Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
14227.:whistle::whistle:

Määrät todennäkösesti noin 3x enempi.
Sairaalahoito/teho.
700/59
Erikoissairaanhoito311
Perus 330
Teho 59

Tässä tilanteessa ei pidä tehdä kompromisseja kun ei ole mitään ennennäkemätöntä tapahtunut. Meillä on flunssa joita on ollut aiemminkin niin ei pidä muuttaa mitään
Tätä ketjua lukiessa täällä on paljon kirjoittajia joille ei käy mikään kompromissi taikka ne pitävät kompromissina semmoista missä he saavat kaiken läpi mutta ns. vastapuoli ei mitään.
1.

Niijoo.
Mä unohdin tässä mielensäpahoittajien aikakautena, että jopa leikki "kuka pelkää mustaa miestä" on niin rasistinen kuin kiusaamista.
Entä jos Suomeen yritettäisiin saada neekeripassia sillä perusteella että tummaihoiset syyllistyvät valkoisia useammin raiskauksiin ja naisten ahdisteluun ja tällä argumentilla neekereitä ei päästettäisi enää baareihin, menisikö läpi? Olisiko laillista?

Perustuslakivaliokunnassa pohdittaisiin kumpi painaa vaakakupissa enemmän: neekereiden oikeus päästä baareihin vai naisten oikeus henkilökohtaiseen koskemattomuuteen.

Ja ihan vinkkinä: Tuollainen ei ikinä menisi läpi (eikä pidäkään mennä läpi) koska meidän perustuslaki kieltää syrjinnän ihonvärin perusteella. Ihan niin kuin se kieltää syrjinnän myös terveydentilan perusteella.

Tää oli siis vaan kompromissin hakemista. Mä haluan vaan vapauden takaisin ja jos sen saa pienellä maksulla niin kävisi mulle.

Jos on oikeasti niin, että rokottamattomat kuormittaa sairaanhoitoa enemmän (siis erityisesti vanhemmissa ikäluokissa), niin silloin on periaatteessa ihan ok kompensoida rahallisesti.

Kaikista älyvapaista ideoista, mitä mediassa nähty viime vuosina, niin tää vakuutusmaksu/kompensaatio on kuitenkin sieltä järkevämmästä päästä.
Miksi sä haluat joutua MAKSAMAAN OIKEUKEUKSISTASI mitkä kuuluvat sinulle ilman mitään vitun kikkailuja tai kiristämistä.

Älä nyt jumalauta lähde tuohon klovnijunaan. Miksi pitäisi olla älyvapaata paskaa? Ei nyt aleta oikeasti muovailemaan paskakikkareesta jotain "kivempaa" versiota vaan paska heitetään roskiin kuten pappa sanoisi.

No ei se nyt ihan noin mustavalkoista kuiteskaan ole. Aikapaljon on kumminkin sairauksia joita voi ihmisille tulla ilman että syytä tiedetään. Vaikkapa leukemia lapselle ym
Oon samaa mieltä. Enkä muutenkaan kannatta terveydenhuollon yksityistämistä moraalisista ja eettisistä syistä. Uskon kyllä että yksityinen terveydenhuolto olisi halvempi ja toimivampi kuin julkinen terveydenhuolto.

Kärkkäisen meno puree :D
Se on mielestäni parasta bisnestä kun ei kuse asiakkaitaan/kansalaisia silmään ja jopa pitää näiden puolta.
1642068561565.png

1642068670394.png

Jenkeissä kovaa kiuruttamista, saa nähdä meneekö lakialoite läpi. Bideettäjien mielestä OK heittää lapsiakin keskitysleireille mikä ei kyllä yllätä. Onneksi ei tule koskaan koskemaan Suomea.

Pääsekö joku fakta-tsekkaamaan kun itse en päässyt linkistä alkulähteelle? Toivottavasti tämä on fake news, on sen verran sairasta menoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Hallitus jatkaa neuvotteluja anniskeluravintoloiden täyssulusta huomenna​

Koronaministeriryhmä neuvotteli torstaina siitä, suljetaanko baarit, pubit ja muut pääasiallisesti anniskeluun keskittyvät ravintolat väliaikaisesti kokonaan.

Neuvotteluita jatketaan perjantaina, valtioneuvosto kertoo Twitterissä.

Ylen tietojen mukaan hallitusryhmissä on erimielisyyttä siitä, pitäisikö myös muita ravintoloita, kuten buffet-tyyppisiä lounasruokaloita, sulkea vai riittääkö anniskeluravintoloiden sulku.

Joka tapauksessa sulku edellyttäisi lakimuutosta. Sen eduskuntakäsittelyyn ja voimaantuloon menisi vähintään runsas viikko hallituksen päätöksen jälkeen
----------

THL:n mukaan karanteeni lyhenee viiteen päivään​

Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen THL:n mukaan karanteeni lyhenee viiteen päivään.

Karanteenin pituus on siis jatkossa 5–10 päivää.

Tartuntatautilääkäri voi siis määrätä tarvittaessa lyhyempään karanteeniin, selvensi THL:n ylilääkäri Otto Helve viikottaisessa koronakatsauksessa. Tarkemmat ohjeet annetaan myöhemmin tänään.

Epidemia-aallon huippua ei ole vielä saavutettu, kertoi johtava asiantuntija Liisa-Maria Voipio-Pulkki STM:stä. Lisäksi tehohoito-osastojen kuormitus on pysynyt useiden viikkojen ajan samalla tasolla. Valtaosa tehohoidossa olevista potilaista on rokottamattomia.

Minkälainen tuo kotitesti on? Pitääkö siinäkin tunkea tikku nenään? Jos pitää niin ei vitussa. Jos olis pakko tehdä niin hivelis sieraimen reunaa.

Kaks tuttua on kotitestillä saanu negat, mutta pcr:ssä posi. Oireisia olivat he, ja työterveydestä testiin.

Nyt on tullu markkinoille sylkitestiki ni ei tarvi nenää kaivella. Ainoo vaa et löydätkö mistään. Varmaa ostettu jo loppuun. Kotitestien ottaminen menee nykyää porukalla jo urheilusta. Aina tulee hiki ku odottaa tulosta

Piti tänään lähtee vähän parempaan paikkaan hesaan syömään. Olis menty 6 henkinen porukka. No jäi siltäki paikalta rahat saamatta ku sieelähän tarvii sen vitun kommaripassin 😂

Miten vitussa tää on pässy menee tähän et et pääse enää ees syömään ilman komaripassia ??
Vittu et tää on ihan mielipuolista.... Herättäkää joku mut missä vitussa mä oikeesti olen...

Suositut

Back
Ylös Bottom