Kotisali

Autotallissa perussetti.

8447481217_756d345316_b.jpg

^^^Leviziille esim. kattoon laitettavasta leuanvetotangosta :). Tolla systeemillä voi tehdä sen mistä vaan putkesta, mulla oli joutava pikkulevytanko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä ketjua kun selailee niin varmistuu siitä ettei kerrostaloasuminen ole ihmistä varten. Sitten jokus kun oon iso, tai ainakin iäkkäämpi niin minullakin on kotisali! Hienoja saleja teillä on ja luovia ratkaisuja :rock:

Tätä ketjua kun selailee niin varmistuu siitä ettei kerrostaloasuminen ole ihmistä varten. Sitten jokus kun oon iso, tai ainakin iäkkäämpi niin minullakin on kotisali! Hienoja saleja teillä on ja luovia ratkaisuja :rock:
Oma sali on kerrostalon autotallissa, joten ei se omakotitalo sen takia välttämättä ole must.

Heh, siinä kakella kunnon mancave! :D Ite olen miettinyt nykyisen järjettömän kokoisen rivariasunnon vaihtoa pienempään kerrostalokämppään ja yksi kriteeri olisi juuri se, että taloyhtiöllä olisi alakerrassa lämpimiä autotalleja, joista yhden voisin vuokrata. Mulla olisi sille muutakin käyttöä (en tietenkään autoa säilyttäisi siellä), mutta kotigymikäyttö olisi se tärkein. Tod.näk. siten saisin myös jokusen neliön lisää kotigymiini ja ehkä sitten sinne nyrkkeilysäkin ja heksatangon.

Oliskohan tollanen mistään kotoisin jos himaan hommais? Kellään kokemusta noiden barbarian line laitteiden laadusta?

http://www.megafitness-shop.info/Kraftgeraete/nach-Marken/Barbarian-Line/Barbarian-Power-Cage-Mod2012-mit-Latzug-Steckgewichte-125-kg--2369.html

No on ja luulen, että 2012 malli on vielä viety eteenpäin 2008-mallista. Ei tarvinne noiden ostoa katua seuraavaan 30 vuoteen...

Nyt kun noihin nykyisiin paketteihin hieman tarkemmin tutustuin, niin eikö tämä olisi jopa järkevämpi paketti: http://www.megafitness-shop.info/Kraftgeraete/nach-Marken/Barbarian-Line/Power-Cage-Mod2012-inkl-Latzugstation-mit-integrierter-Monkey-Chin-und-Dips-Barren--2368.html
Siis sama muuten, mutta ilman ylä-/alataljan kiinteää 125kg painopakkaa. Säästyisi 300 euroa vaikka vapaisiin painoihin ja ylä-/alataljaan laitettavissa jopa 180kg ?

Jos joku sit viittis niitä rahtikuluja laittaa tietoon, niin olis aika potentiaali vaihtoehto omaankin kotiin...

Versand nach FI : 160,90 EUR

Jos tarkoitus oli tilata tämä: http://www.megafitness-shop.info/Kraftgeraete/nach-Marken/Barbarian-Line/Barbarian-Power-Cage-Mod2012-mit-Latzug-Steckgewichte-125-kg--2369.html niin posteja tulee 195,7 eur

Ja kannattaa muistaa, että tuon hintaisesta (1249 eur) paketista saa vielä 6% alennusta, eli hintaa jää 1174 eur plus lähetyskulut
Tuolla lähetyskulut meille: http://www.megafitness-shop.info/shop_content4.php?coID=66&content=International-Shipment

Jos tarkoitus oli tilata tämä: http://www.megafitness-shop.info/Kr...12-mit-Latzug-Steckgewichte-125-kg--2369.html niin posteja tulee 195,7 eur

Ja kannattaa muistaa, että tuon hintaisesta (1249 eur) paketista saa vielä 6% alennusta, eli hintaa jää 1174 eur plus lähetyskulut
Tuolla lähetyskulut meille: http://www.megafitness-shop.info/shop_content4.php?coID=66&content=International-Shipment

Kiitoksia Jyppendaal... ei mikään älytön tuo rahtimaksu verrattuna saman painoiseen kotimaan rahtiin. Täytyy vakavasti harkita, isoin asia taitaa kuitenkin olla emännän ympäripuhuminen :)
Vähän on kyl saksantaidot ruosteessa, kun noista sivuista koittaa selvän saada...

- - - Updated - - -

Huomasin muuten Prismassa käydessäni, että myivät 320kg kestäviä kiinalaisia olympiatankoja 89 egee / kpl... En silleen mainosta, mut huomion arvoinen seikka vissiin kuitenkin.

Löytyisikö joltain kotoa standardimittainen levytanko ja työntömitta? Sorvailen töissä SSB tankoa ja tarvisin tarkan mitan siittä tangon päästä. Lähinnä että onko tanko juuri tasan 50mm vai vähän alle? Vituttaa salilla jos kiekko ei mahdu paikalleen/jousilukko ei pysy kireällä :) Thänks.

Löytyisikö joltain kotoa standardimittainen levytanko ja työntömitta? Sorvailen töissä SSB tankoa ja tarvisin tarkan mitan siittä tangon päästä. Lähinnä että onko tanko juuri tasan 50mm vai vähän alle? Vituttaa salilla jos kiekko ei mahdu paikalleen/jousilukko ei pysy kireällä :) Thänks.
Voin huomenna tai viimestään ylihuomenna mitata jos kukaan ei ole kerennyt ensin.

Mistä löytyy 1,25kg painavat lukot?
Tanko painaa jotain 18kg ja oon pitänyt 1,25kg painoja aina ensimmäisenä niin saisi ne ihan normaaliin käyttöön.
2,5kg lukkoja kyllä löytyy.

Voin huomenna tai viimestään ylihuomenna mitata jos kukaan ei ole kerennyt ensin.

Kävin salilla mittailemassa ja tangot oli siinä 50mm +-0.2mm. Kiekoissa olikin sitten reiät 1-1.5mm plussalla. Räkki olikin sitten tosi leveä ja joutuu vähän muuttamaan piirrustuksia (vapaamitta tangolle saa olla 1350-1400mm)

Jeps, itte alootin toissapäivänä rakentamahan penkkiä itte kotona, huamenissa valamistuu kokonaa. Muutenki otin ittiäni tällä kertaa oikiasti niskasta kiinni ja alootin reenaamisen ja lenkillä käymisen. Rupes vähä ketuttaa kun yhyrellä 3v nuaremalla tytsyllä oli melekee yhtä suuri haba ku mulla :D:DD (vaikka soliki poikkeuksellise lihaksikas) Painoona toimii varmahanki raktorin etupainot ja jokkut piänemmät 10kg mötikät lisäpainoona. Lisäks suunnittelin joitaki muita laittehia mitä saatan tarvita, massaa olis tarkootus ruveta rakentaa :)

Tuommoinen siittä sitten tuli :) Ei paha sijoitus kun koko komeus maksoi teippeineen n.30€

SSB.jpg

Paljonkohan kestää rautaa tuo tanko? Eli montako kiloa uskallat päihin laittaa kun tanko on niskassa? Siisti tekele :)

40mm umpiakselia ja päät on prässätty 60t prässillä kiinni + hitsiä perään. Ei taida suomesta sellaista kyykkymiestä löytyä joka tuon katkaisee :D Painoa tangolla tyhjänä 35kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom