Kolmoismurhaaja Valjakkala armahdettava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hitto, tänään uutisissa joku vankila-virka heppu selitti, että Valjakkalan nyt tekemät rikokset pitäisi suhteuttaa niihin aikaisempii rötöksiin ja siksi se ei niin vaikuttaisi ehdonalaiseen pääsemiseen. Eijumalautamitähyysäämistä. Hitto, kokeilisivat vaikka vuoden päästä uudelleen, miettis sen aikaa kiven sisässä ja sais sosiaalitantoilta kurssituista "asioin kaupassa -jatkokurssi" tms.

Olisikohan tuossa kyseessä joku Tukholma-syndrooman kaltainen muoto :D

Kuinka tyhmä ihminen voi olla? Varmasti kaikki ihmiset on tehnyt tyhmyyksiä mutta niistä pitää ottaa onkeensa tämä mies ei kyllä ole oppinut virheistään mitään...

mikasa90 on jotenkin sympaattinen. :):lol2:

Kiitos tästä tiedosta. Oli monien silmiä avartava informatiivinen postaus.:thumbs:

Ja hieman pihalla asioista.

Olen, ainakin sen mielestä, joka lukee ihan päin helvettiä mitä mä oon kirjottanu. Näytä mulle se kohta jossa mä kommentoin muuta, kun että nuitten ehtojen laiminlyönti ei ole rikos?

Kenen mielestä kaveri on yhteiskuntakelvollinen nostaa käden ylös? Selityksiä selityksien perään, ei tää kaveri tuu ikimaailmassa sopeutumaan yhteiskunnan asettamiin normeihin. Siis ei ikinä.

Ketä on väittäny, että olis yhteiskuntakelvollinen?:curs:

Aika käsittämätöntä että kaveri pääsee vapaaksi. Jos tappaa uudelleen, niin oikeuden pitäisi tuomita kyllä tuomarit ja muut virkavätykset avunannosta ehdottomaan. Toi nyt on ihan sama kuin antaisi neljän ruuhkassa 3 promille kännissä olevalle auton, eihän tuossa ole sanansijaa etteikö tuo tekisi jotain hyvin pian vapautumisestaan.

Aika käsittämätöntä että kaveri pääsee vapaaksi. Jos tappaa uudelleen, niin oikeuden pitäisi tuomita kyllä tuomarit ja muut virkavätykset avunannosta ehdottomaan. Toi nyt on ihan sama kuin antaisi neljän ruuhkassa 3 promille kännissä olevalle auton, eihän tuossa ole sanansijaa etteikö tuo tekisi jotain hyvin pian vapautumisestaan.

Hyvin sanottu.

Tuli revettya eraalle viestille tuolla IL:n foorumeilla:

Ja lässyn lässyn kyllä täytyy olla pienet kuviot kun jotain Valjakkalaa puolustaa ja sen paskan kuntoutusta ainut kuntoutus on "saunan" taakse ja sitten survominen suohon.

Nämä piipertäjät kun ei ajattele niiden ihmisten kärsimysksiä joita tämä paskakasa on aiheutanut, no piipertäjät ottakaa tämä asumaan kanssanne ja elättäkää nämä paskat.

Nyt vaan on niin että ottaa päähän että minunkin verorahat menee jonkin paska sakin elättämiseen, kun on paljon kunnollisia ihmisiä jotak oikeesti tarvitsee apua.

Jokainen venkula tietää mitä tekee ja kun joutuu vankilaan niin se on oma päätös sillä hetkellä kun astuu syrjään yhteiskunnasta.

Mutta Suomen maamme poliitikot ja muut päättäjät ovat sen verran vellipöksyjä että eivät uskalla tehdä mitään kuin että hyysätä rikollisia.

Sinä päivänä kun nämä koskettaa poliitikkoja ja heidän omaisia alkaa tapahtua mutta kun kärijät ovat normaaleja kansalaisia niin se ei kiinnosta ketään päättäjää, vaan se vanki se kyllä kiinnostaa.

Venäjän kanssa vaan sopimus vankien hoidosta ja kun härkävaunut ylittävät rajat niin sen jälkeen ei mitään kyselyjä, jos tulee takaisin Kolyamasta niin ehkä on oppinut jotain.

Tappajille ja murha miehille kuoleman rangaistus, raiskaajille ja väkivallan tekijöille lobotomia, varkaille
käsipoikki, ja hyvä idea laittaa suljetulle alueelle arkku mukana.

Otteiden täytyy koventua rikollisia kohtaan kohtahan ne on eduskunnassa tai´siis onhan niitä jo talousrikollisia , rattijuoppoja ym..

Joka ikinen venkula on velkaa yhteiskunnalle ja se on totinen tosi, näiden hyysääminen on lopettettava ei oikeuden käynti voi kestää viikkokausia selvässä tapauksessa tuntissa läpi ja sitten seinää vasten tai siperian junaa siinä se.

Me emme ole näille paskoille mitään velkaa....

Jos tappaa uudelleen, niin oikeuden pitäisi tuomita kyllä tuomarit ja muut virkavätykset avunannosta ehdottomaan.

Tuo on asia mikä on tullut minullekin usein mieleen.

äääh... Tuolla on satoja kovempia konnia ku valjakkala, joilla on sama kohtalo....

Jusanderi on yks reppana kaikkien oikeiden "pahojen poikien" joukossa..

Mut joo... kunhan avauduin turhautuneena tämmöseen "saunan taakse ja sitten survominen suohon"

äääh... Tuolla on satoja kovempia konnia ku valjakkala, joilla on sama kohtalo....

Jusanderi on yks reppana kaikkien oikeiden "pahojen poikien" joukossa..

Mut joo... kunhan avauduin turhautuneena tämmöseen "saunan taakse ja sitten survominen suohon"

"Taa ei oo niin vakavaa / kuten Tuomari Nurmiokin laulaa / se on vain kohdusta hautaan / tuhannen kapakan kautta."

Jos ja jos niin voi sanoa, että "mitä minä sanoin". Hän pääsee vapaaksi, koska on lakiemme mukaan istunut rangaistuksensa. Jos tappaa uudelleen? Eihän ketään voida pitää häkissä tekemättömistä teoista ja tapahtumattomista asioista, eikä virkavätyksilläkään ole kristallipalloa. Itse kyllä veikkaan, että elo-syyskuussa on jostain käpälälaudassa ja takaisin tiilenpäitä lukemassa (mitä minä sanoin).

Onko laki sitten tyhmä? Lainsäädäntöä voisi kyllä muuttaa siten, että nämä psykot pitäisi jollain konstilla todeta "yhteiskuntakelpoisiksi", ennen kuin pääsevät vapaaksi. Ja koevapaus voisi nimensä mukaan olla koe, että onko kaveri yhteiskuntakelpoinen kaikilta osin. Ihan selkeä homma, eli tietoista lainrikkomista ja takaisin häkkiin.

koehan se onkin ja valjakkala ei siinä onnistunut ja on 1.5kk häkissä. en usko että tuo ajo-oikeudetta ajo ja luvaton käyttö vaikuttaa millään tavalla tähän "tuomioon". eiköhän tuo juttu ole käräjillä joskus vuoden vaihteessa ja sitten tulee mitä tulee.

Jos ja jos niin voi sanoa, että "mitä minä sanoin". Hän pääsee vapaaksi, koska on lakiemme mukaan istunut rangaistuksensa. Jos tappaa uudelleen? Eihän ketään voida pitää häkissä tekemättömistä teoista ja tapahtumattomista asioista, eikä virkavätyksilläkään ole kristallipalloa. Itse kyllä veikkaan, että elo-syyskuussa on jostain käpälälaudassa ja takaisin tiilenpäitä lukemassa (mitä minä sanoin).

Onko laki sitten tyhmä? Lainsäädäntöä voisi kyllä muuttaa siten, että nämä psykot pitäisi jollain konstilla todeta "yhteiskuntakelpoisiksi", ennen kuin pääsevät vapaaksi. Ja koevapaus voisi nimensä mukaan olla koe, että onko kaveri yhteiskuntakelpoinen kaikilta osin. Ihan selkeä homma, eli tietoista lainrikkomista ja takaisin häkkiin.
No kun tuon kaverin bion lukee, niin eihän tuossa ole oikeasti järjen hiventäkään, että se nyt ulos pääsee. Eipä tuo kerennyt kauaakaan vapaalla olemaan kun jo ollaan varastelemassa autoja. Laki tähän on syypää toki kun ei voida vain yksinkertaisesti antaa vaikka toistaiseksi voimassa olevaa rangaistusta, päästetään pois sitten joskus jos päästetään. Ja tämä koskien näitä toivottomia tapauksia, kaveri sai lekurilta "psykoottisen agressiivinen" kuvauksen, joten tervetuloa vain takaisin yhteiskuntaan. Morjens!

Laki tähän on syypää toki kun ei voida vain yksinkertaisesti antaa vaikka toistaiseksi voimassa olevaa rangaistusta, päästetään pois sitten joskus jos päästetään. Ja tämä koskien näitä toivottomia tapauksia, kaveri sai lekurilta "psykoottisen agressiivinen" kuvauksen, joten tervetuloa vain takaisin yhteiskuntaan. Morjens!
No koevapauden ajatus on "harjoitella" valvotusti tuota yhteiskunnassa olemista, ettei 20 vuoden istumisen jälkeen pääse kerralla vapaaksi. Ehkä kuitenkin olisi syytä lisätä koevapauteen lisäpykälä, että "henkilön sössiessä jatketaan aiempaa rangaistusta ja kattellaan sitten joskus uurestaan".

Samaa mieltä olen, ettei Valjis ole yhteiskuntakelpoinen, vaan ruutitynnyri sihisee jo.
Pelottavaa on se, että hän ei tunnu välittävät häkkiin joutumisesta, vaan edelleen kuvittelee voivansa tehdä rikoksen ja painaa sitten jollain saabilla karkuun. Lappiin metsämieheksikö ajattelee muuttavansa? Jäniksen vuosi sentäs.

Täysin nimellinen päätös, kun herra kuitenkin pääsee ehdolliseen heinäkuun alusta. Joku varmaan rikessä luulee, että rikokset loppuu siihen.:hyper:

Lyön vetoa, että tuo paskahousu on jälleen statuksella vankeusvanki viimeistään tämän vuoden loppuun mennessä.

:hyvä:
...kun herra kuitenkin pääsee ehdolliseen heinäkuun alusta...

Kaikilla kansalaisilla kuuluu ja pitääkin olla mielipide yhteisistä asioista.
Mutta kun varsinainen tietämys on tätä esimerkin tasoa, on ihan hyvä ettei näistä asioista päätetä kuitenkaan huutoäänestyksellä.
Mitenkään nyt juuri tätä kyseistä herraa puolustelematta muistutan vaan, että meillä Suomessa nyt vain on tällainen rangaistusjärjestelmä, jonka mukaan jokainen vankeuteen tuomittu vapautuu joskus. Ja pääpiirteittäin meidän järjestelmä on Suomen yhteiskuntaan sopiva ja toimii yleisellä tasolla ihan hyvin.

Asosiaalista käyttäytymistä ja vallitsevia normeja vastaan rikkomista on tapahtunut kaikissa tunnetuissa sivilisaatioissa ja tulee aina tapahtumaan. Täysin ns. rikokseton yhteiskunta on utopia, jota ei koskaan saavuteta. Kysymys onkin, kuinka paljon meidän on siedettävä asosiaalista käyttäytymistä, joidenkin yksilöiden aiheuttama harmi on ajateltava vapaan yhteiskunnan hintana, joka meidän pitää vain sietää ja maksaa.

On oikeasti paljon järkevämpää yrittää edes sopeuttaa pitkään laitoksessa ollutta ihmistä yhteiskuntaan ennen vapauttamista kun vain potkaista ukko yhtenä kauniina aamuna kellarista pihalle. Jonkun mainitsemat "toistaiseksi" voimassa olevat rangaistukset eivät auttaisi asiaa yhtään. Kuka siinä tapauksessa määrittelee, milloin rangaistus on kärsitty? Miten voidaan olla varmoja siitä, ettei nyt vapautettu vaan sitten ihan varmasti tee rikoksia? EI mitenkään. Pääsi hän sitten pois määrätyn tai määräämättömän pitkän rangaistuksen kärsittyään.

Ketä on väittäny, että olis yhteiskuntakelvollinen?:curs:

Kuka. :curs:

En ymmärrä miksi puolustelet rikollisia kerta toisensa jälkeen. Siitä voisi saada sellaisen kuvan, että pidät heitä yhteiskuntakelpoisina.

Ja lässyti lässyti.. tästä vois taas jatkaa muutamat sivut.

Kuka. :curs:

En ymmärrä miksi puolustelet rikollisia kerta toisensa jälkeen. Siitä voisi saada sellaisen kuvan, että pidät heitä yhteiskuntakelpoisina.

Ja lässyti lässyti.. tästä vois taas jatkaa muutamat sivut.

Siis mitä sä sönkkäät? Näytä mulle se posti, jossa mä olen sanonu, Nikitaa yhteiskuntakelposeks?
Mä en oo puolustanu, kun muutamassa asiassa. Nikita-sillon kun vielä linnassa istu, päässy monena päivänä viikossa pariks tunniks kaupungille. Toisekseen, vielä viidennen kerran; ehdollisen pääsyn ehtojen laiminlyönti ei ole rikos, työnnä nyt se niin syvälle kalloos, että sä näät siitä rem-unia. Se mitä tapahtu ''paon'' aikana, on eri tarina se.

Mainittakoon vielä sekin, ettei joku vääräleuka luule mun kuuluvan Nikitan faniklubin puheenjohtajaks, Nikita ei ole yhteiskuntakelvollinen. Siitä mä olen eri mieltä 90% täällä keskustelijoista, että Valjakkalan kuuluu päästä heinäkuussa uudestaan vapaaks. Tarkoilla säännöillä tietenkin. Ja tämä on mun henkilökohtanen mielipide. Paskaa sataa niskaa tän jälkeen, mutta ei se menoa haittaa.

Anteeksi kiihtyneen olonen teksti, mutta vituttaa, kun työnnetään sanoja mun suuhun ja ymmärretään (puol) tahalteen väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom