Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"keskiluokka"Kiinassa on valtava jatkuvasti kasvava miljoonäriluokka sekä keskiluokka.
Nykyään lapset ilmeisesti ovat aikuisia jne.Tätäkin nyt huudetaan kissan kokoisin kirjaimin:
katso liitettä 230257
Noi koronahullut on seonnut täysin ja näkee täällä tuplanickejään ja ties mitä kun heidän kupla alkaa hajota. Eivät ilmeisesti kestä henkisesti sitä että porukkaa löytyy paljon ketkä ei tätä paskaa katso.en oo Roopeli. Mike varmasti pystyis IP osoitteiden tai muutenkin tarkistaa että eri henkilöt, mutta sä voit olla siinä uskossa ei se mua haittaa
Niin kun olen ennenkin todennut. Ihmiset kuvittelevat olevansa niin helvetin kipeitä, koska korona.Eilen Niko Saarinen. Nyt nämä. Kuinka ollakkaan ajoitus juuri kun lapsia pitäisi alkaa rokottaa. Millä todennäköisyydellä kaikilla julkkiksilla vähän kovemmat oireet.
![]()
Kata Kämäräinen, 22, sairastui koronaan viime syksynä – puoli vuotta myöhemmin kampaaja teki hätkähdyttävän havainnon
Sosiaalisen median kautta tunnetut Heljä-Tuulia Pitkänen, Veera Könönen ja Kata Kämäräinen kertovat kokemuksistaan koronan sairastamisesta ja siitä toipumisesta.www.is.fi
Niin kun olen ennenkin todennut. Ihmiset kuvittelevat olevansa niin helvetin kipeitä, koska korona.
Paitsi joillain menee juuri toisinpäin, mitä oon pannut merkille. Esimerkkinä Riku Nieminen parin sivun takaa: jäbällä epäiltiin sydänlihastulehdusta, joku kysyi ettei vaan johtuisi juuri otetusta rokotteesta, johon se vastasi ”höpö höpö”. Tuntuu et juuri rokotteen kanssa se on jokotai. Joko meet heti täyttää haittailmoitusta pienimmästäkin vilunväristyksestä tai sitten mikään rokotteen jälkeinen pahempikin vaiva ei voi ainakaan siitä piikistä johtua. Ota nyt sit tuosta tolkkua.Eikä tee poikkeusta koronarokotekaan. Sen otettua kuvitellaan kaikki haittavaikutukset ja heti ilmoitus.
Virus ei ole lääke jota suhun laitetaan. Se tulee luonnosta. Rokote taas on lääke. Ja jos sulle tulee jotain, olet itse vastuussa. Mutta onko se sun vika jo lähes pakotetaan se ottamaan?Perehdy Mike tilastolliseen todennäköisyyden kummasta saat enemmän paskaa rokotteesta vai koronasta.
en oo Roopeli. Mike varmasti pystyis IP osoitteiden tai muutenkin tarkistaa että eri henkilöt, mutta sä voit olla siinä uskossa ei se mua haittaa
Tämäkin tili luotu Heinäkuussa ja kaikki viestit pelkkää koronaa tällaisella foorumilla. Hieman ihmetyttää, että joku päättää alkaa pommittaa voimailusaitilla ensitöisekseen isolla volalla tismalleen samaa sontaa kun eräs vanhempi nimimerkki. Kirjoitustyyli on myös toi sama aivokuollut eli ei nyt kummosia Sherlock taitoja vaadi.Ja rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia ei vain voida vielä tietää. Ja se jos eri valmistajien piikkejä annetaan ristiin, niin kuin jossain päin maailmaa jo tehdään.Virus ei ole lääke jota suhun laitetaan. Se tulee luonnosta. Rokote taas on lääke. Ja jos sulle tulee jotain, olet itse vastuussa. Mutta onko se sun vika jo lähes pakotetaan se ottamaan?
Tää on ilmeisesti joku "uusin" kikka koittaa cancelloida keskustelua täältä. Nyt nämä koittaa leimata minun olevan ainoa joka täällä puhuu tätä paskaa vastaan :DNiin eri laitteillahan ei kukaan kirjoittele tai käytä jatkuvaa ip:n vaihtajaa tai surffaa anona vpn avullaTämäkin tili luotu Heinäkuussa ja kaikki viestit pelkkää koronaa tällaisella foorumilla. Hieman ihmetyttää, että joku päättää alkaa pommittaa voimailusaitilla ensitöisekseen isolla volalla tismalleen samaa sontaa kun eräs vanhempi nimimerkki. Kirjoitustyyli on myös toi sama aivokuollut eli ei nyt kummosia Sherlock taitoja vaadi.
Virus ei ole lääke jota suhun laitetaan. Se tulee luonnosta. Rokote taas on lääke. Ja jos sulle tulee jotain, olet itse vastuussa. Mutta onko se sun vika jo lähes pakotetaan se ottamaan?
Ja rokotteen pitkäaikaisvaikutuksia ei vain voida vielä tietää. Ja se jos eri valmistajien piikkejä annetaan ristiin, niin kuin jossain päin maailmaa jo tehdään.
Myös minulle tämä on pelkkää tilastotiedettä. Sen takia en ole tehnyt mitään eri tavalla, kuin aiempinakaan influnessakausina.No jos satut saamaan keuhkosi paskaksi koronasta niin ei niitä mikään vakuutusyhtiö sulle myöskään korvaa. Minulle tää on pelkkää tilastotiedettä ja siinä valossa ne rokotteet on vain parempi vaihtoehto.
Huvittavaa miten kukaan ei tiedä miten nämä rokotteet toimii (paitsi että ne toimii huonosti flunssaa vastaan) tai mitä vaikutuksia näistä vielä ilmenee, mutta tämä kehari se tuntuu tietävän.Tämä on isoin epälogiikka mitä kuulee. Etenkin kun rokotteet jotka toimii lähetti rna pohjaisesti joka häviää parissa päivässä elimistöstä eli ne haittavaikutukset tulee aika nopeasti jos on tullakseen. Toisekseen mitä sä tiedät Koronan pitkäaikaisvaikutuksista? Tiedemaailmakaan ei niitä vielä kovin tunne. Norjalaisen datan mukaan moni lievänäkin sairastanut saa pitkäaikaisoireita.
![]()
Hätkähdyttävä tutkimustulos: Joka toisella lievän koronan sairastaneella 16–30-vuotiaalla long covid -oireita
”Onhan se merkittävä tulos”, toteaa anatomian professori Seppo Parkkila.www.is.fi
Roopeli tykkäilee omista viesteistään ja juttelee itselleen, ei hitto :DTää on ilmeisesti joku "uusin" kikka koittaa cancelloida keskustelua täältä. Nyt nämä koittaa leimata minun olevan ainoa joka täällä puhuu tätä paskaa vastaan :D
Minulla ei ole kuin tämä tili täällä ja muuta ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan.