Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Tehohoidon tilastotkin alkaa pikku hiljaa paljastumaan:

View: https://mobile.twitter.com/majohmo/status/1481602578274267140

Foliot taas tiesi.

Pitäisi olla a-studiossa ilta ihan sitä varten missä mietitään, miten foliot ovatkin tienneet asiat näin hyvin?
Mahdollisesti venäläiset koittaa vaikuttaa foliohattujen kautta vai mikä homma menossa? Kiurulle nyt taktiikkaa eli vedetään ryssäkortit esiin liittyen "rokottamattomiin". Sehän ei voi epäonnistua!

Foliot taas tiesi.

Pitäisi olla a-studiossa ilta ihan sitä varten missä mietitään, miten foliot ovatkin tienneet asiat näin hyvin?

Jep! Ihme selvänäkijöitä. Pitäisikö folioille viimein antaa Nostradamuksen kaltainen titteli?
Siinä vaiheessa mä oon jo valmis mellakoimaan.
Mukana myös, vaikka en edes normaalia salikorttia omista.

No niin. Henilökohtaisesti tein kattavan postauksen noin 1450 seuraajalleni Linkedinissä. Saa käydä tykkäämässä tai kommentoimassa, jos on samaa mieltä. Toivotaan että herättää mahdollisimman paljon keskustelua. Tiedän että tulen kärsimään tästä henkiläkohtaisesti työssäni, mutta vittuako siitä, haluan jakaa infrmaatiota vilpittömästi. Kiitos

Vesa Valkeejärvi nimellä löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Liitteet

• 1642082276331.png
    1642082276331.png
    793,1 KB · Katsottu: 56
Uudet ohjeistukset pääpiirteissään:
  • Jos olet perusterve ja sinulla on lieviä hengitystieoireita ja yleisvointisi on hyvä, ei yleensä ole tarvetta ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon eikä hakeutua terveydenhuollon koronavirustestiin.
  • THL kuitenkin suosittelee, että vältät vapaaehtoisesti kontakteja muihin kuin samassa taloudessa asuviin vähintään viiden vuorokauden ajan.
  • Jos kotikunnassasi ohje koronavirustestiin hakeutumisesta poikkeaa tästä suosituksesta, noudata paikallista ohjetta.
  • Voit halutessasi tehdä kotitestin.
  • Jos kotitesti on positiivinen, tulosta ei yleensä ole tarpeen varmistaa terveydenhuollossa tehtävällä testillä.
  • On kuitenkin tärkeää, että vältät oireisena kontakteja ainakin viiden vuorokauden ajan, vaikka kotitesti olisi negatiivinen.
  • Jos oireet jatkuvat kauemmin kuin kolme vuorokautta, suosittelemme välttämään kontakteja, kunnes olet ollut oireeton vähintään kaksi vuorokautta.
Eli suhtaudutaan melkein kuin flunssaan. Ite oon yleensä pitäny yhen oireettoman päivän sairastelun jälkeen.

Edit: lähde unohtui - https://yle.fi/uutiset/3-12269353

Twitteri on kyllä oikea järjen riemuvoittojen kultamaa.
Ihmiset käynyt hakemassa kolmannen rokotteen ja siinä samoja aikoja tulleet kipeäksi niin riemuitsevat kuinka huonosti olisikaan käynyt ellei olisi ollut tätä mahtavasti toimivaa rokotetta.
Etenkin kun huomioi että se kolmas kerta reilun vuoden sisään, kuinka vitun tyhmä pitää ihmisen olla ettei usko jonkun asian toimivan?

Olen edelleen sitä mieltä että riskiryhmiin ihan ok tuikkia noita, voi olla niin pienestä kiinni että ei henki lähde.

Ihmiset käynyt hakemassa kolmannen rokotteen ja siinä samoja aikoja tulleet kipeäksi niin riemuitsevat kuinka huonosti olisikaan käynyt ellei olisi ollut tätä mahtavasti toimivaa rokotetta.
Etenkin kun huomioi että se kolmas kerta reilun vuoden sisään, kuinka vitun tyhmä pitää ihmisen olla ettei usko jonkun asian toimivan?

Olen edelleen sitä mieltä että riskiryhmiin ihan ok tuikkia noita, voi olla niin pienestä kiinni että ei henki lähde.
"Olen edelleen sitä mieltä että riskiryhmiin ihan ok tuikkia noita, voi olla niin pienestä kiinni että ei henki lähde."

Kunhan saa itse valita ottaako vai ei.

Sikäli tuo kevyempi suhtautuminen ei muuta rokotusstrategiaa varmaan ollenkaan. "Suositukset ja ohjeet perustuvat siihen, että käytössä olevat koronarokotteet suojaavat hyvin vakavalta koronavirustaudilta, ja valtaosalle tartunnan saaneista omikron aiheuttaa lievän taudin."

Vois kuvitella, että jonkinnäköstä rokotuspakkoa ajetaan edelleen.

Tartunta mutta ei oireita => Rokote toimii
Tartunta ja mietoja oireita => Rokote toimii, ilman sitä olisi rajuja oireita
Tartunta ja rajuja oireita => Rokote toimii, ilman sitä olisit teho-osastolla
Tartunta ja teho-osastolle => Rokote toimii, ilman sitä olisit kuollut
Tartunta ja kuolema => Rokote toimii, ilman sitä olisit kuollut kivuliaammin

Hyvin lanseerattu tuote, kun kaikki skenaariot indikoi rokotteen hyvyydestä

Todellisuudessa pitäisi olla:

Tartunta => Rokote ei toimi

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back