Kovimpia tuloksia saliltasi !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mniska
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eräs pakkislainen nosti Penkkipunnerruksessa 155kg:lla muistaakseni viitosen. Mitäs muuta... en enää muista. Mavea joku on vedelly 220kg:lla muistaakseni jonkun ykkösen.

Oikeastaan kyse on jo ex-salista, mutta kuitenkin.

Duunipaikan salilla joku entinen voimannostaja pisteli 3x180kg penkistä. Piti ihan häpeilemättä tuijottaa, poikkesi sen verran normimeiningistä. Lisäksi kerran joku iso kaveri veteli 220kg:lla mavea lyhyitä sarjoja.

Aikoinaan vanhalla salilla - Naantalin urheiluhallilla näin kun yksi kaveri teki maastavetoa vyöllä ja remmeillä 3x300.
Sama kaveri teki sit joskus myöhemmin scottia 35kg käsipainolla rauhallisen näköisenä :evil:

Sitten kisiksellä taisin nähdä joskus 12x120kg vinopenkistä, joka oli vaikuttavan näköistä vierestä katsottuna, vaikka netin yli näyttääkin melko "keskiverto" tulokselta.

Kai tänne voisin laittaa kun yksi 60v~ pappa veteli äärettömän helppoja vitosia 250 kilolla polvien alta, varmaan 70 kilon kaveri ja joku fubun pelipaita oli päällä :D

:D

Olin kyllä vielä tosissani postissani, mutta kieltämättä se kuullosti erittäin hölmöltä. Kyseinen heppu on nimeltään Jouni Alakantola ja nostanut sen 262,5 penkistä kisanostona vuonna 2002.
tän samaisen jampan kanssa on tullu treenailtua jo aika pitkään...
sali nostona on ottanu enemmänkin, ku 262,5kg:rock:

tais ottaa muistaakseni 270kg ,kun penkistä repes hitsaus sauma, mut kuka sanoo että kirkkonummella ei olis hyvät treeni välineet:rolleyes:

Aikanaan näin etupunnerruksia smith-koneessa 5x160kg :) Kyseisen sarjan tekijä oli kilpailuihin tähtäävä kehonrakentaja...Ikävä kyllä nykyään lopettanut,eikä ikinä lavalle asti päässyt:(

Kai tänne voisin laittaa kun yksi 60v~ pappa veteli äärettömän helppoja vitosia 250 kilolla polvien alta, varmaan 70 kilon kaveri ja joku fubun pelipaita oli päällä :D

Täälläkin semmonen about 60v pappa veteli tosi helppoja kaseja 200kg:lla polvien alta smithissä ja useampia sarjoja. :wtf:

tän samaisen jampan kanssa on tullu treenailtua jo aika pitkään...
sali nostona on ottanu enemmänkin, ku 262,5kg:rock:

tais ottaa muistaakseni 270kg ,kun penkistä repes hitsaus sauma, mut kuka sanoo että kirkkonummella ei olis hyvät treeni välineet:rolleyes:

Oli muuten kamalan kokoinen ukko jo joskus 90-luvun puolessa välissä kun kyrkslättin Ykkössalilla kävin!

Öbiksessä kun iltalomilta tultiin bussilla portille, niin johan hiljenivät jurri- ja lääkepäiset uhoajat kun tuo Jouni astui bussiin... :D

Aikanaan näin etupunnerruksia smith-koneessa 5x160kg :) Kyseisen sarjan tekijä oli kilpailuihin tähtäävä kehonrakentaja...Ikävä kyllä nykyään lopettanut,eikä ikinä lavalle asti päässyt:(
missäpäin suomea? kuulostaa vaan niin tutulta tapaukselta niin sen takia utelen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Sama kaveri joka sai ylenemiskiellon kun piti sulkeisia pyörävaraston katolla ja ampui ruokalan kattoon pistoolilla? ;)

Ja sama, joka poistutti jampat sukset jalassa pyörävaraston yli. Ja jonka kaksi koiraa tottelevat kaikkia sulkeisten käskyjä lukuunottamatta eteen ja olalle vientiä :D

Ja sama, joka poistutti jampat sukset jalassa pyörävaraston yli. Ja jonka kaksi koiraa tottelevat kaikkia sulkeisten käskyjä lukuunottamatta eteen ja olalle vientiä :D

aijaijai karjut, nyt on kyllä faktat pahasti sekaisin! Ja kyseinen legendahan on Sotilasmestari Olkkonen!

koiria oli kolme, ja niiden nimet olivat "koira 1", "koira 2" ja "koira 3". Kun rakit tulivat iltaisin esim. tupaan juoksemaan, piti koirille tehdä ilmoitus.

Kerran alokas oli mennyt komppanianpäällikön toimistolle ja kysynyt "onks Antsu täällä?" (päällikön nimi oli Antero Kuhalampi muistaakseni). No, Olkkonen oli tästä kuullut, ja pisti alokkaan juoksemaan 2 tuntia pururataa ympäri. Olkkonen itse istui radan varrella ja aina kun alokas tuli kohdalle, kysyi hän tältä: "No, onko Antsua näkynyt?" Alokas tietenkin aina vastasi "Ei ole, herra Sotilasmestari!" johon Olkkonen: "Juokse vain, kyllä se ennenpitkää sieltä tulee".

Sikanasse päässä Olkkonen juoksi 3500m Cooperissa. Mies lupasi myös eräällä leirillä kuntsarin joka jampalle, joka hänet metsästä löytäisi. Olkkonen otti 5min etumatkaa ja koko joukkue ukkoa etsimään. Miestä ei löytynyt ja myöhemmin selvisi että oli jossain suossa maannut hengittäen jonkin pillin läpi.

Ampuma-asekoulutuksessa Olkkonen tokaisi yhtäkkiä: "Kyllähän te pojat näillä osaatte ampua, kerronpas mieluummin teille pari tarinaa." Olkkonen oli ollut joskus 80-luvulla rauhanturvaajana kovissa paikoissa ja aloitti erään tarinan sanoin "Tiedättekös pojat miltä tuntuu ampua rättipäätä suoraan otsaa RK:lla?" Toisessa tarinassa Olkkonen kertoi kuinka olivat lähteneet "nollaamaan" komennusta sitten Rioon, ja huoria oli kuulemma ollut oven takana parijonossa, yhden kun ehti potkaista kullinpäältä pois, niin seuraava oli jo valmiina.

Kerran ampumaradalla alokas sanoi sotilasmestarille ettei enää tiennyt kumpi lippastaan oli tyhjä, ja kumpi täysi. Olkkonen tähän: "Alokas, minua ei kiinnosta vittuakaan, minulle riittää se tieto, että minun lippaallani on ammuttu rättipäitä!". Huhun mukaan Olkkonen oli kassulla ainoa skappari joka oli oikeasti tappanut ihmisen/ihmisiä.

Marsseilla/juoksulenkeillä Olkkonen pisti koirat juoksemaan ja käski seurata, muuten napsahtaisi ginestä. Olkkonen itse ajoi Saabillaan perässä.

Oli se isäntä! :rock:

Hannes Toivasen oon nähny tekevän penkissä lyhyen sarjan 230-240kg rawina. Heinäsen oon nähny kyykkäävän reilusti yli 300kg. Maastavedossa kovin mitä on tullu todistettua oli jotakin 300 kilon luokkaa. :kuola:

Noi inttijutut on aina aika legendaarisia:) Tuntuu paranevan joka vuosi...
Itse palvelin vekaralla sissiK:ssa vuonna-95 ja jo silloin kuulin kyseisiä tarinoita,mutta cooper-juttu ei vielä ollut kuin saappaat jalassa juostu:) Nyt oli nassekin päässä...
Odotellaan 10 v ja sitten jutut alkaa olla rautaa!!

koiria oli kolme, ja niiden nimet olivat "koira 1", "koira 2" ja "koira 3". Kun rakit tulivat iltaisin esim. tupaan juoksemaan, piti koirille tehdä ilmoitus.

Kerran alokas oli mennyt komppanianpäällikön toimistolle ja kysynyt "onks Antsu täällä?" (päällikön nimi oli Antero Kuhalampi muistaakseni). No, Olkkonen oli tästä kuullut, ja pisti alokkaan juoksemaan 2 tuntia pururataa ympäri. Olkkonen itse istui radan varrella ja aina kun alokas tuli kohdalle, kysyi hän tältä: "No, onko Antsua näkynyt?" Alokas tietenkin aina vastasi "Ei ole, herra Sotilasmestari!" johon Olkkonen: "Juokse vain, kyllä se ennenpitkää sieltä tulee".

Sikanasse päässä Olkkonen juoksi 3500m Cooperissa. Mies lupasi myös eräällä leirillä kuntsarin joka jampalle, joka hänet metsästä löytäisi. Olkkonen otti 5min etumatkaa ja koko joukkue ukkoa etsimään. Miestä ei löytynyt ja myöhemmin selvisi että oli jossain suossa maannut hengittäen jonkin pillin läpi.

Ampuma-asekoulutuksessa Olkkonen tokaisi yhtäkkiä: "Kyllähän te pojat näillä osaatte ampua, kerronpas mieluummin teille pari tarinaa." Olkkonen oli ollut joskus 80-luvulla rauhanturvaajana kovissa paikoissa ja aloitti erään tarinan sanoin "Tiedättekös pojat miltä tuntuu ampua rättipäätä suoraan otsaa RK:lla?" Toisessa tarinassa Olkkonen kertoi kuinka olivat lähteneet "nollaamaan" komennusta sitten Rioon, ja huoria oli kuulemma ollut oven takana parijonossa, yhden kun ehti potkaista kullinpäältä pois, niin seuraava oli jo valmiina.

Kerran ampumaradalla alokas sanoi sotilasmestarille ettei enää tiennyt kumpi lippastaan oli tyhjä, ja kumpi täysi. Olkkonen tähän: "Alokas, minua ei kiinnosta vittuakaan, minulle riittää se tieto, että minun lippaallani on ammuttu rättipäitä!". Huhun mukaan Olkkonen oli kassulla ainoa skappari joka oli oikeasti tappanut ihmisen/ihmisiä.

Marsseilla/juoksulenkeillä Olkkonen pisti koirat juoksemaan ja käski seurata, muuten napsahtaisi ginestä. Olkkonen itse ajoi Saabillaan perässä.

Oli se isäntä! :rock:

Ei, kyllä tuo oli luutnantti Reijo Kortteus Porin Prikaatista :lol2:

Noi inttijutut on aina aika legendaarisia:) Tuntuu paranevan joka vuosi...
Itse palvelin vekaralla sissiK:ssa vuonna-95 ja jo silloin kuulin kyseisiä tarinoita,mutta cooper-juttu ei vielä ollut kuin saappaat jalassa juostu:) Nyt oli nassekin päässä...
Odotellaan 10 v ja sitten jutut alkaa olla rautaa!!

pasi selässä, intin sukset jalassa ja hävityspanos hepin nokassa? :D

e: btw onko noille jutuille todistajaa joka ois oikeesti ollut paikalla?
ite tiedän 1000 tarinaa ja yksi on puolivirallisesti vahvistettu kun löytyi oikean saapumiserän kaveri keneltä kysyin.

ee: on kyllä täysin oftopikkia tää, mutta vielä yks kysymys. miksköhän joka varuskunnassa on tornareiden mukaan poistutettu kavereita taakse rakennuksen katolla, joko pyörä- tai suksisulkeisissa?

Tavallaan tääki tulos on "kova", mutta millä tavalla...no jaa. Nuori jantteri kyykkäsi entisellä salilla 180kg tangossa ja ei tietenkään lukkoja :hyvä: viimisessä toistossa painot putos toisesta päästä, MUTTA jätkä onnistu saamaan tangon telineisiin ilman, et toisen pään painot olis pudonnu :rock: tähän mennes en oo vielä näin "onnistunutta" suoritusta nähny ;)

Siis onnistu pitämään tangon harteilla toisessa päässä 80kg ja toinen pää tyhjänä? Tuo on jo kova suoritus! Mahto olla melkoisen huojuva kyykky että onnistuu nuo painot edes tiputtaan :)

Suositut

Back
Ylös Bottom