Kommentoikaapa treeniohjelmaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vaikuttaako hyvältä?

1. PÄIVÄ: rinta & hauis
1. Penkkipunnerrus 4 x 12
2. Vinopenkkipunnerrus 4 x 12
3. Hauiskääntö käsipainoilla 4 x 12
4. Hauiskääntö vasaraotteella 3 x 12
5. Hauiskääntö tangolla, myötäote 3 - 4 x 10

2. PÄIVÄ: takareidet & selkä
1. Maastaveto 4 – 6 x 5 – 8
2. Takareidet penkissä 3 – 4 x 12
3. Leuanveto 4 x 12
4. Kulmasoutu 3 x 12

3. PÄIVÄ: ojentajat & hartiat
1. Olkapäiden nostot 3 x 12
2. Pystysoutu, kapea ote 4 x 12
3. Niskan takaa punnerrus 4 x 12
4. Ojentajat taljassa 4 x 12/Ranskalainen punnerrus 4 x 12

4. PÄIVÄ: etureidet + vatsat
1. Rinnalle veto 3 - 4 x 5
2. Takakyykky 4 - 5 x 12
3. Etureidet penkissä 3 – 4 x 12
4. Vatsat

olisko siinä järkeä jos laittaisit nämä tuohon apuja treenaamiseen trediin jottei tarvitsisi avata koko ajan uutta. ;)
tuossa tulee kyllä mun silmään liikaa treeniä kun sähän sitä judoakin vielä?

Jep liikaa tulee jos vielä ton päälle Judoa, mutta itsehän sä tiedät...
Mutta onko viisasta vetää samana päivänä penaa ja haukkaa?

2. PÄIVÄ: takareidet & selkä
1. Maastaveto 4 – 6 x 5 – 8
2. Takareidet penkissä 3 – 4 x 12
3. Leuanveto 4 x 12
4. Kulmasoutu 3 x 12
Jos haluat takareiteen pihviä, niin suosittelisin suorin jaloin maastavetoa (esim. korokkeen päällä seisten). Paljon parempi vaihtoehto....

4. PÄIVÄ: etureidet + vatsat
1. Rinnalle veto 3 - 4 x 5
2. Takakyykky 4 - 5 x 12
3. Etureidet penkissä 3 – 4 x 12
4. Vatsat
Etureisille on myös jalkaprässi hyvä.

Vatsaa ehdottomasti joka treenipäivä!

joooopasen jooo selkä+vatsa YHDESSä ovat tärkeitä, ei kannata pelkkää vatsaa ylistää. esimerkkinä paperi rullalle ja kirja päälle varmasti pysyy kasassa jos molemmat o yhtä jämerät. :david:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä se vatsa on kaikkein tärkein koko kehosta, kysytään keltä tahansa ;)

No on varmasti, mutta en mä keksi miksi sitä pitäisi jokaisena treenipäivänä tai saati jokaisenva päivänä viikossa tehdä jos ei treenaa muutenkin koko kroppaa kerralla. Ja vaikka treenaisi koko kropan kerralla, ei sitäkään yleensä tehdä kun n. joka toinen päivä.

Eli tää on sitten vissiin joku voimailijoiden juttu josta mä en tajua mitään. ;)

No on varmasti, mutta en mä keksi miksi sitä pitäisi jokaisena treenipäivänä tai saati jokaisenva päivänä viikossa tehdä jos ei treenaa muutenkin koko kroppaa kerralla. Ja vaikka treenaisi koko kropan kerralla, ei sitäkään yleensä tehdä kun n. joka toinen päivä.

Eli tää on sitten vissiin joku voimailijoiden juttu josta mä en tajua mitään. ;)
Se tietenki riippuu mihin tähtää ;)

Tämä selvä, aavistelin että takana on joku juttu, mutta pitäisi aina vähän kertoa perusteluita kun tuollaista heittää. No en silti ala vatsaa jokapäivä tekemään. ;)

toi on sitä venäläistä suuntausta.

siinä on se etu, että se vatsa ei kipeydy treenistä ja näinollen se tomii ihan milloin vaan tukena kun sitä tarvitaan.

lisäksi siinä on tietty se etu, että se vahvistuu nopeammin, mutta en nyt ala tästä periaatteellisesta näkemyserosta jänkyttämään :)
Juuri näinhän se on. Vatsa turvaa koko kroppaa, kun se (vasta) on kunnossa.:D

Tämä selvä, aavistelin että takana on joku juttu, mutta pitäisi aina vähän kertoa perusteluita kun tuollaista heittää. No en silti ala vatsaa jokapäivä tekemään. ;)
hehe :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom