Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Voi vittu tätä Mukkaa, aika kyrväke:
AEB5093F-D664-44A4-BAB6-676F6E7A01F3.webp

Eilen Niko Saarinen. Nyt nämä. Kuinka ollakkaan ajoitus juuri kun lapsia pitäisi alkaa rokottaa. Millä todennäköisyydellä kaikilla julkkiksilla vähän kovemmat oireet.

en oo Roopeli. Mike varmasti pystyis IP osoitteiden tai muutenkin tarkistaa että eri henkilöt, mutta sä voit olla siinä uskossa ei se mua haittaa
Noi koronahullut on seonnut täysin ja näkee täällä tuplanickejään ja ties mitä kun heidän kupla alkaa hajota. Eivät ilmeisesti kestä henkisesti sitä että porukkaa löytyy paljon ketkä ei tätä paskaa katso.

Helv hyvä artikkeli, jota ei ole kirjoittanut pelkkä huuhaa toimittaja:

Jotenkin oma logiikka on johtanut samaan kuin alla todetaan:

If the entire population has been trained via a universal vaccination strategy to have the same basic immune response, then once a viral escape mutant is selected, it will rapidly spread through the entire population – whether vaccinated or not.

A far more optimal strategy is to vaccinate only the most vulnerable. This will limit the amount of vaccine-resistant mutations and thereby slow, if not halt, the current vaccine arms race.

Eilen Niko Saarinen. Nyt nämä. Kuinka ollakkaan ajoitus juuri kun lapsia pitäisi alkaa rokottaa. Millä todennäköisyydellä kaikilla julkkiksilla vähän kovemmat oireet.

Niin kun olen ennenkin todennut. Ihmiset kuvittelevat olevansa niin helvetin kipeitä, koska korona.

Niin kun olen ennenkin todennut. Ihmiset kuvittelevat olevansa niin helvetin kipeitä, koska korona.

Pitää varmasti paikkansa. Koko ajan tunnustellaan missä tuntuu, nyt ahdistaa ja nyt pikkuvarvasta kolottaa.

Eikä tee poikkeusta koronarokotekaan. Sen otettua kuvitellaan kaikki haittavaikutukset ja heti ilmoitus.

Eikä tee poikkeusta koronarokotekaan. Sen otettua kuvitellaan kaikki haittavaikutukset ja heti ilmoitus.
Paitsi joillain menee juuri toisinpäin, mitä oon pannut merkille. Esimerkkinä Riku Nieminen parin sivun takaa: jäbällä epäiltiin sydänlihastulehdusta, joku kysyi ettei vaan johtuisi juuri otetusta rokotteesta, johon se vastasi ”höpö höpö”. Tuntuu et juuri rokotteen kanssa se on jokotai. Joko meet heti täyttää haittailmoitusta pienimmästäkin vilunväristyksestä tai sitten mikään rokotteen jälkeinen pahempikin vaiva ei voi ainakaan siitä piikistä johtua. Ota nyt sit tuosta tolkkua.

Perehdy Mike tilastolliseen todennäköisyyden kummasta saat enemmän paskaa rokotteesta vai koronasta.
Virus ei ole lääke jota suhun laitetaan. Se tulee luonnosta. Rokote taas on lääke. Ja jos sulle tulee jotain, olet itse vastuussa. Mutta onko se sun vika jo lähes pakotetaan se ottamaan?

en oo Roopeli. Mike varmasti pystyis IP osoitteiden tai muutenkin tarkistaa että eri henkilöt, mutta sä voit olla siinä uskossa ei se mua haittaa

Niin eri laitteillahan ei kukaan kirjoittele tai käytä jatkuvaa ip:n vaihtajaa tai surffaa anona vpn avulla :) Tämäkin tili luotu Heinäkuussa ja kaikki viestit pelkkää koronaa tällaisella foorumilla. Hieman ihmetyttää, että joku päättää alkaa pommittaa voimailusaitilla ensitöisekseen isolla volalla tismalleen samaa sontaa kun eräs vanhempi nimimerkki. Kirjoitustyyli on myös toi sama aivokuollut eli ei nyt kummosia Sherlock taitoja vaadi.

Virus ei ole lääke jota suhun laitetaan. Se tulee luonnosta. Rokote taas on lääke. Ja jos sulle tulee jotain, olet itse vastuussa. Mutta onko se sun vika jo lähes pakotetaan se ottamaan?
Ja rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia ei vain voida vielä tietää. Ja se jos eri valmistajien piikkejä annetaan ristiin, niin kuin jossain päin maailmaa jo tehdään.

Niin eri laitteillahan ei kukaan kirjoittele tai käytä jatkuvaa ip:n vaihtajaa tai surffaa anona vpn avulla :) Tämäkin tili luotu Heinäkuussa ja kaikki viestit pelkkää koronaa tällaisella foorumilla. Hieman ihmetyttää, että joku päättää alkaa pommittaa voimailusaitilla ensitöisekseen isolla volalla tismalleen samaa sontaa kun eräs vanhempi nimimerkki. Kirjoitustyyli on myös toi sama aivokuollut eli ei nyt kummosia Sherlock taitoja vaadi.
Tää on ilmeisesti joku "uusin" kikka koittaa cancelloida keskustelua täältä. Nyt nämä koittaa leimata minun olevan ainoa joka täällä puhuu tätä paskaa vastaan :D

Minulla ei ole kuin tämä tili täällä ja muuta ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.

No jos satut saamaan keuhkosi paskaksi koronasta niin ei niitä mikään vakuutusyhtiö sulle myöskään korvaa. Minulle tää on pelkkää tilastotiedettä ja siinä valossa ne rokotteet on vain parempi vaihtoehto.

Ja rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia ei vain voida vielä tietää. Ja se jos eri valmistajien piikkejä annetaan ristiin, niin kuin jossain päin maailmaa jo tehdään.

Tämä on isoin epälogiikka mitä kuulee. Etenkin kun rokotteet jotka toimii lähetti rna pohjaisesti joka häviää parissa päivässä elimistöstä eli ne haittavaikutukset tulee aika nopeasti jos on tullakseen. Toisekseen mitä sä tiedät Koronan pitkäaikaisvaikutuksista? Tiedemaailmakaan ei niitä vielä kovin tunne. Norjalaisen datan mukaan moni lievänäkin sairastanut saa pitkäaikaisoireita. Pallolla on myös jo paljon ihmisiä jotka sai testiryhmissä ne piikit jo yli vuosi sitten, milloin ne haittavaikutukset alkaa? Odotetaanko niitä kun Jeesuksen tulemista?

No jos satut saamaan keuhkosi paskaksi koronasta niin ei niitä mikään vakuutusyhtiö sulle myöskään korvaa. Minulle tää on pelkkää tilastotiedettä ja siinä valossa ne rokotteet on vain parempi vaihtoehto.
Myös minulle tämä on pelkkää tilastotiedettä. Sen takia en ole tehnyt mitään eri tavalla, kuin aiempinakaan influnessakausina.

Tämä on isoin epälogiikka mitä kuulee. Etenkin kun rokotteet jotka toimii lähetti rna pohjaisesti joka häviää parissa päivässä elimistöstä eli ne haittavaikutukset tulee aika nopeasti jos on tullakseen. Toisekseen mitä sä tiedät Koronan pitkäaikaisvaikutuksista? Tiedemaailmakaan ei niitä vielä kovin tunne. Norjalaisen datan mukaan moni lievänäkin sairastanut saa pitkäaikaisoireita.

Huvittavaa miten kukaan ei tiedä miten nämä rokotteet toimii (paitsi että ne toimii huonosti flunssaa vastaan) tai mitä vaikutuksia näistä vielä ilmenee, mutta tämä kehari se tuntuu tietävän.
Hän on RNA professori iltalehden kautta.

Tää on ilmeisesti joku "uusin" kikka koittaa cancelloida keskustelua täältä. Nyt nämä koittaa leimata minun olevan ainoa joka täällä puhuu tätä paskaa vastaan :D

Minulla ei ole kuin tämä tili täällä ja muuta ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.
Roopeli tykkäilee omista viesteistään ja juttelee itselleen, ei hitto :D

Pakkis on niitä harvoja paikkoja, missä on tästä aiheesta oikeesti ihan laadukasta asiaa puolesta ja vastaan, joten ymmärrän miks esim just Roopeli päätynyt tänne asiasta keskustelemaan. Koitappa mennä vaikka suoli24 ja tai vauva.fi palstalle keskustelemaan aiheesta.

Toki täälläkin karkaa mopo joskus käsistä, niin kuin on huomattu.

Back
Ylös Bottom