Kotona reenaavan treeniohjelma?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
noissa vatsaliikeissä,tuet jalat johonkin kunnolla ja pidät kädet niskantakana ja teet myös negatiivisen vaiheen jos jaksat (laskeudut alas hitaasti),kannattaa syödä hieman yli kulutuksella joku n.500kcal paljon rahkaa ja tollasta muuta proteiinipitosta..

Mikäli haluat nimenomaan massaa, niin tuo Navy Seals ei ole niin hyvä.
Peruskestävyyttä sillä kyllä tulee jne. Paitsi tietysti jos syöt kuin hurja.
Tehokkaampiakin tapoja siis on. Perusvoimatreeniä toistoalueella karkeasti 5-15 niin lihaa tulee.
Jos olet alipainoinen ja haluat massaa niin kannattaisikohan treenata ja syödä sen mukaan? T
ietysti kannattaa tehdä semmoista ohjelmaa mikä tuntuu hyvältä,
mutta on hyvä muistaa että tavoitteiden ja treenin olisi hyvä vastata toisiaan....

Perusvoimatreeniä? Vatsalihasliikkeitä, punnerruksia, leukoja, selkälihasliikkeitä, kyykkyhyppyjäkö? Mut kylhän tolla juoksulenkillä toki voi käydä myös. Mutta se vaan että olen aika paljon tehnyt näitä kyseisiä liikkeitä. Valmis oon niitä vielä tekemään, jos joku vaan osais laatia mulle hyvän ohjelman noista? Entä, kannaattaako ottaa joihinkin esim, leuanvetoon, chinupseja menee se 20, pullupseja se 15 niin painoja mukaan?
Kiitos paljon, jos joku osaa laatia mulle hyvän ja tehokkaan massan- ja lihasmassan kasvatusohjelman. Mukaan vielä toistomäärät ja päivät milloin tehdä ja milloin levätä?
No, alko kyl vähän epäilyttämään että antaako toi Navy Seals mulle sen mitä haluaisin, ELI MASSAA JA LIHASTA.

Perusvoimatreeniä? Vatsalihasliikkeitä, punnerruksia, leukoja, selkälihasliikkeitä, kyykkyhyppyjäkö? Mut kylhän tolla juoksulenkillä toki voi käydä myös. Mutta se vaan että olen aika paljon tehnyt näitä kyseisiä liikkeitä. Valmis oon niitä vielä tekemään, jos joku vaan osais laatia mulle hyvän ohjelman noista? Entä, kannaattaako ottaa joihinkin esim, leuanvetoon, chinupseja menee se 20, pullupseja se 15 niin painoja mukaan?
Kiitos paljon, jos joku osaa laatia mulle hyvän ja tehokkaan massan- ja lihasmassan kasvatusohjelman. Mukaan vielä toistomäärät ja päivät milloin tehdä ja milloin levätä?
No, alko kyl vähän epäilyttämään että antaako toi Navy Seals mulle sen mitä haluaisin, ELI MASSAA JA LIHASTA.

Jos nyt pääpaino on tuossa niin ei ole paras vaihtoehto, sitten sun pitäisi vaan syödä yli kulutuksen ja käydä salilla.

Eikö tosiaan punnerruksilla ja muilla oman painon varassa tehtävillä liikkeillä ole mitään vaikutusta massan ja lihaksen kasvuun? Esim, lisäpainojahan voi aina käyttää. En vain uskalla salille alkaa lähtemään tässä iässä vielä.

Eikö tosiaan punnerruksilla ja muilla oman painon varassa tehtävillä liikkeillä ole mitään vaikutusta massan ja lihaksen kasvuun? Esim, lisäpainojahan voi aina käyttää. En vain uskalla salille alkaa lähtemään tässä iässä vielä.

Mikset uskaltaisi salille lähteä? Järkevällä treenaamisella ei pitäisi olla ongelmaa, yksi tärkeä seikka olisi kuitenkin että olisi edes joku joka vähän opastaisi siellä salilla tekniikoita sun muuta. Totta kai sä jonkin verran saat kehitystä aikaan omalla painolla tehtävällä jumpalla, mutta ei niillä kuuhun mennä. Kannattaa kuitenkin hakutoiminnolla hakea aiheeseen liittyviä threadeja. Omallakin kropalla voi tehdä paljon muuta tehokasta kuin pelkät punnerrukset yms. perusliikkeet.

Eise lihas tiiä millä teet sen rasituksen sille. Jos vaan saat kunnon "tuntuman" lihakselle niin kyllä se kasvaa olipa sulla painot tai ei.

Juu, kyllä tuolla Navy Sealsilla saa ihan näkyviä muutoksia aikaan. Itsekin sitä väänsin joitain viikkoja 10 vuotta takaperin. Parissa viikossa huomasi etenkin rintalihoissa ja vatsoissa selkeää kehitystä. Rintalihakset varsinkin lähti komeasti levenemään kainaloiden seudulta. Eli kyllä ensialkuun piisaa ihan omalla painolla vääntäminenkin. Nuorella kaverilla varsinkin. Mutta ei sitä puntin kiusaamistakaan pelätä tarvitse kun ei vain lähde repimään liiaksi, vaan keskittyy tekemään liikkeet puhtaasti.

Ja lihas muuten on massaa, siinä missä rasvakin.

Kiitos. Mietinpä tässä että pitäsköhän alottaa se jo ens viikolla? Jos kerran todellakin tuli nopeasti näkyviä tuloksia. Nousiko massa paljon lihaksen kasvun myötä?

Hyvä ketju tämäkin. Itselläni ei ole mahdollisuutta käydä salilla ennen lumien sulamista, joten millaista ohjelmaa kannattaisi vetää kotona? Leuanvetotanko löytyy ja käsipainot, samoin penkkitanko ja penkkikin, tosin penkki on jossakin varastossa.
Edit: http://hundredpushups.com/index.html tuota olen tehnyt jonkun aikaa, nyt on viikko 6 meneillään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä ketju tämäkin. Itselläni ei ole mahdollisuutta käydä salilla ennen lumien sulamista, joten millaista ohjelmaa kannattaisi vetää kotona? Leuanvetotanko löytyy ja käsipainot, samoin penkkitanko ja penkkikin, tosin penkki on jossakin varastossa.
Edit: http://hundredpushups.com/index.html tuota olen tehnyt jonkun aikaa, nyt on viikko 6 meneillään.

Onko toiminut hyvin? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, tuskin ite tollasta aion alottaa, kun toi Navy Seals nyt kiinnostaa sen verran. Hyviäkin tuloksia näkynyt?

Onko toiminut hyvin? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, tuskin ite tollasta aion alottaa, kun toi Navy Seals nyt kiinnostaa sen verran. Hyviäkin tuloksia näkynyt?
Aloitin suoraan viikosta 3, intissä tuli sen verran peruskuntoa. Hyvin on toiminut, sopivan haasteellinen, mutta kesken ei ole tarvinnut lopettaa. Näkee kyllä kehossa, että jotakin on tullut tehtyä, alkaa tästä rimpulasta jotakin muotoutua :D

Joo, kyl nyt näyttää vahvasti siltä että voisin ton Navy Sealsin reeniohjelman alottaa. Guitar83:n kommentti vakuutti, ja itekin sitä mieltä että mulle ehkä sopivin. Sit vaan täytyy syödä kyl tosi paljon kaikkee proteiinipitosta tms. Voisin kyllä alottaa jo ensi viikolla. Satutteko tietämään mitään hyvää karttahakua, reittihakua, jonka avulla voisi laskea juoksulenkin pituuden minkä aikoo tehdä?

Se riippuu toki paljon lähtötasostasikin että miten niitä näkyviä tuloksia tulee. Eikä ne nyt tietenkään itsellänikään mitenkään älyttömiä muutoksia olleet, mutta sen verran selkeitä että ne huomasi kyllä helposti. Älä siis liikaa innostu mun puheiden perusteella. Itselle se kuitenkin toimi kuin tauti kun rasvaa ei juuri kropassa ollut, eikä liioin lihastakaan. Silloin kaikki treeni näkyy alussa todella nopeasti.

Alat nyt vaan vääntämään vaikka sitä Navy Sealsia ja tulet sitten kuukauden päästä kertomaan onko mitään tapahtunut.

Eli millä voisin korvata tuon uinnin? Kun ei täällä oo lähellä uimahallia, ja kelit nyt on mitkä on.
No, ensi viikolla voisin varmaan alottaa tuon.

Eli millä voisin korvata tuon uinnin? Kun ei täällä oo lähellä uimahallia, ja kelit nyt on mitkä on.
No, ensi viikolla voisin varmaan alottaa tuon.

Siinähän lukee, että voit korvata uinnin, jos se ei ole mahdollista, pyöräilyllä, joka on kestoltaan 2x niin pitkä kuin muuten uisit. (20min uintia vastaa tuossa ohjelmassa siis 40min pyöräilyä)

Niin, pirulaute kun alko taas epäilyttämään toi Navy Seals, kun enpä tiedä että onko ihan paras mahdollinen mulle suunnattu. Haluaisin sitä lihasmassaa paljon, mutta voiko yleensä hirveesti lihasmassaa saada pelkillä oman painon varassa tehtävillä liikkeillä? Kun moni puhu että siitä saa vain lihaskuntoa. Painoa pitäisi ylöspäin lihasmassan kasvun avulla saada, joten osaako joku sankari vielä ehdottaa minulle täystreeniohjelmaa, missä näkyy päivät, määrät ja toistot, joissa liikkeitä tehtäisiin vain omalla painolla, kuten leuanveto, punnerrus, vatsalihaliikkeet, selkälihasliikkeet, kyykkyhypyt. Olen todella kiitollinen jos joku jaksaa tälläisen värkätä! Tavoite siis: Nostaa lihasmassan kasvun avulla omaa massaa kotikutoisilla konsteilla. Jalkoihinkin lisää lihasta. Ihan koko kehoon, hyvä ohjelma. KIITOS!

En nyt tarkempaa ohjelmaa viitsi tehdä mutta

Jaloille yhden jalan kyykyt ja colin/kinnerjänne (polvet ja nilkat massa, painoa nilkoille ja nostat vartalon makuuasennosta pysty suoraan asentoon)
selälle kaarellejännitykset ja leuanvedot
olkapäille, rinnalle ja ojentajille punnerrukset ja punnerrutkset pää alaspäin ja jalat ylöspäin.
Vatsoille nyt löytyy tuhat liikettä.

Kehonpainolla voi reenata ihan yhtä hyvin kuin punteilla. Lihakset ei tiedä mitä ne nostaa vaan ne vaan supistuvat ja rentoutuvat. Elikkä rasitus määrää sen miten kehittyy, ei välineet. Ja kehonpainoilla tehtävistä harjoitteista on sellainenkin iso apu, että ne on 'funktionaalisempia' kuin monet puntti liikkeet. Auttaa tasapainoon ja tukilihaksiin. Näistäkin liikkeistä voi siiteb kehittää vaikka minkälaisia variaatioita.

Jos ei ole maailman talous vielä iskenyt kukkarolle niin kannattaa harkita kahvakuulan ostoa. Erinomainen väline.

Noniin, kiitos. Toki vielä lisävastauksia kaivataan kipeästi, tarkempaa ohjelmaa varten.
Eli kuinka usein noita kannattaisi harjottaa? Kun saatan joinain päivinä tehdä leukoja ihan satunnaisesti päivän aikana esim. 50 jos himo iskee. Kuinka monena päivänä, ja minä päivinä? Ja kannattaako esim Maanantaina tehdä selälle tehtävät lihasharjoitukset, niin että rasittuvat vain kerran viikossa, vai ihan sarjoissa esim kolmena eri päivänä putkeen jokainen noista? Nyt oon alkanu raejuustoo ja tonnikalaakin syömään että saa vähän protskua. Sit vielä tarvis hyvän lihasmassaa kehittävän ohjelman. Tarkemman kuin tämä aiempi, joka myös oli kattava. Kattelenpa tota kahvakuulaa sit kun ehdotit.

Suositut

Back
Ylös Bottom