Miksi sä haluat joutua MAKSAMAAN OIKEUKEUKSISTASI mitkä kuuluvat sinulle ilman mitään vitun kikkailuja tai kiristämistä.
Älä nyt jumalauta lähde tuohon klovnijunaan. Miksi pitäisi olla älyvapaata paskaa? Ei nyt aleta oikeasti muovailemaan paskakikkareesta jotain "kivempaa" versiota vaan paska heitetään roskiin kuten pappa sanoisi.
Äläpä nyt noin äkäseen kivitä minua. Kuten varmasti oot huomannut mun aiemmista viesteistä tähän ketjuun, mä olen hyvin voimakkaasti yksilönvapauksien kannalla.
Mun mielestä ei ole kuitenkaan mitenkään "klovnijunaan" lähtemistä, jos ehdottaa ratkaisuksi vaikeaan tilanteeseen markkinaperusteista/yksityistä terveydenhuoltoa. Mähän tuossa vain totesin, että annetaan vakuutusyhtiöiden tehtäväksi määrittää todellinen riski sairastua koronaan, sitten kaikki maksaa riskinsä mukaisen maksun ja näin voidaan lopettaa lässytys siitä, kuka kuormittaa tehohoitoa jne.
Päästäisiin siis askeleen lähemmäs yksityistä terveydenhuoltoa ja bonuksena päästäisiin saman tien eroon myös passeista.