Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
:D Onks toi penkki iso selän tekemä ??

Ja ite oon nähny pikessä että Masa vetää 260 ja se yks 86 ikänen korsto 270 :hyper: Ja ainii, se yks portsari otti boxi kyykystä 300x2, sillee että sen 50kg muija varmisti sitä :worship:

Markon tekemiä tuloksia molemmat. Kerro ketä tarkotat "iso selällä"? :) Ite oon kuullu vaan huhuu tosta boxi kyykystä :D

Tää 19v kaveri on tainnu huolella kyllä ottaa miestä vahvempaa (enkä tarkota alkoholia). Tosin silti lahjakkuutta kyllä löytyy!
Varmaa kisaa? ... -125:ssa?

Juu se Baltzar se kai o nimeltään, en tunne.

joo kisaa, otti sm-kultaa -125kg tänä vuonna..onhan tuo kisoissa aina testattu ja kovasti väittää olevansa natu, mutta tokkopa tuota enää kukaan uskoo. Mutta pirun lahjakas silti on, aina ollut järkyttävän vahva.

joo kisaa, otti sm-kultaa -125kg tänä vuonna..onhan tuo kisoissa aina testattu ja kovasti väittää olevansa natu, mutta tokkopa tuota enää kukaan uskoo. Mutta pirun lahjakas silti on, aina ollut järkyttävän vahva.

Pakkohan siinä o väittää, että on natu jos käy kisoissa joissa testataan. :) Se o saletti että ei oo natu, mutta mitä väliä. Eipä ne muutkan kovat nostajat ole.

ironteme on ainakin jotain ollut joskus todistamassa.

:D Neutris, turha vittuilla

Goldsilla kävi pirun vahvoja jamppoja, ja lähes 300 kilon kyykkyraudat jopa vähän pidemmissä sarjoissa ei ollut mitenkään tavatonta. +200 salipenkki myös arkipäivää. Kävihän Riku ja pari muuta voimajamppa, mutta myös raskaansarjan bodareita iso liuta. Perusvoimiltan nekin helvetin vahvoja, vaikka ei mitäään hurjia ykkösiä tai edes kovin lyhyitä sarjoja nostelleet. Myös kisailemattomia julmetun vahvoja jamppoja kävi Goldsilla paljon. Harmi, ettei JR Vitnseksellä eli Mayorsilla käy enää paljoa vaffoja jamppoja. Antaa motivaaiota ja kiva katsoa kun rauta liikkuu!

Arvostan Neutriksen tyyliin isoja ja vahvoja jätkiä, naturaaleja tai ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mitäs rautoja tuo Savolainen on aikoinaan liikutellut siellä päin? Taisit mainita aiemmin tuosta jotain ohimennen.

Itse muistan vain alku-ajoiltani valtavat smithvinopenkkiraudat, ja noi smittikyykyt. Rautoja en tarkalleen muista, mutta onhan ukko maininnut tehneensä 360kgx8 smittikyykyssä. Ja työkaverini, joka itsekin oli vahva jässikkä (nykyisin aloittelee taas pitkän tauon jälkeen) kertoi Maken joksus kysäisseen varmistamaan penkissä, ja kertoi tarvitsevansa negatiivisissa toistoissa apua. Kävivät läpi, että varmistaja painaa reippaasti alaspäin, ja Make pukkaa ylös itse. Painoa oli "vaatimattomasti" 220kg. Jonkun 5-6 toistoa ainakin oli mukavasti pukannu, ja työkaveri oli vielä laskuvaiheessa painanut vastaan..:eek:

Leuanvetoja 65kg lisäpainoilla, myötäotteella, sarjaa. Kyl toi jättää ne +300kg mavet, +200kg raaka/paitapenkit ja +250kg kyykytkin varjoonsa, ainakin mun mielestä, vaikka niitäkin on nähty.

Työpaikan salilla käy yksi hyvä jamppa, oliskohan jotain lähemmäs 50 ikää. Aina sama t-paita, paljainjaloin ja 5 cm liian lyhyet virttyneet salihousut :D Äijä tekee kyykkyä ilman vyötä 170 kg:llä useampia toistoja. Voi että kun tulee hienosti eikä millään kissanselällä :rock:

Viimeksi muokattu:
Leuanvetoja 65kg lisäpainoilla, myötäotteella, sarjaa. Kyl toi jättää ne +300kg mavet, +200kg raaka/paitapenkit ja +250kg kyykytkin varjoonsa, ainakin mun mielestä, vaikka niitäkin on nähty.

muahahaahahaha. höpö höpö

niin no joo sun mielestä.

Pakkohan siinä o väittää, että on natu jos käy kisoissa joissa testataan. :) Se o saletti että ei oo natu, mutta mitä väliä. Eipä ne muutkan kovat nostajat ole.

no oon tuntenu tän tyypin kymmenisen vuotta ja on pitkään treenattu yhessä ja aina on väittäny natu olevansa ennen kun kisoissa kävikään ja sillonkin voimat oli niin hurjat että oksat pois. että ei se kieltäminen kisoista johdu...

Oon nähny ku yks ukko teki 3 toistoa leukaa myötäotteella, lisäpainoina 3 kappaletta 25 kilon lättyä, eli 75 kiloa.

no oon tuntenu tän tyypin kymmenisen vuotta ja on pitkään treenattu yhessä ja aina on väittäny natu olevansa ennen kun kisoissa kävikään ja sillonkin voimat oli niin hurjat että oksat pois. että ei se kieltäminen kisoista johdu...

Jos olisin kisaava kaveri, niin en kertoisi kenellekään muulle kuin asiasta tuntevalle valmentajalleni. Jos osaisin käyttää aineita yksin, niin en kertoisi edes valmentajalleni. Minkä takia? Tyhmät jäävät kiinni, se on fakta.

Aika moni tunsi muuten Harri Kirvesniemenkin :hyper:

Tuosta voi olla montaa mieltä... 65kg lisäpainoja leuanvedossa voi mennä esimerkiksi perustyylin vuosia treenannneelta 70kg mieheltä, mutta 200kg raakapenkki voi samalle miehelle ollakin vaikeampi temppu. Toki isomman miehen on helpompi nostaa nuo kaikki mainitsemasi tulokset, mutta kyllä itseltäni ehkä enemmän respektiä lähtee miehelle jolla yhteistulos on mainitsemasi 750kg 65kg lisäpainoleuanvedon sijaan. Ei tuo 65kg vielä niin älytön lisäpaino ole. Mavessa 300kg sen sijaan kuulostaa jo kovalta. Eli jos noista toiseen pitäisi tästä kylmiltään alkaa treenaamaan, alkaisin tavoitella tuota leuanvetotulosta. :D Makunsa kullakin, sanoi koira kun muniaan nuoli.

En tiedä meneekö tämä posti nyt ihan topicin mukaan, mutta nyt kun olen Upinniemessä varusmiehenä niin siellä Kuntotalolla käy myös yksi erittäin suuri ja vahva skappari. Nostanut mm. penkistä 262,5kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom