Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-asterix- sanoi:sakke selkäinaho kertoi kesällä että boris sheiko on julkisesti sanonu että "venäläiset" ohjelmat on laskettu liikkeelle "vastustajien" harhaan johtamiseksi.. itse en ole niihin kovin tutustunu, mutta aika raskailta ne kuulostaa
jto sanoi:1. 6*2*75, 6*3*80, 6*2*75
2. 6*4*85, 6*2*75, 6*5*80
3. 6*2*70, 6*6*85, 6*2*75
4. 5*5*85, 6*2*70, 4*4*90
5. 6*2*70, 3*3*95, 6*2*65
6. 2*2*100, ------, 3*2*60
7. 1*105, 110, 115
jto sanoi:ne prossat lasketaan raw- maksimista. periaatteessa ohjelma painottaa raakavoiman kehitystä. kilpailuun valmistauduttaessa sitten on yleensä fiksua tehdä pidempi yksilöllinen valmistava jakso.
Jaa ett sannooo net sitä voimaharjoitteluksi :D Ens viikol jos aloittais ton jto penkki ohjelman ja laittais sitt vaikka tähän samaan threadiin tuloksii jos penkki lähtee nousuun ...jto sanoi:sitä kutsutaan voimaharjoitteluksi ;)
timberjack sanoi:En tiiä mutta minulla ainaskin on venäläiset ohjelmat toiminu aina maksimin nostossa. Kahteen kertaan olen vetässyt kuuden viikon ohjelman läpi ja tulosta on tullu aina enemmän kuin mitä ohjelma itsessään lupaa.
Ei taida olla jto:n eka kerta ku vastaa tämmösiin kysymyksiin nyt ei enää tarvi ku googlettaa toi monotoninen :Djto sanoi:parhaiten noi toimii yleensä, jos taustalla on ollu monotonista kerran viikossa treeniä pari sarjaa hamaan loppuun asti. jälleen, ties kuinka monennen kerran, ratkaisevaa kehitykselle on MUUTOS. ei ole mitään tarvetta kehittyä, ellei aiheuteta kohtuullista kaaosta kropalle.
Oinasmie sanoi:eikös net lupaa ainaki 10kg toss 6 viikos. Reenatkos sitt mitään muuta ku penkkiä vai teetkö ihan normaalisti muitaki liikkeitä ?