Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa se kannataaki vissiin laitta molemmin puolin lantiota ne ketjut lähtemään, että se levypaino pysyy oikeassa asennossa pitkittäin eikä poikittain...
Itse olen treenannu viimeiset 2 vuotta, oikeastaan vain kotona. Syynä on yksinkertaisesti vain se, että muutimme maalle niin kauaksi kaikista saleista ettei ole mahdollisuutta käydä yleisillä saleilla enään. täytyy sanoa, että itsellä motivaatio on ollut paremmin hallussa kotona kun saa treenata rauhassa eikä tarvitse lähteä mihinkään (sali on aina lähellä).
olen pärjännyt näillä vermeillä.
- lämmittelyihin crossari ja kuntopyörä
- painonnostopenkki jalkahärpäkällä
- käsipainot omavalmisteisilla tangoilla joihin voi lainata isompia romuja penkkiraudoista.
- normikäsipainotangot mm.olkapää ym treenejä varten
- kyykkyhärpäkkä (omavalmisteinen)
- tanko leuanvetoon ym.
- voimapyörä
- lyhyempi suora tanko hauiskääntöihin yms.
Noilla olen aika hyvin pärjännyt käyttämällä mielikuvitusta.
Kehitystä on tullut jokasuunnalla mielestäni tehokkaimmin viimeisen kahden vuoden aikana. Eli itse olen kotitreenaamisen vakaa kannattaja.
Itselläni pieni sali myös kotona jossa penkki, ylä/alatalja, Smith, tankoja ja käsipainoja. Penkin telineissä dippikahvat. Katossa koukku säkille ja sitten kuntopyörä ja crosstraineri..ne kyllä sijoitettu tietokone huoneeseen salin pienuudesta johtuen.