Voisin angstillani vähän palauttaa threadin takasin aiheeseensa.
Elämä on kovasti koittanut opettaa, mut jotenkin vitussa en oo oppinut mitään. Tiedä paljooko tähän viittii asioita selitellä, tai taustoja, sanotaan vaan että kolmanteen luokkaan asiat oli hyvin. Menetin lähimmän perheenjäsenen.
Jostain syystä en ikinä oo mikään helposti kavereita tekevä tyyppi ollut, hemmetin ujo ihan alusta pitäen. Joten voi vaan kuvitella miltä tuntui ja mitä teki kun paras kaveri, siihen mihin luottaa eniten maailmassa, kääntää selkänsä yläasteella täysin. Se, ketä tuki kaikessa paskassa koko ala-asteen, huomasi ettei mun kanssa mihinkään yleiseen luokan, saati koulun suosioon pääse. Takki viuhui ja täysin perätön huhu liikkeelle josta hän keräsi tietysti sympatiat. Kukapa suht ujoa pojan kloppia uskois, enemmin sitä supliikmiästä tottakai kun osas hyviä pieruvitsejäkin.
Kun kaveri oli mustamaalannut mut kokonaan, ja saanut räkäposkia haukkumaan mun vuoden päivät, päästiin suht rauhaan pariks loppu yläaste-vuodeks. Ei siinä hirveesti kavereita hankittu. Ja kyseinen jannu on maailman limaisin, sanavalmein ja vaikka mitä. Lyön päästäni vetoa et jos se raiskaisi ja tappaisi miljoona ihmistä, niin se onnistuisi vetämään koko median ja maailman sen puolelle vastapuolelta kyyneleet silmissä ja selviten syytteistä. Semmosesta kaverista on kyse nimittäin.
Tiedän kyl etten ite mikään maailman paras kaveri ole, enkä jokseenkaan yllättyny aikoinaan tosta tempauksesta (syystä, että tää samainen sälli mustamaalasi kaveriporukan kolmannen osapuolen ja hankkiuduttiin siitä eroon). Mut jotenkin tiedän et toi toki oli omaakin syytä et jossain vaiheessa mun piti sosiaalisoitua vihdoin, ja auttoihan toi siinä hiukan. Mut jotenkin tosta vaan on jäänyt sellasta vainoharhasuutta ja luottamusta ei hirveen helpolla synny enää mahd. uusiin kavereihin. Sanon ettei mua edes ketään uskoisi, sanaakaan koko paskasta vuodatuksesta jos tapaisi ton käärmeen. Hyi helvetti.
Ja mitään väkivaltaa en oo kokenut ikinä, enkä aio sellasta missään tilanteessa ees tuottaa kellekään. Yhteydet raudan vääntämiseen siis voi unohtaa. :D Enkä mä mitään taka-ajatuksiakaan haudo, et "oon niin iso niin vältyn vittuilulta", muuten vetäisin nappia niin et napa raikuis (oon kynis). :lol2:
Peace sells. Dave Mustaine presidentiksi. Vanhaselle höylättyä erikoislautaa taloon, mökkiin ja ties mihin.