Kolmoismurhaaja Valjakkala armahdettava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
Tarkoittaako tuo sun käyttämä sana "viherpiipero" tässä yhteydessä sitä, että Valjakkalan voidaan olettaa tekevän vakavia ympäristörikoksia?

:lol2:

No eh. Samat hipit ja kullannuput hoilotti jo ennen koevapautta että ei se mitään rikoksia tule tekemään ku vapaaksi pääsee. No eipä, kauas meni. Päivä? :david: Jätkä on yhtä ennakoitavissa kun Nykäsen Matti. Vituiksi menee, oletuksena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OHO! :rock: Vajaa 3kk rikoksetta!

Tajuatko miten pehmee ja laitostunut se on noin pitkän kopissaolon jälkeen? Menee hiukan aikaa opetellessa elämää eikä varmaan opikkaan... mutta siis siks toi koevapaus on olemassa että saatais pikkuhiljaa valvotusti laskea kaveri kesälaitumille..

Mun mielestä sen koevapaus on mennyt yllättävän hyvin...ja ei sen uudet rikkeet oo mitään vakavia olleet. Ja väkivaltainen se ei taida olla nykyisellään.

Se olis pitänyt vapauttaa aiemmin tai sit silloin aikoinaan antaa kuula kalloon, oli se kolmoismurha niin sairasta settiä

Vapaaksi vaan. Voi tulla vaikka meille loisiin.. saa siitä sitten ryyppykaverin.

Joo, mitä nämä perustelut "ei uudet rikkeet mitään vakavia olleet" oikein on olevinaan. Jätkä ajoi reipasta ylinopeutta ja ohitteli paikoissa joissa huono näkyvyys. Mun mielestä toi on erittäin suuri rike, vai laskeeko sen "arvo" kun on tehnyt kolmoismurhan ja istunut kiven sisässä, jokainen kaahari on täysi pelle ja saisi luvan ajaa autonsa kera mettään ja palaa sinne.

Mun mielestä sen koevapaus on mennyt yllättävän hyvin...ja ei sen uudet rikkeet oo mitään vakavia olleet. Ja väkivaltainen se ei taida olla nykyisellään.

No joo, ei ne kovin vakavia olleet. Onhan se nyt melkolailla normaalin ihmisen hommaa ajella poliisia karkuun ja pölliä auto. Tekevälle sattuu, eiks je?

Mitäs se Nikita nyt teki? Ajeli ilman ajokorttia pimeää taksia, karkuun poliisia, poistui luvatta kotoaan, pölli auton jne. No, eihän ne toki vakavasti otettavia rikoksia ole kun vertaa Åmselen tapahtumiin. Uskotteko tosiaan kyseistä henkilöä ns. yhteiskuntakelpoiseksi?

No ei vitussa uskota. Äkkiä tuomio autovarkaudesta ja takas linnaan. En voi käsittää tuota "vakavasti otettavia rikoksia"-läppää. Jos se apina pöllis minun autoni tosta pihalta ja suhais sillä pitkin jänkhää ilman seuraamuksia(kun ei se oo niin vakavaa), niin muuttaisin tästä paskamaasta heti pois. Jopa Ruotsiin!

20v vankilassa ja sitten heitetää kadulle. Mitä siinä sitten tekis, kun kaikki tuntee ja kiertää kaukaa?
Yhteiskunnan ulkopuolelle sulkeminenhan olisi tämän kaltaisille henkilöille paras rangaistus.

Itse olen suuri ihmisoikeuksien ja yleisen vapauden kannattaja. Kuitenkin on olemassa kylmäverisiä murhaajia, raiskaajia jne, jotka eivät ole näitä arvoja ansainneet. Jos joku luulee että on oikeus riistää toiselta henki, voidaan mielestäni häneltä riistää kaikki oikeudet vapauteen. Tässä tapauksessa tarkoitan siis suljettua psykiatrista osastoa tai vankilaa. Jokaisen tulee mielestäni ansaita arvonsa yhteiskunnassa.

Yhteiskunnan ulkopuolelle sulkeminenhan olisi tämän kaltaisille henkilöille paras rangaistus.

Itse olen suuri ihmisoikeuksien ja yleisen vapauden kannattaja. Kuitenkin on olemassa kylmäverisiä murhaajia, raiskaajia jne, jotka eivät ole näitä arvoja ansainneet. Jos joku luulee että on oikeus riistää toiselta henki, voidaan mielestäni häneltä riistää kaikki oikeudet vapauteen. Tässä tapauksessa tarkoitan siis suljettua psykiatrista osastoa tai vankilaa. Jokaisen tulee mielestäni ansaita arvonsa yhteiskunnassa.

Itsellä hyvin pitkälti samoja ajatuksia.

Jokainen voi kuitenkin omallakohdallaan miettiä, kuinka helvetin täydellinen itse on ja ruveta sen jäkeen arvosteleen muita.

No ei vitussa uskota. Äkkiä tuomio autovarkaudesta ja takas linnaan. En voi käsittää tuota "vakavasti otettavia rikoksia"-läppää. Jos se apina pöllis minun autoni tosta pihalta ja suhais sillä pitkin jänkhää ilman seuraamuksia(kun ei se oo niin vakavaa), niin muuttaisin tästä paskamaasta heti pois. Jopa Ruotsiin!

Taitaa käydä niin että nuo teot sisällytetään NF:n elinkautiseen kun tuomio tulee. Käytännössä tuomio ei siis vaikuta pätkääkään istuttavan ajan määrään ellei hovioikeus ala kumota päätöstään näiden tempausten johdosta.

Jokainen voi kuitenkin omallakohdallaan miettiä, kuinka helvetin täydellinen itse on ja ruveta sen jäkeen arvosteleen muita.

Joo, aivan. Kuten jo sanoin, sattuuhan sitä itse kullekin. Välillä sitä tulee vahingossa pöllineeksi auton ja ajaneeksi arkuun poliisia, onhan se kuitenkin inhimillistä niitä pikkumokia tehdä.

Ihanko tosissaan meinaat, että kolmoismurhaajaa, joka selvästi osoittaa täyttä piittaamattomuutta yhteiskuntaa kohtaan ei saisi arvostella tai hänen teoistaan keskustella? Itsehän noudatan yhteiskunnan laatimia sääntöjä, maksan veroja enkä riko lakia. Mitä nyt joskus ajan 5-10km ylinopeutta isommilla teillä. Tätä tuskin voi verrata kolmoismurhaan, tai "edes" autovarkauteen ja poliisia pakenemiseen.

Koen siis oikeudekseni arvostella niitä jotka eivät kunniota yhteisiä pelisääntöjä ja/tai käyttävät niitä pelkästään oman etunsa tavoittelemiseen.

Joo, aivan. Kuten jo sanoin, sattuuhan sitä itse kullekin. Välillä sitä tulee vahingossa pöllineeksi auton ja ajaneeksi arkuun poliisia, onhan se kuitenkin inhimillistä niitä pikkumokia tehdä.

Puhumattakaan siitä miten tulee aina epähuomiossa ammuttua ihmisiä, ja tietenkin joskus tulee viillettyä ihmisten kurkkuja auki. Tämä on tämmöstä arkipäivää. :eek:

No mutta eihän meistä kukaan ole täydellinen. Pieniä mokia pitää sietää, eiks vaan?

En todellakaan usko. En usko uusiin mahdollisuuksiin, enkä usko myöskään anteeksiantoon. Sivistynyt yhteiskunta ei ehkä voi eliminoida kaikkia rikollisia, mutta ei myöskään elää yhdessä heidän kanssaan. Suomen lainsäädäntöhän suorastaan kannustaa (esim.) raiskaamaan tai ajamaan humalassa autoa; jos haluat jonkun listiä, niin tee se humalassa autoillen, et joudu edes vankilaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom