Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä ketjua lukiessa täällä on paljon kirjoittajia joille ei käy mikään kompromissi taikka ne pitävät kompromissina semmoista missä he saavat kaiken läpi mutta ns. vastapuoli ei mitään.Tässä tilanteessa ei pidä tehdä kompromisseja kun ei ole mitään ennennäkemätöntä tapahtunut. Meillä on flunssa joita on ollut aiemminkin niin ei pidä muuttaa mitään
Onneksi oon vielä karanteenissa, niin en oo töissä näkemässä sitä hikoilun määrää, kun porukalla pettää kupoli.14227.
Määrät todennäkösesti noin 3x enempi.
Sairaalahoito/teho.
700/59
Entä jos Suomeen yritettäisiin saada neekeripassia sillä perusteella että tummaihoiset syyllistyvät valkoisia useammin raiskauksiin ja naisten ahdisteluun ja tällä argumentilla neekereitä ei päästettäisi enää baareihin, menisikö läpi? Olisiko laillista?Niijoo.
Mä unohdin tässä mielensäpahoittajien aikakautena, että jopa leikki "kuka pelkää mustaa miestä" on niin rasistinen kuin kiusaamista.
Miksi sä haluat joutua MAKSAMAAN OIKEUKEUKSISTASI mitkä kuuluvat sinulle ilman mitään vitun kikkailuja tai kiristämistä.Tää oli siis vaan kompromissin hakemista. Mä haluan vaan vapauden takaisin ja jos sen saa pienellä maksulla niin kävisi mulle.
Jos on oikeasti niin, että rokottamattomat kuormittaa sairaanhoitoa enemmän (siis erityisesti vanhemmissa ikäluokissa), niin silloin on periaatteessa ihan ok kompensoida rahallisesti.
Kaikista älyvapaista ideoista, mitä mediassa nähty viime vuosina, niin tää vakuutusmaksu/kompensaatio on kuitenkin sieltä järkevämmästä päästä.
Oon samaa mieltä. Enkä muutenkaan kannatta terveydenhuollon yksityistämistä moraalisista ja eettisistä syistä. Uskon kyllä että yksityinen terveydenhuolto olisi halvempi ja toimivampi kuin julkinen terveydenhuolto.No ei se nyt ihan noin mustavalkoista kuiteskaan ole. Aikapaljon on kumminkin sairauksia joita voi ihmisille tulla ilman että syytä tiedetään. Vaikkapa leukemia lapselle ym
En hänen kanssaan kaikesta ole samaa mieltä mutta hän sentään vastustaa tätä kommaripaskaa. Paljon on tullut kärkkäiseltä ostettuaKärkkäisen meno puree :D
Se on mielestäni parasta bisnestä kun ei kuse asiakkaitaan/kansalaisia silmään ja jopa pitää näiden puolta.
katso liitettä 238113
katso liitettä 238114
Harvoin sitä on täysin kenenkään kanssa samaa mieltä, mutta se kokonaisuus ratkaisee. Se mitä oikeasti tekee. Se merkitsee. Ei pelkkä puhe vaan mitä tekee.En hänen kanssaan kaikesta ole samaa mieltä mutta hän sentään vastustaa tätä kommaripaskaa. Paljon on tullut kärkkäiseltä ostettua
Minkälainen tuo kotitesti on? Pitääkö siinäkin tunkea tikku nenään? Jos pitää niin ei vitussa. Jos olis pakko tehdä niin hivelis sieraimen reunaa.
Kaks tuttua on kotitestillä saanu negat, mutta pcr:ssä posi. Oireisia olivat he, ja työterveydestä testiin.
Paskamedian damage controlSoijapojalta meni koko episodin pointti "hieman" ohi.
Näkökulma: Lauri Tähkän ostosreissu päättyi tavallisen duunarin julkiseen nolaamiseen
Etkö sä tiedä kuka mä oon -kortti ei ole kadonnut mihinkään Suomesta, kirjoittaa Iltalehden toimittaja Ismo Puljujärvi.www.iltalehti.fi
Kuulostaa kivalta paikalta elää tämä Israel. Oikea Shangri La.
View: https://mobile.twitter.com/GalG____/status/1480835205686509568