Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

No ei ole totta! :D Keho ei tuota kreatiinia vaan sitä tulee ruoasta, mutta vain pieniä määriä. Sen takia jos haluaa saada kreatiinitasot nousemaan pitää ottaa kreatiinia lisäravinteena

Höpö höpö, puolet elimistön kreatiineista syntetisoidaan aminohapoista!
Ja se toinen puolet tulee sit safkasta..

Onhan kreatiinitason nostaminen on mahdollista myös syömällä, mutta kukaan ei pysty syömää niin paljoa :D

Ja just toi syntetisointi kärsii, kun nauttii kreatiinia liian pitkän aikaa putkeen, eli vähän väliä pitäis pitää taukoa nelisen viikkoa..

Onhan kreatiinitason nostaminen on mahdollista myös syömällä, mutta kukaan ei pysty syömää niin paljoa :D

Oonko jotain muuta väittänytkään? :jahas:

Tämä on jäänyt vähän epäselväksi, että kannattaako kreatiinin käytössä pitää taukoja? Esim siten, kun fastin purkissa lukee: 5pvä:n lataus, 4-6vko:n ylläpito ja loppuun 2-4vko:n tauko.

Mihin tuommoinen tauotus vaikuttaa? Onko haittaa jos vetää tasaseen kokoajan myös halki palauttavien viikkojen jotain 10g päivä? vai kannattaako ottaa enemmän? Tämänhetkinen paino n.83 ja pituus 184

Searchilla yritin muttei mitään järkevää vastausta pistänyt silmään

Olen ymmärtänyt että, jos ei pidä taukoja välillä niin keho tottuu tohon kreahan, ja se taas tarkottaa ettei tosta olis niin paljoo hyötyy.

En kyl ite oo muutenkaa tost kreatiinist mitään irti saanu.

Mun tauko krean käytöstä kestää yleensä tasan sen verran, kunnes saan uuden purkin hommattua. Eipä oo mitään huomattavia eroja tuntunut.

Mitäs porukka sanoo eri valmistajien kreasta? Itsellä loppu toi fastin 900g ja siirtyminen kreatiinimonohydraattiin edessä. Mitä sanotte onko eri valmistajien tuotteissa eroja? Mitä suosittelette? Tai Kane, Nutri Plus Sport, Finmax, Skip kreatin 100%???

Korjataan nyt senverran että fasti on myös monohydraattia, pointti kuitenkin sama eli onko eri firmojen tuotteissa eroja???

Mitäs porukka sanoo eri valmistajien kreasta? Itsellä loppu toi fastin 900g ja siirtyminen kreatiinimonohydraattiin edessä. Mitä sanotte onko eri valmistajien tuotteissa eroja? Mitä suosittelette? Tai Kane, Nutri Plus Sport, Finmax, Skip kreatin 100%???

Taitaa olla henkimailman juttuja,mutta jotenkin tuntuu että itelle toimi parhaiten x-treamen krea.Tulokset nousi ja pääkipu ei vaivannut,kuten yleensä kreakuurin aikaan.Sehän mainostaa olevansa markkinoiden puhtain kreatiini.

Eipä sillä,nyt on menossa kuuri finnmaxin tuotetta...:nolo:

Vääntäkääs nyt tyhmälle vielä rautalangasta. Kokeilin taas pitkästä aikaa kreatiinia ja hyvin on tehonnut kolmen viikon aikana. Nyt kun lopetan sen käytön niin paino ilmeisesti putoaa kuten myös nostettavat painot.

Eli kysymys on: Mitä hyötyä kreatiinista loppupeleissä on jos painot nousevat paremmin vain kreatiinikuurin aikana ja ehkä pari viikkoa sen jälkeen kunnes neste on poistunut kehosta?

Älkääkä vastatko kysymyksellä mitä hyötyä mistään on loppupeleissä. Haluan vain tietää onko normikuntoilijalla (kuten minä) mitään järkeä käyttää kreatiinia jos haluaa "pysyvästi" kehittyä?

Vääntäkääs nyt tyhmälle vielä rautalangasta. Kokeilin taas pitkästä aikaa kreatiinia ja hyvin on tehonnut kolmen viikon aikana. Nyt kun lopetan sen käytön niin paino ilmeisesti putoaa kuten myös nostettavat painot.

Eli kysymys on: Mitä hyötyä kreatiinista loppupeleissä on jos painot nousevat paremmin vain kreatiinikuurin aikana ja ehkä pari viikkoa sen jälkeen kunnes neste on poistunut kehosta?

Älkääkä vastatko kysymyksellä mitä hyötyä mistään on loppupeleissä. Haluan vain tietää onko normikuntoilijalla (kuten minä) mitään järkeä käyttää kreatiinia jos haluaa "pysyvästi" kehittyä?
Itte funtsinut samaa,mitä hyötyä jos saa toiston taikka pari enemmän,saman saa tiputtamalla muutaman kilon treenipainosta,no ehkä psyykkinen puoli nousee kun huomaa kehittyneensä edes vähän.:D .Syy miksi itse syön kreatiinia on valmistajien ja alan lehtien vakuuttelu kreatiinin kasvattavan lihasmassaa,tiedä sitten onko perää,mut kaikki mahdollinen apu tarvii koittaa saada.

Mites onko tuossa perää, kun muutama henkilö on sanonut, että rupeaa kylkimakkarat kasvamaan kreatiinin ansiosta? Vai pitääkö sitten vaan vetää juoksulenkkiä kahta kauheammin? Itse olen nostellut noin 5 vuotta, enkä ole käyttänyt lisäravinteita kuin noin viikon verran. Melko tyhmä kysymys... vaikka eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan. On vain tyhmiä kysyjiä.

Lueskelin tuossa, että kreatiini saattaa aiheuttaa finnejä. Olen tuossa vetänyt 10 g kreatiinia palkkarin seassa 3 krt/vko ilman sen ihmeempiä "kuuritteluja". Nyt on alkanut otsaan puskemaan ihania tulipunaisia finnejä. Pitäisikö tästä ongelmasta päästä eroon, kun elimistö on tavaraan tottunut, vai onko tämä jatkuvaa? Auttaisiko "kuuri", jatkanko näin vai heivaanko tavaran pois? Muutenkin aina hieman huonosta ihosta kärsineenä en kauheasti noita paiseita arvosta.

Mä oon ainakin kärsiny aina finneistä, kun käytän kreatiinia ja ne tosiaan on yleensä semmosia joihin ei tule mätää vaan on aivan helveetillisen kipeitä pitkään.

Back
Ylös Bottom