Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Masentavaa katseltavaa tämä ihmisten globaali rappiotila. Olin tuossa pari päivää isolla kirkolla pääkonttorilla ja siellä ollaan taas re-starttailemassa psykooseja. Käytävämonitoreissa pyörii koronavaroituksia- ja toimintaohjeita, käsidesit ovat tehneet paluun käytäville ja neukkareihin, naamaripäitä näkyy koko ajan enemmän jne. Lisäksi jostain syystä kaikki ovat alkaneet puhua non-stoppina "vihreästä siirtymästä", ja kuinka sitä voitaisiin edistää.

Sitten kun palaat kotiin, niin vastassa on väliaikaisesti täällä asuva ryssä, joka naama norsunvitulla kysyy, enkö tuonyt mitään hänelle. Mitä olisi pitänyt niin kuin tarkalleen ottaen tuoda? Olisiko isukin pitänyt tuoda tuliaisia kolmekymppiselle naiselle?

Välillä tuntuu kuin olisi kaheleiden ympäröimänä 24/7.

Minä olin positiivisesti yllättynyt, kun kävin toimistolla ja meillä ei ollut missään mitään juttuja koronasta. Tosin työpaikka on nyt ryssien häirinnän kohteena, niin huomio on suuntautunut sinne päin 😀
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Masentavaa katseltavaa tämä ihmisten globaali rappiotila. Olin tuossa pari päivää isolla kirkolla pääkonttorilla ja siellä ollaan taas re-starttailemassa psykooseja. Käytävämonitoreissa pyörii koronavaroituksia- ja toimintaohjeita, käsidesit ovat tehneet paluun käytäville ja neukkareihin, naamaripäitä näkyy koko ajan enemmän jne. Lisäksi jostain syystä kaikki ovat alkaneet puhua non-stoppina "vihreästä siirtymästä", ja kuinka sitä voitaisiin edistää.

Sitten kun palaat kotiin, niin vastassa on väliaikaisesti täällä asuva ryssä, joka naama norsunvitulla kysyy, enkö tuonyt mitään hänelle. Mitä olisi pitänyt niin kuin tarkalleen ottaen tuoda? Olisiko isukin pitänyt tuoda tuliaisia kolmekymppiselle naiselle?

Välillä tuntuu kuin olisi kaheleiden ympäröimänä 24/7.
Peruskaava. Et tuo kaupasta/reissusta mitään, koska hän ei tarvinnut mitään, vaikka kysyit. Saavut kotiin ilman lahjuksia, niin ihmetellään, että miksi et tuonut mitään. Mennyt itsekin tähän miinaan usein.
 
Muotoiltakoon vielä niin, että hitaammatkin yksilöt ketjusta ymmärtävät: Lääkäri X Terveystalolta ilmoittaa seuraavasti: "En hoida romaneja, tummaihoisia, homoja, cp-vammaisia, vapaaehtoiseen lääketieteelliseen kokeeseen osallistumattomia tai vasemmistoa äänestäviä mihinkään lääketieteelliseen tilaan liittyen" ja tämä on siis muutaman nimeltämainitsemattoman "keskustelijan" mielestä validi menettely, kunhan kyseessä on yksityisesti ammattia harjoittava lääkäri?

C'moon ja sitten päätä pois perseestä. Epäilen vahvasti, että kyseiset keskustelijat joko a) trollaavat, b) ovat jälkeenjääneitä tai c) ovat osa valtion propagandakoneistoa.
Valviraan taisi tämän ketjun ihmisoikeustaistelija tehdä valituksen siinä vaiheessa kun lääkärin ajanvarausohjeissa luki "mikäli hengitystieinfektion alkamisesta on alle kuukausi, varaathan toiselle lääkärille vastaanottoajan". Mutta jatkakaa vain taistelua 💪 Itseasiassa öyhöttäminen netissä taisi jo vaikuttaakin kun mielestäni ko. lääkärillä ei enää tuota hipsuissa olevaa lue Terveystalon sivuilla. Huh, nyt voitte tekin varailla hänelle ajan ja maailma on taas parempi.
 
Ilmoittele toki täällä, miten homma etenee. Isommassa mittakaavassa kiinnostaa miten tämä käytännössä homma toimii - nythän ravintolat eivät saa valita asiakkaitaan, mutta esimerkiksi koirankasvattajan on ookoo olla myymättä pentuja, mikäli ostajaehdokas ei miellytä. Ainakin itse olen sitä mieltä, että yksityisellä elinkeinonharjoittajalla tulisi olla täysi oikeus valita asiakkaansa.
Hyvä vaan että koiria ei anneta kenelle vaan.Varsinkaan isoja,jotkut niitä ei osaa käsitellä,ja paskovat rotujen mainetta.
 

Screenshot_20221027_085655.jpg
 
Hyvä että THL tekee tämän kaltaisia ulostuloja niin luulisi Kiurun ja kumppaneiden olevan hankalampi tehdä hulluja ratkaisuja, vaikka on STM ennenkin kävellyt THL:n ylitse, mutta josko se kynnys näiden myötä edes nousisi.
 
Hyvä että THL tekee tämän kaltaisia ulostuloja niin luulisi Kiurun ja kumppaneiden olevan hankalampi tehdä hulluja ratkaisuja, vaikka on STM ennenkin kävellyt THL:n ylitse, mutta josko se kynnys näiden myötä edes nousisi.
Oma veikkaus on ettei nämä vaikuta millään tavalla Kiurun ja P-L:n sekoiluihin.
 
Oma veikkaus on ettei nämä vaikuta millään tavalla Kiurun ja P-L:n sekoiluihin.
Ei vaikuta, eikä kansaan. Vaikka osoittautuisi, että korona ei tapa ketään ja itseasiassa on ihmiselle hyväksi, silti edelleen pakotettais piikkejä ja rajoitteita. Tässä on jo tapahtunut semmoinen omanlainen Tukholman syndrooma koronan osalta, iso osa ei edes halua päästää irti taudista enää.
 
Kyllä nyt olis sitten syytä vaatia näiden henkilöiden osalta, jotka hakevat turhaan toisen boosterin, että lääkehaitan osuessa kohdalle, he kustantavat sairaalahoidon omasta pussista. THL jo kerran on asiasta varoittanut. Vai hetkinen, P-L taisikin henkilökohtaisesti mennä takuuseen näistä tuotteista.

Eräs tuttava haki sairastetun kovidin päälle 3 piikkiä ja nyt sitten mahdollisen haittavaikutuksen seurauksena on vuorossa iso sydänoperaatio. Ei ole halpaa hommaa, ja puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä mitä tästä hänelle ja läheisilleen seuraa.
 
Ei vaikuta, eikä kansaan. Vaikka osoittautuisi, että korona ei tapa ketään ja itseasiassa on ihmiselle hyväksi, silti edelleen pakotettais piikkejä ja rajoitteita. Tässä on jo tapahtunut semmoinen omanlainen Tukholman syndrooma koronan osalta, iso osa ei edes halua päästää irti taudista enää.
Minusta tämä on edelleen se paras teoria tapahtuneesta. En olisi ikinä uskonut tähän ennen kuin omin silmin näin viimeisen parin vuoden aikana.

Yuri.JPG
 
Minä olin positiivisesti yllättynyt, kun kävin toimistolla ja meillä ei ollut missään mitään juttuja koronasta. Tosin työpaikka on nyt ryssien häirinnän kohteena, niin huomio on suuntautunut sinne päin 😀
Minulla on kotitalous ryssien häirinnän kohteena, joten ollaan vähän niin kuin samassa veneessä. Millaista häirintää teillä pukkaa? Cyber?
 
Valviraan taisi tämän ketjun ihmisoikeustaistelija tehdä valituksen siinä vaiheessa kun lääkärin ajanvarausohjeissa luki "mikäli hengitystieinfektion alkamisesta on alle kuukausi, varaathan toiselle lääkärille vastaanottoajan". Mutta jatkakaa vain taistelua 💪 Itseasiassa öyhöttäminen netissä taisi jo vaikuttaakin kun mielestäni ko. lääkärillä ei enää tuota hipsuissa olevaa lue Terveystalon sivuilla. Huh, nyt voitte tekin varailla hänelle ajan ja maailma on taas parempi.
Yllättäen jätit vastaamatta itse kysymykseen. Hankalahan siihen toki olisikaan vastata, kun selkeästi mitään argumentteja sinulla ei ole esittää. Voit siis itse jatkaa näin ollen öyhöttämistä jossain ihan muualla.
 
Tätä viestihän on tullut myös muista maista:

Tammi–syyskuussa elävänä syntyneiden määrä oli vuodesta 1900 alkavan mittaushistorian pienin ja kuolleiden määrä vuodesta 1945 alkavan mittaushistorian suurin, Tilastokeskus kertoo.

Tilastokeskuksen mukaan viimeisen 12 kuukauden (lokakuu 2021–syyskuu 2022) kokonaishedelmällisyysluku oli 1,35, kun se kalenterivuonna 2021 oli 1,46.
 
Yllättäen jätit vastaamatta itse kysymykseen. Hankalahan siihen toki olisikaan vastata, kun selkeästi mitään argumentteja sinulla ei ole esittää. Voit siis itse jatkaa näin ollen öyhöttämistä jossain ihan muualla.
Sori en huomannut kysymystä kun lopetin lukemisen jossain homojen tai cp-vammaisten kohdalla. Itse olen sitä mieltä että yksityinen ammatinharjoittaja saisi valita asiakkaansa vaikka noilla mainitsemillasi perusteilla.
 
Hymyilyttää nuo Passi-Lassen twiitit kun korvaa mielessään korona - sanan flunssa - sanalla. Ressukka. 🥲
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom