kouristukset lihaksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radial
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
35
Mulla on ollut sellasia kouristuksia tässä viimeaikoina (kramppeja?) hauiksissa, jolloin lihas ensinäkin supistuu ja tuntuu että lihakseen virtaa valtava määrä verta sekunnin ajan sekä siinä sivussa tuntuu sellanen pieni kipu vähän niinkuin kovan 15 toiston sarjan viimeisessä toistossa. Tollanen kouristus tuntuu siis about sekunnin verran ja sen jälkeen on käsi epätodellisen tuntuinen loppupäivän (vähän niinkuin punttitreenin jälkeen jossa on satuttanut hieman itseään)

Mun lihaksisto on melko jumissa riittämättömän lihashuollon takia, johtuuko tämä siitä? Ja onko tämä vaarallistakin?

Kysykää jotain yksityiskohtia vielä jos jotain jäi epäselväksi.

Muistatko juoda vettä salilla? Usein krampit johtuu siitä, ettei ole nestettä tarpeeksi lihaksissa.

Venyttele kunnolla treenin jälkeen ja ota tarvittaessa kyytipojaksi magnesiumia vaikka sittarista, ei maksa paljon mitään.

kisskiss sanoi:
Muistatko juoda vettä salilla? Usein krampit johtuu siitä, ettei ole nestettä tarpeeksi lihaksissa.
Itse asiassa nuo krampit eivät iske normaalisti, mutta aina kun menen matkoille tai mökille saattaa sellanen iskeä. Eli luultavasti nestevajaus lienee selitys tähän ongelmaan. Kiitos :worship:

L0b0 sanoi:
Venyttele kunnolla treenin jälkeen ja ota tarvittaessa kyytipojaksi magnesiumia vaikka sittarista, ei maksa paljon mitään.
Juu kiitti vinkistä, saattaisko muuten vihannesten vähäinen syöminen edesauttaa myös näiden kramppien tuloa, ku eikös vihanneksissa ole Mg:tä ym. aineita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom