Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta alkaa lukion ja vituttaa, kun sielläkn on niitä kusipäitä. Ei ne lukiolaiset ole mitään aikuisia vielä. Tunnen monta jotka ovat lukiossa ja vieläkin ovat idiootteja. Enkä usko, että lukion 1. ovat vielä niin aikuistuneita.
Mulle ollaan vittuiltu 2. luokasta lähtien. Joka viikko tuli ainakin yksi asia, mistä vittuiltiin. Nyt pelottaa, jos lukiossakin vittuillaan. Enpä sieltä muutenkaan tunne ketään. :down:
Kohta alkaa lukion ja vituttaa, kun sielläkn on niitä kusipäitä. Ei ne lukiolaiset ole mitään aikuisia vielä. Tunnen monta jotka ovat lukiossa ja vieläkin ovat idiootteja. Enkä usko, että lukion 1. ovat vielä niin aikuistuneita.
Mulle ollaan vittuiltu 2. luokasta lähtien. Joka viikko tuli ainakin yksi asia, mistä vittuiltiin. Nyt pelottaa, jos lukiossakin vittuillaan. Enpä sieltä muutenkaan tunne ketään. :down:
No joo, ehkä näistä "piilovittuilun" kohteista on tuntunut hyvästä (?) tarkoituksestanne huolimatta, että heitä on kiusattu. (mutta sehän on ihan ookoo, itse ovat sitä kerjänneet, koska ovat olleet esim. sotahulluja, jäätäviä ihmisiä tms.)
Tämä nyt ei liity koulukiusaukseen mutta kiusaukseen noin yleisesti joten isketään tänne ->. Onko monelle sattunut intissä tupaan semmoisia mulkkuja ketkä vittuilee jokapv, about jokaises välissä kun ehtii? Onko keksitty ratkaisua moisten varalle? ei ne alikessut tee ihmeitä :/
Väittääkö joku täällä tosissaan että lukiossa ei kiusata? Sitä kiusaamista tapahtuu työpaikoilla ja vanhainkodeissakin, joten ihan takuulla myös lukiossa!
Itse en ole lukiota käynyt, vaan amiksen. Siellä ei samanlaista kiusaamista enää ollut mitä yläasteella, mutta esiintyi sitä jos jonkinlaita vittuilua muuten. Samaa sanoivat ne jotka olivat lukiossa silloin, mihin se siitä ois 10 vuodessa muuttunut?
Väittääkö joku täällä tosissaan että lukiossa ei kiusata? Sitä kiusaamista tapahtuu työpaikoilla ja vanhainkodeissakin, joten ihan takuulla myös lukiossa!
Itse en ole lukiota käynyt, vaan amiksen. Siellä ei samanlaista kiusaamista enää ollut mitä yläasteella, mutta esiintyi sitä jos jonkinlaita vittuilua muuten. Samaa sanoivat ne jotka olivat lukiossa silloin, mihin se siitä ois 10 vuodessa muuttunut?
No ei mikään piilovittuilu haittaa tai läppä. En kyllä jaksa jos vielä vittuillaan. Pataan saavat ja pahasti.
Itse en lukiossa huomannut kiusaamista ollenkaan. Tietysti selän takana puhuttiin paskaa toisista kuten joka paikassa, mutta en huomannut että kennellekkään oltaisiin vittuiltu jatkuvasti tai että oltaisiin fyysisesti käyty kiinni.
Kaveri kertoi että amiksessa kiusaaminen oli paljon yleisempää, käytiin jopa käsiksi toiseen ja jatkuvaa päänaukomista.
Taitaa olla niin että ne yläasteen kiusaajat jatkavat koulu-uraansa amiksessa?[/QUOTE]
eiköhän ne kiusaajat jakaudu yläasteelta lukioon, amikseen ja kauppaoppilaitokseen.. Kiusaajat on syvältä ja joku päivä ne kärsivät;)