Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Pahoin pelkään että monelle sote-ammattilaiselle raha on tärkeämpi kuin kehollinen itsemääräämisoikeus. Valitettavasti. Toivottavasti edes 10% kieltäytyy piikistä; sillä olisi jo kohtuullinen vaikutus.
Kyllä niitä riittää. Kuten sanottu tämähän oli selvää jo viikkoja sitten.

Mä näen tämän enemmänkin 3. piikin markkinointiin ja sote-alaa käytetään nyt pelkomarkkinoinnissa ovelasti.
Mielestäni kesäkuun 22pv asti olisi voimassa tuo sote-alan kovidkiristyskusetus.
Tulee rumaa jälkeä.

On. Toisaalta en tiedä miten määritelmä menee voiko tehdä töitä lapsien kanssa. Ei varmaan kun hullut häärää :D
Tän pakon voisi ymmärtää jollain tasolla, jos se kohdistuisi esimerkiksi vaan tehohoidossa tai vanhusten parissa työskenteleviin. Ja jos ei ottaisi piikkiä, niin pyrittäisiin sitten tarjoamaan sellainen virka, missä ei ole riskiryhmien kanssa tekemisissä ja voisi jatkaa näin alalla.

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-40%

Eikös tuossa käynyt niin, että rokotuskattavuus ei ollut määrättyihin aikarajoihin mennessä tarpeeksi korkea. Joka on lähtökohtaisesti ollut mun ymmärtääkseni se suurin alkuperäinen ongelma jo ekasta rokotteesta lähtien.
HUOM! OBS! tämä ei ole mielipide rokotteen ottamiseen vaan keskustelua.

https://koronawirus.lol/en/ :ROFLMAO:

1640706402388.png

Eikös tuossa käynyt niin, että rokotuskattavuus ei ollut määrättyihin aikarajoihin mennessä tarpeeksi korkea. Joka on lähtökohtaisesti ollut mun ymmärtääkseni se suurin alkuperäinen ongelma jo ekasta rokotteesta lähtien.
Niitä ongelmia keksitään lennosta ja potkitaan maalitolppia. Tuttua kuten tiedät.

Niitä ongelmia keksitään lennosta ja potkitaan maalitolppia. Tuttua kuten tiedät.
Eli et muista edes viime keväästä mitään?
Kyllä mä muistelen, että ensi pöhinät rokotteesta oli jo aika aikaisessa vaiheessa niin että rokotekattavuudesta puhuttiin.
Ja kuten sä tiedät, niin tuo sana rokotekattavuus nitoutuu myös aikaan kiinni hyvin pitkälti. Eli rokotekattavuus on oltava tietyn ajan sisällä tarpeeksi suuri jotta se toimii. Ja se riippuu taudista paljonko se sitten on lukuna.

Ei vieläkään kannantotto, vaan keskustelua. Ei mitään fanittelua mihinkään suuntaan vaan keskustelua. Keskustelua, roopeli. Sitä tää on.

Eli et muista edes viime keväästä mitään?
Kyllä mä muistelen, että ensi pöhinät rokotteesta oli jo aika aikaisessa vaiheessa niin että rokotekattavuudesta puhuttiin.
Ja kuten sä tiedät, niin tuo sana rokotekattavuus nitoutuu myös aikaan kiinni hyvin pitkälti. Eli rokotekattavuus on oltava tietyn ajan sisällä tarpeeksi suuri jotta se toimii. Ja se riippuu taudista paljonko se sitten on lukuna.

Ei vieläkään kannantotto, vaan keskustelua. Ei mitään fanittelua mihinkään suuntaan vaan keskustelua. Keskustelua, roopeli. Sitä tää on.
Väännä mitä väännät.

Oltiinko liian myöhässä? wat?
Mikä vitun rokote tää on? Kusetusrokote toimii miten sattuu ja nyt on myös tiukka aika määre keksitty.... kattavuus ei riitä vaan koska kattavuus saavutettu.... on se melkoinen kujanjuoksu tämä plandemia.
Tarvitaan siis lisää speed ja lisää piikkiä.
On kyllä hullut päivät

Tietyllä rokotuskattavuudella piti päästä laumasuojaan. Eli kun alkuun uskottiin että rokote estää kokonaan tartunnat ja taudin levittämisen eteenpäin niin oltaisiin saatu suojattua myös rokottamattomat. Tämä oli se tärkein argumentti miksi myös riskiryhmien ulkopuolella olevat henkilöt rokotetaan.

Nyt kun tiedetään että näin ei tapahtunut niin eikö meidän pitäisi keskittyä rokottamaan vain riskiryhmäläiset? Eli lihavat keski-ikäiset ja vanhukset. Jätetään muut rauhaan ellei ole todellista lääketieteellistä syytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom