saman tien. :) En tiiä onko tuo vika vaan mun kohdalla, muta antakaa nyt jotakin neuvoja miten ton saa alas tuskitta?! Ku purkilla oli hintaa kuitekki se 38euroo, ni ei viihtis nurkkaan jättää sitä.

Joo kyl se aika kirpeelle maistuu.. mut koitas laittaa funlightin sekaan, nii helpottaa, sitruuna tms on omiaan peittämään makua. Meikäläinen veti sitä massajuoman seassa ja kiukulla alas. kyllä sen maun nyt kesti, mutta ongelmaksi muodostui se että puryvaatti paakkuuntuu jauheen pohjalle ja tuntuu että menee hyvät mömmöt hukkaan. Ellei sitä sitte lusikalla rupea kaapimaan pohjalta :kuola:

Joo saan sen alas, mut en vaa tiiä miten se hietti mahan niin sekasin. Pystyn kuitenkin arginiinit, glutaminit, kreatiinit sun muut vetää pelkän vesi tilkan kans.. mut tarttee kokeilla. Ja tohon alas menoonkin saatto vaikuttaa et imasin sen maustamattoman heran ja veden kans, mut ei vaa millää jaksa maksaa 5euroo enempää et saa maun heraan.

Onko se totta, et jos tota kreatiinia liikaa käyttää niin kehon oma kreatiinin tuotanto kärsii eli keho ei tuottaisi enää omasta takaa tuota kreatiinia? :jahas: Näin olen kuullut, mutta perusteluja ei ole tullut tälle väitteelle, niin siksi tuo homma vähä epäilyttää :D

Onko se totta, et jos tota kreatiinia liikaa käyttää niin kehon oma kreatiinin tuotanto kärsii eli keho ei tuottaisi enää omasta takaa tuota kreatiinia? :jahas: Näin olen kuullut, mutta perusteluja ei ole tullut tälle väitteelle, niin siksi tuo homma vähä epäilyttää :D

No ei ole totta! :D Keho ei tuota kreatiinia vaan sitä tulee ruoasta, mutta vain pieniä määriä. Sen takia jos haluaa saada kreatiinitasot nousemaan pitää ottaa kreatiinia lisäravinteena

Kaippa sitä voi, sillä aminohapot tuhoutuvat noin 200 celsiuksessa. Mutta en näe järkeä ottaa kiehuvaan veteen. Ihan normaalisti lasin pohjalle vaan. Se on sen verta hienojakoista kamaa, että ei haittaa, vaikka ei liukene.

Kaippa sitä voi, sillä aminohapot tuhoutuvat noin 200 celsiuksessa. Mutta en näe järkeä ottaa kiehuvaan veteen. Ihan normaalisti lasin pohjalle vaan. Se on sen verta hienojakoista kamaa, että ei haittaa, vaikka ei liukene.

Tai heität jauhot suuhun ja vettä päälle.. menee nopeammin, eikä jää lasin pohjalle jämiä.

Mulla kyllä kreatiini alkoi kunnolla toimivaan (pienemmilläkin annoksilla, 5-10g latauksella, sen jälkeen 5g treenin jälkeen), kun aloin sekoittaa sen suurempaan määrään vettä (n 5 dl) kunnolla shakerissä niin, että se liukenee.

Eli kylllä oman kokemuksen perusteella suosittelisin shakeriä, paljon vettä ja muutaman minuutin rentoa ranneliikettä!

Eli toi latausjakso ei mitenkä ole välttämätön? Jos alan ny heittää vaan palkkariin sen mittalusikallisen, ja ehkä ennen reeniä myös.., niin se olisi ok?

Kesällä käytin, ja sillon pidin sen latausjakson ihan normaalisti.

Nää on just näitä ikuisuuskysymyksiä...
Ite rupesin nyt pitkästä aikaa popsimaan kreaa.Ekan vkon otan 2 isoa rkl/pvä,ja sen jälkeen 1 kukkura rkl/pvä.4-5vkoa ois tarkoitus popsia.Toimii eli ei.Todennäköisesti ei...:rolleyes:

juu

Eli toi latausjakso ei mitenkä ole välttämätön? Jos alan ny heittää vaan palkkariin sen mittalusikallisen, ja ehkä ennen reeniä myös.., niin se olisi ok?

Kesällä käytin, ja sillon pidin sen latausjakson ihan normaalisti.

kyllähän sitä noinkin voi ottaa, ottaisit 5 vai 10g päivässä?
itse kumminkin otan mielummin tankkaus tyyylillä kreat.

niin ja minä sekoitan kreat mansikkamehuun ja shakerilla hoituu sekoitus. hyvin toimii.

Nää on just näitä ikuisuuskysymyksiä...
Ite rupesin nyt pitkästä aikaa popsimaan kreaa.Ekan vkon otan 2 isoa rkl/pvä,ja sen jälkeen 1 kukkura rkl/pvä.4-5vkoa ois tarkoitus popsia.Toimii eli ei.Todennäköisesti ei...:rolleyes:

Siis ruokalusikallisen?!!Mulla ainakin menee pakki tosi sekasin ku kerran vahingossa otin ruokalusikallisen,siinähän on kymmeniä grammoja..No,kukin tyylillään.Ton ruokalusikallisen otin ku ekan kerran otin kreatiinia,en löytänyt silloin mitään ohjetta ja vetäsin sit noin,kyllä pakki huuti armoa sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom