Koronavirus, COVID-19

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

  • Kyllä

    Votes: 88 27,4%
  • Ei

    Votes: 233 72,6%

  • Total voters
    321
Peruskaava. Et tuo kaupasta/reissusta mitään, koska hän ei tarvinnut mitään, vaikka kysyit. Saavut kotiin ilman lahjuksia, niin ihmetellään, että miksi et tuonut mitään. Mennyt itsekin tähän miinaan usein.
Keksin juuri, että ensi kerralla tuon hänelle tuliaisina jonkun itsetyydytysvälineen, niin katsotaan, kuinka naama venähtää. Luultavasti huumori ei riitä mutta ainakin minulla on todennäköisesti hauskaa, ainakin hetken.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen sitä mieltä että yksityinen ammatinharjoittaja saisi valita asiakkaansa vaikka noilla mainitsemillasi perusteilla.
Imo, ei saisi, se menee syrjinnän puolelle. Tietenkin tää on hemmetin hankala aihe jos aletaan tosissaan vääntämään mikä on hyväksyttävä peruste valita asiakkaansa, mutta piikitysstatus tai seksuaalinen suuntautuminen ei ole.
 
Imo, ei saisi, se menee syrjinnän puolelle. Tietenkin tää on hemmetin hankala aihe jos aletaan tosissaan vääntämään mikä on hyväksyttävä peruste valita asiakkaansa, mutta piikitysstatus tai seksuaalinen suuntautuminen ei ole.
Joo ei ole helppo aihe. Kuten aiemmin mainitsin, niin monella yksityisellä lääkärillä lukee "en ota lapsipotilaita" yms, ja ei siis tarkoiteta aina edes pikkutaaperoita vaan ihan kouluikäisiäkin. Onhan se ikäsyrjintää, kun ei vaikkapa 12v nassikan hoito mitään erikoispätevyyttä kaiketi edellytä. Ja on naisten kuntosaleja. Ja miesten partureita. Alapääkarvoitusten trimmaajat ei ota miesasiakkaita. Jne jne. Siksipä mielestäni olisi selkeempää että kaikki yksityiset ammatinharjoittajat saisivat valita asiakkaansa vapaasti, ja vaikkapa lainsäädännöllä heitä velvoitettaisiin ilmoittamaan näkyvästi omat asiakasrajauksensa, jolloin asiakkaat voisivat äänestää jaloillaan (esim tuskin menisin itse lääkärille joka ei suostu ottamaan rokottamattomia potilaita, vaikka itse rokotettu olenkin. Tai tuskin menisin lääkärille joka ei suostu homoja hoitamaan, vaikka hetero olenkin).

Julkisrahoitteinen toiminta sitten asia erikseen, niissä ei saa eikä pitäisikään saada tehdä minkäälaista asiakaspriorisointia tai rajaamista/syrjintää.
 
JES! :rock:(y):oujee:

"

Koronaministeriryhmä esittää hoitajien ”pakkorokotuksista” luopumista – katso suoraa lähetystä koronatilanteesta"​


"Koronaministeriryhmä on päättänyt, ettei esitetä jatkoa tartuntatautilain pykälää 48 a kohtaan. Kyseessä on sote-henkilöstön rokotesuojaan liittyvä pykälä."

 
JES! :rock:(y):oujee:

"

Koronaministeriryhmä esittää hoitajien ”pakkorokotuksista” luopumista – katso suoraa lähetystä koronatilanteesta"​


"Koronaministeriryhmä on päättänyt, ettei esitetä jatkoa tartuntatautilain pykälää 48 a kohtaan. Kyseessä on sote-henkilöstön rokotesuojaan liittyvä pykälä."

Tosin siinä jätettiin portti auki, että pakko voidaan lisätä 48 pykälään mutta se vaatii vielä tutkimuksia ym perusteita.

Kovasti oli kaikki uusien ”rokotteiden” varaan laskettu. Yleensäkkin kaikki hyvä oli seurausta ”rokotteista”.
 
Karma on kyllä purassu aika tiuhaan viimeaikoina.

312642173_670539017910048_3188192012351853113_n.jpg
 
Tosin siinä jätettiin portti auki, että pakko voidaan lisätä 48 pykälään mutta se vaatii vielä tutkimuksia ym perusteita.

Kovasti oli kaikki uusien ”rokotteiden” varaan laskettu. Yleensäkkin kaikki hyvä oli seurausta ”rokotteista”.
Niin täähän oli kova juttu, kun tuore tutkimus kertoi että liikunta parantaa rokotteiden tehoa. Ei suinkaan niin, että liikunta jo sinällään olis hyvä suoja kaikenlaiselta sairaudelta..

 
Niin täähän oli kova juttu, kun tuore tutkimus kertoi että liikunta parantaa rokotteiden tehoa. Ei suinkaan niin, että liikunta jo sinällään olis hyvä suoja kaikenlaiselta sairaudelta..

Erinomainen esimerkki siitä, miten retardeja nämä tutkijat ovat näiden tutkimustulostensa tulkintojen kanssa.
 
Itse toin kerran ryppyvoidetta, mitä tiesin tämän vastaanottajan aktiivisesti käyttävän.

Oli virhe.

Minä toin kerran (pyytämättä) paketin maxi tamppooneita...big mistake!

Ammattimaista toimintaa, hattua päästä! Tässä nähdään selvästi amatöörin ja ammattilaisten ero mutta kyllä minullakin on ollut hetkeni. Silloin kun olimme tuon naisen kanssa vielä pariskunta, niin hän lähetti minut ostamaan niitä naisten siteitä, kun ei itse viitsinyt lähteä pakkaseen. Kävin ostamassa, mutta kun palasin, niin olinkin kuulemma ostanut vääriä. Sitä oli vaan vaikea tietää, kun en saanut mitään ohjeita mutta minun olisi kuulemma pitänyt tietää, joten jouduin lähtemään uusintareissulle. Tästä vittuuntuneena ostin hänelle sellaisen massiivisen pakkauksen lasten vaippoja. Siinä oli varmaan satoja vaippoja. Vieläkin tunnen vähän ylpeyttä tästä jauhotuksesta.
 
Suomen ja Ruotsin vertailua. Euromomo 75-84 ikäryhmille näyttää Ruotsille alun kovid piikit ja Suomelle kasvavan trendin -21 keväästä alkavan. Ourworld in data näyttää saman tilanteen ylikuolleisuudelle.

Jos ”rokotteet” olis toimivia, niin eikö Suomessa olis pitänyt selvitä nyt paremmin, kun pidettiin vanhukset suojassa 2020? Piikit ei pelasta vanhuksia ja nuoremmille niistä ei ole hyötyä, vain haitat.

4171A69C-CC13-49F1-958E-F2E542843251.jpeg
F4422FF5-D083-46BE-A69C-636214234DE6.jpeg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom