Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Laiffah sanoi:
mutta aina kreatiiniannosta nauttiessa päässä alkaa heittämään. Oloa on vaikea kuvailla selkeästi, mutta fiilis on jotakuinkin jotain kossushotin ja jointin polttamisen väliltä.

Alkaako teinit litkimään kohta ostarin nurkalla kreaa perjantai-iltana...? :rolleyes:

No tosissaan, aika outo homma, juotko tarpeeksi nestettä siinä samalla, tai otatko kreatiinin jonkun nopeasti imeytyvän hiilarin kanssa joka heiluttelis verensokeria sitten...?

Samanlaisilta ovat tuntuneet. Ehkä mahdollisesti voisi sanoa että Propowerin kreatiini olisi ollut parempaa. Fastin tuotteiden laadusta en tiedä muuta kuin että niiden glutamiini tuntuu melkoisen epäpuhtaalta.

Mites kreatiini dieetillä? Nestettähän se yrittää kerätä ja painoa nostaa, mutta esim uudessa B&K:ssa mainitaan sen säästävän lihasta dieetillä.

Puhuivat tuolla kylillä että kahvi (kofeiini lähinnä) kumoaisi kreatiinin vaikutuksen, tai ainakin huonontaisi vaikutusta ratkaisevasti.
Tietääkö kukaan tähän faktaa kertoa??

Itsekin olen kuullut että sillä olisi kumoava vaikutus. Ja asiasta on keskusteltu täällä aikaisemminkin. Mutta epäilen ettei kuitenkaan huonontaisi ratkaisevasti.

EDIT: söörtsillä löytyy aiheesta kiitettävästi tietoa ja lukemani perusteella juttu olisi todistettu fiktioksi.

Juuri ennen treeniä nautittu SUURI määrä kofeiinia (500mg tai enemmän) saattaa joidenkin tutkimusten mukaan haitata kreatiinin antamaa suorituksellista hyötyä siinä harjoituksessa - atp:tä stimuloiva vaikutus voi heiketä.
Sen sijaan kreatiinin tuottaman lihassolujen volymisoinnin - kaikkine hyötyineen - kannalta kahvinjuonnilla ei ole pienintäkään merkitystä. Joissain kokeissa Englannissa kreatiinia oli jopa tankattu teehen sekoitettuna - imeytyi vallan mainiosti.

Damn!

Pitää siis ottaa kahvia kaksi kuppia aamulla plus protskut ja myslit.

Ennen treeniä vain dextroosia ja kreatiinia, tietysti olisin syönyt n.45min ennen näiden juomista.

Kiitti neuvosta, en olisi tullutkaan ajatelleeksi :thumbs:

milloin tuota kreaa pitäisi sitten oikein ottaa?
ennen treeniä? jälkeen? aamulla? illalla?
kaikki tuntuvat ottavan eri aikaan... :D

ja sitä että onko kellään kokemusta noista tabletti kreasta?
jos on niin voisiko jakaa vähän kokemusta ku en oikein tiedä et miten sitä sitten loppupeleissä käytetään kun kaikki puhuu jostain jauho kreoista...

kiitokset vastainneille :)

Jeba sanoi:
Tankkausvaiheessa otan: ennen treeniä, treenin jälkeen, alku illasta ja ennen nukkumaan menoa.
Lepo päivinä tankkausvaiheessa 4 kertaa tasaisesti päivän aikana(joista ensimmäinen kun herään ja viimeinen ennen nukkumaan menoa).
Yllä pito annos: ennen treeniä ja treenin jälkeen.
Lepo päivinä: heti ku herään ja ennen nukkumaan menoa.

Dreamer sanoi:
Itse olen käyttänyt vain ja ainoastaan FAST:in kreatiinia, mutta seuraavalla kerralla ajattelin kokeilla jotain muuta merkkiä. Sanokaas joku muu toimiva merkki niin testaan onko mitään eroa!

Evolutionin kreatiini toimii ihan hyvin :thumbs:

Jos tankkaa kreaa jonku reilu 15-20g ja ottaa heti perään kunnon känät niin tulee ihan uberkrapula. Kannattaa kokeilla näitä elämän pieniä iloja jos ei muuta tekemistä ole :evil:

keijo s sanoi:
Jos tankkaa kreaa jonku reilu 15-20g ja ottaa heti perään kunnon känät niin tulee ihan uberkrapula. Kannattaa kokeilla näitä elämän pieniä iloja jos ei muuta tekemistä ole :evil:

No oliko hyvä olo?? :D:D :kippis1:

Jeba sanoi:

Minä otan aina treenin jälkeen palautusjuomassa 5 grammaa. En tee mitään tankkausjaksoja enkä pidä taukoja. Välipäivinä en ota jos niitä ei ole enempää kun 1 peräkkäin. Mun käsityksen mukaan treenin jälkeen on "kreatiinivarastot" käytetty ja palautusjuomassa nautittuna tulee nekin täytettyä. Ja onpahan siinä palautusjuomassa sitä nopeata hiilariakin, jos se nyt mitään siihen imeytymiseen vaikuttaa.

Oon kuullu että se ei tehoa yhtä hyvin jos ei pidä välillä paussia krean käytöstä!

Ite syön 2*10g tankkausvaiheessa, ja siitä eteenpäin laitan palautusjuomaan, n.8g kreatiinia. Ja syön siis sitä vain treenipäivinä.

Teettekö te "gurutkin" niin että syötte sitä vain treenipäivänä?

Back
Ylös Bottom