Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perusvoimatreeniä? Vatsalihasliikkeitä, punnerruksia, leukoja, selkälihasliikkeitä, kyykkyhyppyjäkö? Mut kylhän tolla juoksulenkillä toki voi käydä myös. Mutta se vaan että olen aika paljon tehnyt näitä kyseisiä liikkeitä. Valmis oon niitä vielä tekemään, jos joku vaan osais laatia mulle hyvän ohjelman noista? Entä, kannaattaako ottaa joihinkin esim, leuanvetoon, chinupseja menee se 20, pullupseja se 15 niin painoja mukaan?
Kiitos paljon, jos joku osaa laatia mulle hyvän ja tehokkaan massan- ja lihasmassan kasvatusohjelman. Mukaan vielä toistomäärät ja päivät milloin tehdä ja milloin levätä?
No, alko kyl vähän epäilyttämään että antaako toi Navy Seals mulle sen mitä haluaisin, ELI MASSAA JA LIHASTA.
Eikö tosiaan punnerruksilla ja muilla oman painon varassa tehtävillä liikkeillä ole mitään vaikutusta massan ja lihaksen kasvuun? Esim, lisäpainojahan voi aina käyttää. En vain uskalla salille alkaa lähtemään tässä iässä vielä.
Eise lihas tiiä millä teet sen rasituksen sille. Jos vaan saat kunnon "tuntuman" lihakselle niin kyllä se kasvaa olipa sulla painot tai ei.Eikö tosiaan punnerruksilla ja muilla oman painon varassa tehtävillä liikkeillä ole mitään vaikutusta massan ja lihaksen kasvuun? Esim, lisäpainojahan voi aina käyttää. En vain uskalla salille alkaa lähtemään tässä iässä vielä.
Hyvä ketju tämäkin. Itselläni ei ole mahdollisuutta käydä salilla ennen lumien sulamista, joten millaista ohjelmaa kannattaisi vetää kotona? Leuanvetotanko löytyy ja käsipainot, samoin penkkitanko ja penkkikin, tosin penkki on jossakin varastossa.
Edit: http://hundredpushups.com/index.html tuota olen tehnyt jonkun aikaa, nyt on viikko 6 meneillään.
Aloitin suoraan viikosta 3, intissä tuli sen verran peruskuntoa. Hyvin on toiminut, sopivan haasteellinen, mutta kesken ei ole tarvinnut lopettaa. Näkee kyllä kehossa, että jotakin on tullut tehtyä, alkaa tästä rimpulasta jotakin muotoutua :DOnko toiminut hyvin? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, tuskin ite tollasta aion alottaa, kun toi Navy Seals nyt kiinnostaa sen verran. Hyviäkin tuloksia näkynyt?
Eli millä voisin korvata tuon uinnin? Kun ei täällä oo lähellä uimahallia, ja kelit nyt on mitkä on.
No, ensi viikolla voisin varmaan alottaa tuon.