Kova penkkiohjelma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Oinasmie - miten keventelit ton ohjelman aikana? Näyttäis siltä että kevyesti kannattas ottaa kolmosviikon jälkeen sekä viitosviikon jälkeen. Itellä on loma kohta lusittu ja kaksi viikkoa totaalitaukoa takana. Aika laittaa muutenkin ohjelma vaihtoon ja toi näyttäisi melko hyvältä. Vaihtelitko oteleveyksiä reeneissä? Muutkin saavat vastailla. Mitäs muuten noin viivat meinaa tässä -> 6. 2*2*100, ------, 3*2*60

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jto, miten tuossa kuuden viikon penkkiohjelmassa muu treenaaminen? Tarvitseeko ojentajille tai rinnalle (tai etuolkapäille) tehdä penkin lisäksi jotain muuta? Muuta kroppaa voi varmaan treenata ihan lähes normaalisti siinä sivussa?

edit: löytyihän tuosta juttua jo edelliseltä sivulta, eli ei liene tarvetta treenata ojentajia tai rintaa enempää.
edit2: ja muunkin kropan treenaamisesta löytyi asiaa. :david: ei lukenut tarpeeksi tarkasti.

huumor sanoi:
eli paljos se maksimi nyt on??..ootko jo kauankin treenannu vai??..hyvin on tosin toiminu :worship:
Maksimi nyt se 80kg :D Ja treenannut oon jonku 10kk josta ekat 5kk päin vi*tua (sen jälkeen löysin pakkiksen) eli nyt joku 4kk melkein järkevää treeniä takana...

Teippirulla sanoi:
Oinasmie - miten keventelit ton ohjelman aikana? Näyttäis siltä että kevyesti kannattas ottaa kolmosviikon jälkeen sekä viitosviikon jälkeen. Itellä on loma kohta lusittu ja kaksi viikkoa totaalitaukoa takana. Aika laittaa muutenkin ohjelma vaihtoon ja toi näyttäisi melko hyvältä. Vaihtelitko oteleveyksiä reeneissä? Muutkin saavat vastailla. Mitäs muuten noin viivat meinaa tässä -> 6. 2*2*100, ------, 3*2*60
En kevennelly mitenkään tosin liikunkin viel tosi alhaisissa painoissa :D Mutt aika raskashan toi on ja esim. kaverin piti jo toisella viikolla ottaa aina muutama kilo pois annetuista prosenteista. Itse kuitenkin Treenasin ihan normaalisti muutaki vartaloa ja tais tulla jopa kerran viikos tehtyä yksi eristävä liike rinnalle. Niin ja ennenku tämän ohjelman alotin nii penkki maksimi oli ollu sunnilleen 3kk sama, ett kiitos viel Jto:lle :kippis1:

Kysymys koskee tuota Jton:n esittelemää penkkiohjelmaa:

1. 6*2*75, 6*3*80, 6*2*75
2. 6*4*85, 6*2*75, 6*5*80
3. 6*2*70, 6*6*85, 6*2*75
4. 5*5*85, 6*2*70, 4*4*90
5. 6*2*70, 3*3*95, 6*2*65
6. 2*2*100, ------, 3*2*60
7. 1*105, 110, 115

Onko tuossa ohjelmassa noi 6x2 tarkoitus tehdä nopeuspenkkinä? Oteleveyttäkin taitaa olla hyvä vaihdella väliin. En löytänyt tuota alkuperäistä venäläispenkkiohjelmaa, josta olisin voinut tiedon esille kaivaa. Linkki ei toiminut

mun oma on parempi ku se alkuperänen heheheheee...

noi 6*2*... voi tehdä ihan hyvin kapeemmalla otteella. kontrolloitu lasku ja kova ylös.

Kiitos. Tunnin päästä salille ottamaan ohjelman eka reeni. Katotaan mitä kuusi viikkoa.. tai kahdeksan mukaan lukien kevyet viikot tuo tullessaan. Toivottavasti isommat raudat

Jos on aatellu vetää 4 viikkoo rinta-päivisin penkissä 4X5 toistoo tyyliin jos menee kaikki samalla painolla niin ens viikolla lisää rautaa ja maksimi on 100kg millasta kehitystä pitäis pitäis tulla?:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
heh... no mistä helevetistä tuon tietää... ihmeellisiä kysymyksiä. saattaa olla, että a) tulee takapakkia, b) stoppaa 105 kiloon alle kuukaudessa, c) kehitys jatkuu vuoden ja saat 150kg. kun on nämä telepaattiset ja ennustajankin kyvyt aika heikot, ei tollasiin kysymyksiin oikein voi vastata ku kuittailemalla :D

eli: kokeile asenteella ja kerro.

Mikäköhän mulla oli kun ei toiminu tuo ohjelma... 6x6 sain vielä mutta 5x5 treeniin jäi tuo ohjelma mulla. Pitäiskö kokeilla uudestaan vaikka vähän kevyemmillä prosenteilla millä tuossa ohjelmassa pitäisi, niin vois tulla semmon 5 kilon kehitys.

Yleensä henkilö joka luulee olevansa hyvä jossakin ja kun joku esittää kysymyksen aihetta koskien ja kyseinen ammattilainen ei tiedä vastausta niin kysymys on ollut mahdoton, älytön, tarpeeton tai turha. Ei se ole tyhmä joka kysyy...:D

Jääkuningas sanoi:
Yleensä henkilö joka luulee olevansa hyvä jossakin ja kun joku esittää kysymyksen aihetta koskien ja kyseinen ammattilainen ei tiedä vastausta niin kysymys on ollut mahdoton, älytön, tarpeeton tai turha. Ei se ole tyhmä joka kysyy...:D

No tällä kertaa sun kysymys oli kohtuu mahdoton ja ehkä jopa vähän älytönkin.

"Yleensä henkilö joka luulee olevansa hyvä jossakin ja kun..."

mitäs tohon nyt sitten sanois... HÖPÖHÖPÖ!!! enpäs oo älyttömämpää yleistystä kuullut. tarkastelepas nyt itekin tota kysymystäs. ei tollaseen VOI olla tyhjentävää vastausta. nousepas pois siitä jääkasan päältä, ole kuningas ja mee treenaamaan.

oma esimerkki: jos mä kävelen joka päivä 30 minuuttia ja yritän aina lisätä matkaa, paljonko saan käveltyä? liian yleisellä tasolla liikutaan siis. eli aika paljon tarvitaan muutakin tietoa, kuin jotain numeromantrona yms. sälää.

ja: vastaukseni oli täysin asiallinen. tolla välillä sitä kehitystä voi tulla.

ja, osa II: ainoa tyhmä kysymys on esittämättä jätetty sellainen, se on totta. pientä itsekritiikkiä kannattaa kuitenkin harrastaa ja lukea vaikkapas se kysymyksensä pariin kertaan miettien, miten se antaisi mahdolliselle vastaajalle hyvät eväät antaa se vastaus.

ja, osa III: mun ei perhana tarvi täällä todistella YHTÄÄN MITÄÄN, eikä todellakaan LUULLA olevani "jossain hyvä..." ei tää mikään itsetunnonkohotusmesta mulle oo.

melkein tollaset pällit alkaa saatana vituttaan :curs: :curs: :wall: ... mutta ei ihan, koska olen lempeä luonne ja lisäksi lomalla... :)

No osaisko mike vastata tohon mun kysymykseen kun sillä ainakin penkkipunnerrus tietoa ja taitoa varmasti on. Sori tosta kuittailusta. Olin sen kirjoittaessani pahalla päällä. Tiedän että tohon kysymykseen ei ole tyhjentävää vastausta mutta edes lyhyt arvio olis mukava:)

Originally Posted by Jääkuningas
Jos on aatellu vetää 4 viikkoo rinta-päivisin penkissä 4X5 toistoo tyyliin jos menee kaikki samalla painolla niin ens viikolla lisää rautaa ja maksimi on 100kg millasta kehitystä pitäis pitäis tulla

En o mike enkä jto, mutta jos kyselet neljän viikon kehitystä, niin eiköhän se aika vähäistä ole vielä tolla aikavälillä. Veikkaan että 2,5-5kg. Mutta ilmotteleppa ite vaikka tähän trediin neljän viikon päästä että millasta kehitystä tuli, jos jotain vaikka kiinnostaiskin.

itekin ihmettelen, miksi kyselet 4 vkon mahdollista kehitystä. miksi et kokeile? veikkaisin myös samaa määrää. tollanen 4*5 tai mikä muu samankaltanen tahansa on peruskauden systeemi. jos haluat nopeesti voiman esille, kannattaa tehdä se lyhyillä sarjoilla vaikka näin:

1. 3max
2. 2max
3. 3*5*75%
4. 1max

Joo ilmotellaan. Kyselin sitä siksi niin innoissani että ei ole liian suuria luuloja tulos-kehityksestä, ja sen seuraauksena pettymyksiä. Tänään alkaa sen ohjelman toteutus. On penkki junnannu puol vuotta samassa ja nyt se toivottavasti kehittyy. :)

Zone-sarja -42%
Penkki ohjelmaa takana nyt neljä viikkoo ja sarjapainot noussut 80kg-87kg. Toi on kyllä paras ohjelma tuo 4X5 samalla painolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom