Morjensta, mietiskellyt tässä jos sitä alkaisi treenailemaan hiukan kämpillä kun sali ei ole vielä vaihtoehto. Kotoa löytyy leuanvetotanko ja 2x15kg säädettävät käsipainot ja hiukan testailtuani tuntuvat ihan "sopivilta" =)
Pituutta löytyy hiukan yli 170 ja painoa n:60kg eli aika heikossa jamassa ollaan.
Lueskellut nyt foorumia ja koittanut vähän katsoa liikkeitä mitä näillä eväillä kotona pystyy tekemään ja tämän tapaista sain kasaan.
Leuanveto 3xmax (myötä ja vasta otteella)
Punnerruket 3x15 (Lisäpainoa vaikka reppuun ja se selkään)
Vipunostot penkiltä 3x12
Keskitetty hauiskääntö 3x12
Vipunostot seisten sivulle 3x12
Pystypunnerrus 3x12
Yhdenjalan kyykkyliike lisäpainoilla 3x12
Vatsalihas rutistukset 3x12 (lisäpainoilla)
Jotain tuon tapaista olen miettinyt ja joihinkin liikkeisiin voi käydä äkkiä nuo 15kg liian pieneksi, mutta sitten hankitaan lisää painoja ja 3krt/viikko olisi tarkoitus tehdä.
Ja sitten tuo pystypunnerrus, eli ajaako asian punnertaa ns. pää alaspäin jos käsipainot ei riitä?
Mutta olisiko tuossa jotain mitä lisätä tai ottaa pois, ja kasailin oikeastaan siksi itse ohjelman tynkää enkä ottanut suoraan noita ehdotettuja kun nuo liikkeet tuntuu mukavilta tehdä ja on kiva itsekkin vähän tutkia asioita =)
Pituutta löytyy hiukan yli 170 ja painoa n:60kg eli aika heikossa jamassa ollaan.
Lueskellut nyt foorumia ja koittanut vähän katsoa liikkeitä mitä näillä eväillä kotona pystyy tekemään ja tämän tapaista sain kasaan.
Leuanveto 3xmax (myötä ja vasta otteella)
Punnerruket 3x15 (Lisäpainoa vaikka reppuun ja se selkään)
Vipunostot penkiltä 3x12
Keskitetty hauiskääntö 3x12
Vipunostot seisten sivulle 3x12
Pystypunnerrus 3x12
Yhdenjalan kyykkyliike lisäpainoilla 3x12
Vatsalihas rutistukset 3x12 (lisäpainoilla)
Jotain tuon tapaista olen miettinyt ja joihinkin liikkeisiin voi käydä äkkiä nuo 15kg liian pieneksi, mutta sitten hankitaan lisää painoja ja 3krt/viikko olisi tarkoitus tehdä.
Ja sitten tuo pystypunnerrus, eli ajaako asian punnertaa ns. pää alaspäin jos käsipainot ei riitä?
Mutta olisiko tuossa jotain mitä lisätä tai ottaa pois, ja kasailin oikeastaan siksi itse ohjelman tynkää enkä ottanut suoraan noita ehdotettuja kun nuo liikkeet tuntuu mukavilta tehdä ja on kiva itsekkin vähän tutkia asioita =)