Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo jotkut venkku ohjelmat on aivan hulluja, lupaavat liikoja, en tiedä ketään joka nuita ois onnistuneesti saanut läpi vietyä. Esim 5x5 luvataan aivan älyttömiä mielestäni, ainakin jos kyseessä ei ole aloittelija, en kyllä tiedä onko tuo 5x5 edes venkku ohjelma, ei taida olla?-Bull- sanoi:Tuolla kun on noita venäläisiä penkkiohjelmia ja semmonen 6viikon ohjelma,niin miten toi voi olla noin kova?Jos vaikka nostais 100kg penkistä niin ton ohjelman viimesellä viikolla pitäis nostaa 105 kg:llä 6x2.Hullua.Eikö?![]()
-Bull- sanoi:Tuolla kun on noita venäläisiä penkkiohjelmia ja semmonen 6viikon ohjelma,niin miten toi voi olla noin kova?Jos vaikka nostais 100kg penkistä niin ton ohjelman viimesellä viikolla pitäis nostaa 105 kg:llä 6x2.Hullua.Eikö?![]()
mitä ne tommoset ohjelmat on??tässä olis nimittäin tavotteena penkata hurjat 80kg jouluks..nyt maksimi 70kg nousee
tosin treeniä takana huimat pari kk.aikaa olisi siis se kuukausi.olen siinä vaiheessa treenissäni että kehitystä tulee pelkästään puntteihin katsomalla :lol2: voiskos joku laittaa sopivan ohjelman tulemaan jolla tuo 10kiloo kuukaudessa olisi mahdollista.nyt olen vetänyt 4-jakoista viikossa.maanantaisin penkkipäivä ja torstaisin kapeaa penkkiä tulee nyhdettyä.Hape sanoi:voiskos joku laittaa sopivan ohjelman tulemaan jolla tuo 10kiloo kuukaudessa olisi mahdollista.nyt olen vetänyt 4-jakoista viikossa.maanantaisin penkkipäivä ja torstaisin kapeaa penkkiä tulee nyhdettyä.
Hape sanoi:voiskos joku laittaa sopivan ohjelman tulemaan jolla tuo 10kiloo kuukaudessa olisi mahdollista.nyt olen vetänyt 4-jakoista viikossa.maanantaisin penkkipäivä ja torstaisin kapeaa penkkiä tulee nyhdettyä.
Laffer sanoi:2X6 systeemillä voisi tulla tuo 10kg kuussa (neljä treeniä, 2,5kg kerta)
Kynis! sanoi:Ei siinä vielä mitään mutta kun minulla nousi kolmessa viikossa 2*6 reenipainot 17,5 kiloo!
:kippis1:Kolmessa viikossa 17,5 kiloo eli kuukaudessa noin 20 kiloo eli vuodessa 240 kiloo! Kovaa on kehitys :DKynis! sanoi:Ei siinä vielä mitään mutta kun minulla nousi kolmessa viikossa 2*6 reenipainot 17,5 kiloo!
Tein puoli vuotta kovalla intensiteetillä 10-15 sarjoja pääosin ja en treenannut muutamaan kuukauteen penkkiä ollenkaan. Nyt olen alkanut ottamaan voimaa vähän takaisin, mutta tuntuu että aina kun alkaa tulemaan hyviä sarjatuloksia niin seuraavalla viikolla ei ole taas voimaa yhtään. Noh.. ohjelman vaihto tiedossa..jto sanoi:mikset oo muuttanu hommia....vuosi samassa on aika paljon...