- Ikä
- 40
Korjatkaa jos olen väärässä mutta oletukseni on että kyseessä on aika samanlaiset aineet. Joten kysynpä että kumpaa suosittelette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kreatiini etyyliesteri HCL:stä pitää sanoa todella positiivinen kokemus....
Jos pitäs vain toinen valita niin sitten ehdottomasti kreatiini(monohydraatti). Voihan tota arginiinia napostella kaupan päälle mutta mahd. hyödyistä on niukasti näyttöä. Itse sain just Nutrexilta (www.nutrex.com) sellaisia 240 kapselin jättipurkkeja NIOXia, joka sisältää 3000 mg nestemäistä arginiinietyyliesteriä per annos. Jos joku tarttee niin voin pari kanisteria myydä (sportsnutrition at luukku.com). Tavisarginiini käy läpi ekstensiivisen "ennakkokäsittelyn" mahasuolikanavassa.. en tiedä miten sitten toi arginiinietyyliesteri.. väittävät menevän läpi selvästi sutjakammin rasvaliuk. vuoksi. Ajattelin testata huomenna, että tuleeko näistä hömppänöksnöks-tuotteista mitään extra pumppia..
mulla ei ainakaan oo mitään merkittäviä painon nousuja kreatiinilla tullu, korkeintaan kilon verran.