Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
User Name

En tiedä meneekö tämä posti nyt ihan topicin mukaan, mutta nyt kun olen Upinniemessä varusmiehenä niin siellä Kuntotalolla käy myös yksi erittäin suuri ja vahva skappari. Nostanut mm. penkistä 262,5kg.
Sama kaveri joka sai ylenemiskiellon kun piti sulkeisia pyörävaraston katolla ja ampui ruokalan kattoon pistoolilla? ;)

Työpaikan salilla käy yksi hyvä jamppa, oliskohan jotain lähemmäs 50 ikää. Aina sama t-paita, paljainjaloin ja 5 cm liian lyhyet virttyneet salihousut :D Äijä tekee kyykkyä ilman vyötä 170 kg:llä useampia toistoja. Voi että kun tulee hienosti eikä millään kissanselällä :rock:

Vastaavia sällejä näkee välillä omankin työpaikan salilla, kun sinne eksyy ihmisten aikoihin. Kun aika iso osa porukasta on näitä hauiskääntö-metroseksuaaleja, niin kyllähän tuollaisten vanhojen sonnien treeni on älyttömän hauskaa seurattavaa.

Tunnen tuon tyypin. Se on se sama jannu joka juoksi cooperin 3500 reppu selässä ja kaasunaamari päässä.

Se tyyppi on mun isä. Kerron terveisiä.:rock:

Eipä ole meidän salilla pahemmin mörssäreitä ollut tai edes käynyt, joten ei ole kummoinen ennätystasokaan. Kaikki raw:

Mave 14x180 (mun ;) )

Penkki 1x185, 6x140

Kyykky 210kg

Heijarisarja hauiskääntöä ~6x90kg

edit. pitää vielä mainita vähän spesiaalimpi. Tuon penkkienkan tekijä nosti täysin sileän(40v vanhan) 25kg kiekon penkkitankoon maasta yhdellä kädellä pinssiotteella. En tiedä miten kova temppu tuo sitten on, mutta eipä ole meidän salilla ainakaan kukaan tuota toistanut. Itse en saa edes ilmaan senttiäkään sitä kiekkoa yhdellä kädellä :D

Sama kaveri joka sai ylenemiskiellon kun piti sulkeisia pyörävaraston katolla ja ampui ruokalan kattoon pistoolilla? ;)

:D

Olin kyllä vielä tosissani postissani, mutta kieltämättä se kuullosti erittäin hölmöltä. Kyseinen heppu on nimeltään Jouni Alakantola ja nostanut sen 262,5 penkistä kisanostona vuonna 2002.

Tunnen tuon tyypin. Se on se sama jannu joka juoksi cooperin 3500 reppu selässä ja kaasunaamari päässä.

Juu ja kuulemma hypännyt laskuvarjohypynkin ilman laskuvarjoa. Alastullessaan vaan nappas kuusen latvasta kiinni ja laskeutui turvallisesti Helsingin keskustaan. Kävi kuulemma vielä baarissakin iskemässä useamman naisen.

:D

Olin kyllä vielä tosissani postissani, mutta kieltämättä se kuullosti erittäin hölmöltä. Kyseinen heppu on nimeltään Jouni Alakantola ja nostanut sen 262,5 penkistä kisanostona vuonna 2002.

Mitäs oot muuten nähny herra pursimiehen tekevän kuntotalolla. Ite ei tullut ikinä nähtyä, kun se TkkK:n sali riitti mulle ihan hyvin :D .

Sullakin paukkuu kympit :kippis1: . Vähiin käy.

penkki 3x170 olen varmistanut itse. hieman pelotti, koska olen salin pienikokoisin (vähän ihmetytti miksi mut valitsi..)

vierestä kattelin 3x160 etukyykkyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Mitäs oot muuten nähny herra pursimiehen tekevän kuntotalolla. Ite ei tullut ikinä nähtyä, kun se TkkK:n sali riitti mulle ihan hyvin :D .

Sullakin paukkuu kympit :kippis1: . Vähiin käy.

Muutamaan otteeseen nähnyt, useimmin pukkarissa, mutta kerran näin tekevän mavesarjaa 200 kilolla. :)
Ja aamut tosiaan vähenee hirveellä vauhdilla. Se on ohi kohta. :kippis1:

Kuinka painavasta tyypistä oli kysymys ja kuinka pitkää sarjaa teki 65 kilolla?

About 85-90, jonkun kasin tais vetää muutamaankin otteeseen.

Janojoo, vaatiihan noi mun sanomat tulokset tietty enemmän duunia ku toi, mut jotenkin nappas vaan kun noi penkki/kyykky/mave tulokset on aivan älyttömän korkeita nykypäivinä, entistä useimmilla jätkillä. Ja tietty sit toi näytti tosiaan aika "erikoiselta" kun kyseisellä salilla reenailee mm. eräs voimannostoseura, jolloin noita kovia voimannostotuloksia näkee ehkä "liiankin" usein :david:

Sitten on ihan hiton kova tulos. Tuolla sarjalla menee varmaan 100 kg ykkösellä, riippuen hieman tyylistä, millä pidempi sarja oli tehty. Menee minun silmissäni 200 penkin edelle reilusti. Enemmän niitä 200 penkkaajia on kuin sellaisia, jotka 90 kiloisina kiskovat oman painon leuoissa. :worship:

Enemmän niitä 200 penkkaajia on kuin sellaisia, jotka 90 kiloisina kiskovat oman painon leuoissa
sen enempää kinastelematta tuohon leuka tulokseen pääsee huomattavasti helpommin. se että niitä näkee harvoin johtuu tasan siitä ettei kovinkaan moni(ani harva) lisäpaino leuoissa hae maksimaalista tulosta. leuoissa kehittyy yleisesti ottaen nopeaa kuten olet varmasti huomannut.

Itelle on jääny mieleen:

Raw-penkki 1x200kg
Suorinjaloinvedossa sarjaa noin 200 kg:lla, oiskohan ollu 5-8 toistoo

edit. Joo ja sit Hauiskääntö vuorotahtiin käsipainoilla 38,5 kg n. 5 toistoo

Viimeksi muokattu:
edit. pitää vielä mainita vähän spesiaalimpi. Tuon penkkienkan tekijä nosti täysin sileän(40v vanhan) 25kg kiekon penkkitankoon maasta yhdellä kädellä pinssiotteella. En tiedä miten kova temppu tuo sitten on, mutta eipä ole meidän salilla ainakaan kukaan tuota toistanut. Itse en saa edes ilmaan senttiäkään sitä kiekkoa yhdellä kädellä :D
Tuo on todella spesiaalimpi juttu. Mut sormia treenanneet nostelee aika rautoja pinch otteella. Joku mainitsi aiemmin tässä threadissa että 2*15 olis kova juttu.
Ei se nyt kovin kova juttu ole, joka salilta löytyy sellainen joka sen nostaa. (ainakin pitäisi)
2*20 on kova juttu, niitä ei joka salilta löydy. 2*25 on jo huipputulos. Tai vastaavasti 5 tai jopa 6 kpl vitosia.

sen enempää kinastelematta tuohon leuka tulokseen pääsee huomattavasti helpommin. se että niitä näkee harvoin johtuu tasan siitä ettei kovinkaan moni(ani harva) lisäpaino leuoissa hae maksimaalista tulosta. leuoissa kehittyy yleisesti ottaen nopeaa kuten olet varmasti huomannut.

Aivan kuten penkissäkin alussa kehittyy nopeasti mutta kummasakin lajissa tahti hyytyy kun alkaa tulemaan hieman suurempia painoja kuten itsellänikin 190kg ollut penkki nyt pari vuotta ja 70 -80 kg välissä leuka tulos...Mutta sitkeys palkitaan ihminen on nii perverssi että jo 2.5kg parannuksesta tulee loisto fiilis :)

Laitetaanpas itekkin, kun kerran joku nosti ylös tän.

Varustenostoja kaikki:

Penkki 1x280kg

Kyykky 2x380kg

Ja kruunuksi hauiskääntöä n. 100kg tangossa eikä mitään jumalatonta repimistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom