Korokemaven suhde maveen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kysyn yksinkertaisen kysymyksen: millä painoilla porkukka vetää maukkaa korokkeelta (itse siis korokkeen päällä) verrattuna tavan maukkaan? Itse vedin tänään 0,76 kertaisilla ja korokekin oli aika korkea. Piti vetää kyllä kevyesti. Täytyy vissiin vähentää ton painoja reilusti - eihän tästä muuten mittään tuu- 0,6 kertainen olis varmaan sopivampi...

E: JTO:ltakin voisin odottaa mielipiettä, että millainen suhde olis hyvä.. joo vejän tavan maukkaa korokkeelta, vaikka olet suositellut levveetä ;)

Niin kyllä toikin minua auttoi...ainakin viimeksi...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eiköhän tuo ole aika yksilöllistä tuo suhde, sillä jos noston ongelmakohta on enemmän lopussa kuin irroituksessa niin silloinhan juuri korokkeelta on vaikeampi vetää kuin "pohjasta".

Huonoselkäisenä suhde tällä hetkellä siellä 0,6 kieppeillä. Kovaa en tosin vedä korokkeelta...

Tuohan nyt riippuu välityksistä, korokkeen korkeudesta, vetotyylistä, omista vahvuuksista ja heikkouksista yms.

Zone-sarja -42%
Ei mitään. Sjmvssä sama paino ko normissa

En huomannutkaan, että kyseessä oli sjmv. Siis korokkeelta veto siten, että tanko koskee jalkapöytään ja ei suorin jaloin vaan muuten samoin kuin normaali, mutta vain syvemmältä. Tällä tyylillä tehtynä samat raudat.

En huomannutkaan, että kyseessä oli sjmv. Siis korokkeelta veto siten, että tanko koskee jalkapöytään ja ei suorin jaloin vaan muuten samoin kuin normaali, mutta vain syvemmältä. Tällä tyylillä tehtynä samat raudat.

Sulla täytyy olla avatarin mukainen ruumiinrakenne, jos tuohon pystyt. :D Itsellä vaikuttaa pirusti jo 3-5 sentin koroke. Tosin eipä kyllä korokkeelta ole koskaan maksimeita kokeiltukaan, tuntuu jotenkin turhalla semmoinen.

Oon vetänyt 3" korokkeelta parhaimmillaan 90% normimave-maksimista, kapealla tyylillä. 4" ei ole tullut vielä kokeiltua... Kaipa tämäkin on aika tavalla yksilöllistä.

Sulla täytyy olla avatarin mukainen ruumiinrakenne, jos tuohon pystyt. :D Itsellä vaikuttaa pirusti jo 3-5 sentin koroke. Tosin eipä kyllä korokkeelta ole koskaan maksimeita kokeiltukaan, tuntuu jotenkin turhalla semmoinen.

Vielä kummallisempaa tässä on se, etten ole koskaan korokkeelta vetoa treenannut, kokeilin vain kerran kun yllytettiin. Normaalivedossakin minulla on hyvä maasta irrotus. Pytyn irrottamaan selvästi suuremmat raudat kuin vetämään ylös asti. Kyykyssä vähän samankaltainen tilanne, pohjakyykystä nousee samat kuin voimanostosyvyydestä. Vedossa ja kyykyssä heikko kohta mihin nostot tyssäävät on melko korkealla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tässä kyselin vaan sarjapainojen suhdetta suunnilleen.Toki vaikuttaa korokkeen paksuus jne. mutta ajattelin, että ei nyt ihmiset miltään >20cm:n pallilta vedä. Jotkut saattaa vetää ohkasemmalta korokkeelta, mutta luulen, että sitä enemmän sumotyylissä käytetään. Itse vetelen sellaiselta 9cm:n korokkeelta...viimeharkoissa tuntui 60% maven sarjapainoista aika raskaalta. Toisaalta tein sen ilman vyötä ja kovan kyykyn jälkeen. Aikaisemmin olen treenaillut jollai 89%:lla. No sillo se tais olla päivän eka liike... näihinhän vaikuttaa niin monet asiat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom