Kova penkkiohjelma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Bull-
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
tai sitten sheiko sano ton sen takia, ettei länsimaalaset treenaisi niillä enää. tuskin sheiko tekis itestään julkista pelleä noin vaan. joka tapauksessa ne toimii. ei kaikilla, mutta niin aina. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
-asterix- sanoi:
sakke selkäinaho kertoi kesällä että boris sheiko on julkisesti sanonu että "venäläiset" ohjelmat on laskettu liikkeelle "vastustajien" harhaan johtamiseksi.. itse en ole niihin kovin tutustunu, mutta aika raskailta ne kuulostaa

Sakkehan puhu silloin jostain 6x2,6x3,...,6x6 -ohjelmasta, ei se sentään kaikkia venäläisohjelmia kironnu alimpaan helvettiin.

oli miten oli, mutta kyllä nämä ohjelmat varmasti on ihan toimivia, jos palautuminen on kunnossa. Enkä tarkoita nyt pelkästään proteiineja yms...

kyllä toi 6vkon 6*2 --> 6*6 --> 1*1 -maslayev-mallikin toimii oikein hyvin.

ja kyllä noita ryssäohjelmia pystyy tekemään ihan hyvin natunakin.

Jos soveltais... vai "pissaanko nilkkaani" jos moisen teen, tota "russian squat generator" systeemiä hiukan. Nääs kun kohtuupitkän tauon jälkeen ja ihan perustreenillä oon taas saanu tehtyä kohtuu hyvät pohjat parilla kovahkolla penkkitreenillä viikossa ja maximi (paidatta) taitais olla noin 150 niin:
Jos mä laskutan tolla systeemillä 150:n maximin mukaan ohjelman se tarjoo neljä eka viikkoa pelkkiä 120:n settejä. Neljännellä viikolla romut nousiskin tosin jo keskimmäisenä päivänä 3x3x145:n.
Niin oiskohan itsemurha jos tekis noi neljä eka viikkoa 160:n maximin mukaan, eli 130:llä ja tekis viimeiset 2 viikkoa sitten 150:n mukaan.
Tää lähinnä sen takia että ei hirveesti motivois aloittaa tekemään neljää viikkoa 6x2 - 6x6 120:llä kun nyt on kuitenkin tehnyt noin neljä viikoa pari kertaa viikossa 8x5x120-125.

se 80% on siellä lähinnä parantamassa räjähtävyyttä niissä 6*2-treeneissä. 80%:lla nyt vois saada tyypistä riippuen 4-8 toistoa, mutta se idea ei ookkaan siinä siis.

jos se nyt niin helppoo ja vastenmielistä on tehdä, kuten ohjelmassa sanotaan, voithan sä sitä muokata miten vaan. eihän noi oo ku numeroita. yks vekkuli muunnelma (rivi/vko, kolme treeniä/vko):
1. 6*2*75, 6*3*80, 6*2*75
2. 6*4*85, 6*2*75, 6*5*80
3. 6*2*70, 6*6*85, 6*2*75
4. 5*5*85, 6*2*70, 4*4*90
5. 6*2*70, 3*3*95, 6*2*65
6. 2*2*100, ------, 3*2*60
7. 1*105, 110, 115

:)

Jeap. Ja numeroita ja prosenttejahan noi vaan tosiaan on.
Toi seitsemäs viikko ei ois pahakaan, lähinnä sillä että vastais aiempia kokemuksia siitä miten maksimikokeiluun kannattaa valmistautua.
Tarkemmin kun vielä "menttaaliharjoittelin" ton alkuperäisen lävitse niin totesin, et ei se eka neljä viikkoa kauheen kevyt olekaan. Ja vaikka oliskin, niin käyttää sitten ylimmäräisen virran kyykkäämiseen. Kilomäärä viikossa tossa muodustuu kuitenkin näemmä loppujen lopuksi melkoiseksi. Taidan lopettaa ylimääräisen ajattelun ja kokeilla. Tuskin tossa mitään häviäkään.

jto sanoi:
1. 6*2*75, 6*3*80, 6*2*75
2. 6*4*85, 6*2*75, 6*5*80
3. 6*2*70, 6*6*85, 6*2*75
4. 5*5*85, 6*2*70, 4*4*90
5. 6*2*70, 3*3*95, 6*2*65
6. 2*2*100, ------, 3*2*60
7. 1*105, 110, 115

eli onhan toss eka monta toistoa/ monesti sarja/ prosentit maksimista? Eli teet kaksi kuuden toiston sarjaa 75% maksimi penkistä jne.?

piti vaan varmistaa :rolleyes:

Niin muistelinki ett nuin päin se ilmoitetaan mutt tuntuu vaan vähän hassulta toi ohjelma joss tulee nuin paljon sarjoja nuin vähillä toistoilla :S

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voimaharjoittelusta ja itäisistä veljistä puheen ollen, laskettaessa näitä prosentteja maksimeista esim tuossa jto:n saken sivuille kirjoittamassa Bulgari systeemissä, tulisiko laskut suorittaa varustemaksimeista vai pikemminkin raw-puolen maksimeista. Itselläni kolkuttelee pienoinen pelko alkaa laskea maksimeita n.30 kg:a korkeammasta varustekyykystä, sillä se jos mikä vie sinne ylikunnon jyhkeälle tammiovelle, ei enää kolkuttelemaan, vaan pikemminkin raapimaan epätoivoisesti.

ne prossat lasketaan raw- maksimista. periaatteessa ohjelma painottaa raakavoiman kehitystä. kilpailuun valmistauduttaessa sitten on yleensä fiksua tehdä pidempi yksilöllinen valmistava jakso.

jto sanoi:
ne prossat lasketaan raw- maksimista. periaatteessa ohjelma painottaa raakavoiman kehitystä. kilpailuun valmistauduttaessa sitten on yleensä fiksua tehdä pidempi yksilöllinen valmistava jakso.

Kiitos vastauksesta jto

jto sanoi:
sitä kutsutaan voimaharjoitteluksi ;)
Jaa ett sannooo net sitä voimaharjoitteluksi :D Ens viikol jos aloittais ton jto penkki ohjelman ja laittais sitt vaikka tähän samaan threadiin tuloksii jos penkki lähtee nousuun ...

Zone-sarja -42%
En tiiä mutta minulla ainaskin on venäläiset ohjelmat toiminu aina maksimin nostossa. Kahteen kertaan olen vetässyt kuuden viikon ohjelman läpi ja tulosta on tullu aina enemmän kuin mitä ohjelma itsessään lupaa.

timberjack sanoi:
En tiiä mutta minulla ainaskin on venäläiset ohjelmat toiminu aina maksimin nostossa. Kahteen kertaan olen vetässyt kuuden viikon ohjelman läpi ja tulosta on tullu aina enemmän kuin mitä ohjelma itsessään lupaa.

:eek: eikös net lupaa ainaki 10kg toss 6 viikos. Reenatkos sitt mitään muuta ku penkkiä vai teetkö ihan normaalisti muitaki liikkeitä ?

parhaiten noi toimii yleensä, jos taustalla on ollu monotonista kerran viikossa treeniä pari sarjaa hamaan loppuun asti. jälleen, ties kuinka monennen kerran, ratkaisevaa kehitykselle on MUUTOS. ei ole mitään tarvetta kehittyä, ellei aiheuteta kohtuullista kaaosta kropalle.

jto sanoi:
parhaiten noi toimii yleensä, jos taustalla on ollu monotonista kerran viikossa treeniä pari sarjaa hamaan loppuun asti. jälleen, ties kuinka monennen kerran, ratkaisevaa kehitykselle on MUUTOS. ei ole mitään tarvetta kehittyä, ellei aiheuteta kohtuullista kaaosta kropalle.
Ei taida olla jto:n eka kerta ku vastaa tämmösiin kysymyksiin :worship: nyt ei enää tarvi ku googlettaa toi monotoninen :D

Oinasmie sanoi:
:eek: eikös net lupaa ainaki 10kg toss 6 viikos. Reenatkos sitt mitään muuta ku penkkiä vai teetkö ihan normaalisti muitaki liikkeitä ?

Juuh sen 10 kiloa luvataan juuri tuossa kuuden viikon aikana. Treenaan pelkkää penkkiä siis kolmesti viikossa ja aikas kapealla otteella ja ojentataljalla vetelen välipäivinä kahdesti viikossa.

En ole kyllä mikään penkin asiantuntija mutta tulosta olen saanu aikaseks näinkin yksinkertasella ohjelmalla.

Tään hetkinen penkkimaksimi on 170 ja tiedä häntä saanko enää tällä samalla ohjelmalla nousemaan sitä sen enempää. Olen tainnu jumiutua paikoilleni lopullisesti :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom