Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä mikä olis sopiva ajan kohta ottaa se kreatiini annos aamusta, ennen treeniä, treenin jälkeen vai illalla?
Elikkä mikä olis sopiva ajan kohta ottaa se kreatiini annos aamusta, ennen treeniä, treenin jälkeen vai illalla?
Treenipäivinähän krea kannattaa ottaa treenin jälkeen yllä mainituista syistä. Tällöin kehon omat kreatiinivarastot ovat kuluneet, ja lisä tulee tarpeeseen.
ostin juuri palautusjuomaa mikä sisältää 5g/annos kreatiinia ja nyt rupes huolestuttamaan toi finnien tuleminen. mulla on jo muutenki suht paha akne ja popsin lääkkeitä siihen joten ei oo varaa ottaa yhtään näppyä lisää. onko kellään aknea potevalla tullu lisäongelmia? oon käyny vasta 5kk salilla eli alottelija olen.
eli voiko tota kreatiinia ruveta ottaa vaan esim. 10g päiväs eikä pitäs mitää taukoja siin välis?
Ymmärsitkö ihan oikein? Kuinkas ajattelit saada kehitystä treeneissä tai pysyä ylipäätään hengissä ?Minuahan ei proteiinia suositeltu ollenkaan syömään Kotkan sairaalassa koska olen diabeetikko.