Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Olin tänään väärässä, kun sanoin että ok kiusata maskillista koulussa tai kärjistetysti viittasin tähän. Se ei ole oikein.
Tarvis opettajien ja vanhempien tähän opastaa tietenkin. Tuo mitä sanoin olisi oma pandoran lipas mitä en halua kanssa avata eli pakotettaisiin joku muuttumaan fiksummaksi... toisaalta kuka määrittää mikä on paremmin ja siksi se oli täysin väärin mitä implikoin ja loisi taas uusia piruja tähän hulluun maailmaan. Objektiivisesti loogisten ja hyvien asioiden pitää olla luontevia ja yhteiskunnan tukea näitä.

Oireet alko su ja ne on käytännös jo loppu. Pitää töihin soitella et mitäs tehää ku tartuntatautilekurilla päätöksissä kestää
Itellä kesti oireet kans vaan pari päivää. Viikko sit terveenä kotona. Käyny vähän mielen päälle, vaikka nyt ulkona saanutkin käydä.

Mulle ei ainakaan oo vieläkään tullu mitään virallista karanteenipäätöstä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä kesti oireet kans vaan pari päivää. Viikko sit terveenä kotona. Käyny vähän mielen päälle, vaikka nyt ulkona saanutkin käydä.

Saat odotella. Mulle tuli puhelu melkein kaksi viikkoa siitä, kun olin altistunut töissä. Nyt odottelen sitä lekurin karanteenilappua, jotta voin hakea kelasta rahaa. Makasin terveenä sohvalla odotellen sitä helvetin puhelua. Nyt onneksi muuttui duunissa käytännöt noiden altistumisten suhteen. Ei olisi perse kestänyt kovin montaa kertaa tuollaista sekoilua.

Mä en usko siihenkään. Eikä oo alunperin uskonu WHO:kaan.

Tuo kuva on hyvinkin havainnollistava, olen muutamalta maskeja puolustavalta kysynyt että kun tiedetään että valtaosin koronavirus leviää aerosolitartuntana eli siis hengitysilman välityksellä, niin kun kuvataan elekronimikroskoopilla maskia, niin se näyttää teräsverkkoaidalta, mutta samaisella mikroskoopilla ei pystytä havaitsemaan koronavirusta, sen pienuuden takia. Joten miten maski suojelee koronavirukselta. Keneltäkään en ole saanut (painokelpoista) vastausta kysymykseen.

img_1380-jpg.238112

Soitin duuniin. Oon omailmolla tän yön pois ja teen kotitestei ja varaan esim ajan phks drive in. Jossei tuu pos ni meen maanantaina töihi. Ei ole kuulemma tulos karanteenipäätöstä ihan hetkeen

No niin. Henilökohtaisesti tein kattavan postauksen noin 1450 seuraajalleni Linkedinissä. Saa käydä tykkäämässä tai kommentoimassa, jos on samaa mieltä. Toivotaan että herättää mahdollisimman paljon keskustelua. Tiedän että tulen kärsimään tästä henkiläkohtaisesti työssäni, mutta vittuako siitä, haluan jakaa infrmaatiota vilpittömästi. Kiitos

Vesa Valkeejärvi nimellä löytyy.
Ihan hyvä kirjoitus oli. Eipä tainnut kuitenkaan kauaa vanhentua.

Uudet ohjeistukset pääpiirteissään:
  • Jos olet perusterve ja sinulla on lieviä hengitystieoireita ja yleisvointisi on hyvä, ei yleensä ole tarvetta ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon eikä hakeutua terveydenhuollon koronavirustestiin.
  • THL kuitenkin suosittelee, että vältät vapaaehtoisesti kontakteja muihin kuin samassa taloudessa asuviin vähintään viiden vuorokauden ajan.
  • Jos kotikunnassasi ohje koronavirustestiin hakeutumisesta poikkeaa tästä suosituksesta, noudata paikallista ohjetta.
  • Voit halutessasi tehdä kotitestin.
  • Jos kotitesti on positiivinen, tulosta ei yleensä ole tarpeen varmistaa terveydenhuollossa tehtävällä testillä.
  • On kuitenkin tärkeää, että vältät oireisena kontakteja ainakin viiden vuorokauden ajan, vaikka kotitesti olisi negatiivinen.
  • Jos oireet jatkuvat kauemmin kuin kolme vuorokautta, suosittelemme välttämään kontakteja, kunnes olet ollut oireeton vähintään kaksi vuorokautta.
Eli suhtaudutaan melkein kuin flunssaan. Ite oon yleensä pitäny yhen oireettoman päivän sairastelun jälkeen.

Edit: lähde unohtui - https://yle.fi/uutiset/3-12269353

Voi vittu pitääks siihenki jo antaa ohjeet mitä pitää tehä jos on kipee :D:D

Avokki aineki valitteli vähän päänsärkyä ja poltetta kurkus. Huomiselle pääsee testiin ni katotaa mitä sielt tulee. Itellä lepakkovuoro ollu täl viikol ni ei tiedä onko oireita vai johtuuko yövuorosta vaan. Kuis nopeesti tääl on porukka saanu positiivisen altistumisesta? Saman katon alla oltu sunnuntaista ja eilen käytin ton positiviisen testis enkä pitäny maskiakaan siinä toivos et sen saan. Samas autos meni joku 2,5 tuntia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom