TÄRKEÄ! Joo elikä haluaisin enemmän asiaa tuntevilta apua tähän kotona kuntoilemiseen. Pääosin haluaisin lisää massaa ja lihasta. Joten olisiko jollakin mulle jotain hyvää reeniohjelmaa? Olen nyt siis 14v, leukoja saan vedettyä monta, punnerrukset, selät ja vatsalihakset hallussa. Ennenkin olen siis näitä harjoittanut, mutta satunnaisesti ilman minkäännäköistä ohjelmaa. Nyt olisi kiva saada kunnon rytmi tähän puuhaan. Leukoja menee omalla kehon painolla n.20 ja 4kg lisäpainolla 14-15
Eli, jokin hyvä reeniohjelma, perusliikkeiden handlaajalle, massan ja lihaksen kehitystä varten? Kotona vain 2x2kg käsipainot.
Valmis ainakin 4 krt/viikko reenaukseen. Luppoaikaa löytyy, jos vaan koululta ehtii.
Sori nyt kun tätä muokkailen, mutta uusia asioita tulee mieleen lisää. :D
Eli jalkalihaksiakin olis mukava kehittää, jos löytyis jokin mukava ohjelma, tehokas.
Eli, jokin hyvä reeniohjelma, perusliikkeiden handlaajalle, massan ja lihaksen kehitystä varten? Kotona vain 2x2kg käsipainot.
Valmis ainakin 4 krt/viikko reenaukseen. Luppoaikaa löytyy, jos vaan koululta ehtii.
Sori nyt kun tätä muokkailen, mutta uusia asioita tulee mieleen lisää. :D
Eli jalkalihaksiakin olis mukava kehittää, jos löytyis jokin mukava ohjelma, tehokas.