Kolmoismurhaaja Valjakkala armahdettava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tarkoitettiinkohan niillä kännyköillä niitä paikannuspuhelimia? Sinänsä sellaisen antaminen niille on yks paskan luti, ei niillä pysty huumekauppaa ylläpitämään tahi kiristyspuheluja soittelemaan.
En ole mikään Delfoin oraakkeli. Sanotaan nyt vaikka vaan näin että tiedän noista em. asioista. Se mistä tieto on peräisin ei ole tässä merkittävä asia. Eikä se toisaalta nyt mulle kuulu jos täällä halutaan arvailla tollaisista jännistä asioista. Senhän takia tälläiset keskustelupalstat on olemassa.
Kirjoitinhan nyt vaan kun pisti silmään. Sori nyt vaan vallan kamalasti kun talloin taas täällä Pakkiksella jonkun rangaistusjärjestelmästä kaiken tietävän varpaille.
Won´t happen again.
Jatkakaa :)

No niin. Kiva et sä olet oman elämäs K.J. Lång, mut hei, kyl täällä joku muukin noista asioista tietää...:thumbs: Ja mitä tohon paikannuspuhelin juttuun tulee, ni siitä ei tässä varmaankaan ole kysymys. Vaan siitä että puhelinkortti systeemistä on luovuttu ja puhelut siviiliin hoidetaan kännykällä. Noh, turha mun sulle on selittää. Antaudun ku Valjakkala aikanaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
;)
Mutta itse olen sitä mieltä että jokainen noista on päässyt/pääsemässä liian aikaisin ulos. 10 vuotta murhasta on vitsi, olkoon vaikka kuinka 'kova vankila'. Kokeillaan vaikka 40 vuotta. Poikkeuksena tämä nainen joka ampui klubilla porukkaa, hän oli selvästi mieleltään sairas tapahtumahetkenä, tai tämän kuvan olen saanut.

Jesh, ihan pitkälti samaa mieltä...

Mutta samat säännöt kaikille. Jos muutkin hullut pääsee vapaalle reilun kymmenen vuoden kakun jälkeen, niin Valjakkalan pitäisi päästä kanssa. Syy, miksi Valjakkalaa pidetään telkien takana on todennäköisesti poliittinen eikä hänen rikoksiinsa liittyvä. Kyllä kaikenlaiset kiduttajat ja pedari-murhaajat pääsevät ulos nopeammin, joten mitä muuta syytä kun Ruotsin painostus olisi pitää Valjakkala linnassa?

Kunnon kuritushuoneet ja sähkötuolit käyttöön ja teloitusoikeus ostoskeskuksen vartijoille niin ei tarvitsisi tällaista murehtia.

Olipas taas huono läppä, mutta kellonajan ja viikonpäivän huomioiden... :kippis1:

Ilta-Sanomat: Valjakkala yritti sellissä itsemurhaa

Helsinki, 2.12. Kotimaa stt 016
Kolmoismurhaaja Juha Valjakkala on yrittänyt itsemurhaa, kertoo Ilta-Sanomat.

Valjakkala yritti hirttäytyä eilen vankisellissään Helsingin Sörnäisissä. Hänet vietiin ambulanssilla ensiapuun Marian sairaalaan. Syntyneet vammat eivät lehtitietojen mukaan ole kohtalokkaita.

Välikohtaus tapahtui vähän sen jälkeen, kun Valjakkala oli siirretty Pasilan poliisivankilasta Helsingin vankilaan Sörkkaan eilen aamupäivällä.

no en ihmettele että yrittää itsaria. voi olla kohtuu turhautunut olo.

Joo kyllä sitä nyt täytyy sääliä..

Voi reppanaa... :hyper:

Noh, se on ny suljetulla. Ehdottaisin rekkaterapiaa. Eli tielle seisomaan ja rekka jyrää päältä. Jatkoterapiamuotona vaikka vielä peruuttamista.

Poikkeuksena tämä nainen joka ampui klubilla porukkaa, hän oli selvästi mieleltään sairas tapahtumahetkenä, tai tämän kuvan olen saanut.

Tulee olemaan vaikea päättää kuka on riittävän pahasti mieleltään sairas ja kuka ei. Muranenkin oli ihan hyvässä kuosissa...

Kai se yritti itsaria laskuissaan. Tottakai se veti kamaa sen minkä ehti ku oli vapaalla. Yhteiskuntakelpoista tuosta sällistä ei saa eli ihan sama vaikka roikkuis leukakiikussa.

Kai se yritti itsaria laskuissaan. Tottakai se veti kamaa sen minkä ehti ku oli vapaalla. Yhteiskuntakelpoista tuosta sällistä ei saa eli ihan sama vaikka roikkuis leukakiikussa.

Sinä tai minä emme tiedä varmasti kirjoittamistasi asioista. Miksi siis kirjoitit lainkaan?

Miksi sitten kirjoitit asioista, niin kuin ne olisivat absoluuttisista totuutta?

Mitä vittua sä höyryät? Tuo oli mielipide ja sillä selvä ja tohon on aika monen helppo yhtyä. Tuollaiset kaverit ei vain kuulu liikkua vapaana kadulla.

Ilta-Sanomat: Valjakkala yritti sellissä itsemurhaa

Helsinki, 2.12. Kotimaa stt 016
Kolmoismurhaaja Juha Valjakkala on yrittänyt itsemurhaa, kertoo Ilta-Sanomat.

Valjakkala yritti hirttäytyä eilen vankisellissään Helsingin Sörnäisissä. Hänet vietiin ambulanssilla ensiapuun Marian sairaalaan. Syntyneet vammat eivät lehtitietojen mukaan ole kohtalokkaita.

Välikohtaus tapahtui vähän sen jälkeen, kun Valjakkala oli siirretty Pasilan poliisivankilasta Helsingin vankilaan Sörkkaan eilen aamupäivällä.

Vähän kun pääsee vapautta maistamaan, niin samantien on murhaaminen taas mielessä... :worship:

Mitä vittua sä höyryät? Tuo oli mielipide ja sillä selvä ja tohon on aika monen helppo yhtyä. Tuollaiset kaverit ei vain kuulu liikkua vapaana kadulla.

Kielenkäytöstäsi päätellen juuri sinä höyryät.

Esimerkki mielipiteestä: "Luulen, että herra Fouganthine (entinen Valjakkala) käytti paljon huumeita karkureissullaan."

Esimerkki absoluuttisesta totuudesta: "Tottakai se veti kamaa sen minkä ehti ku oli vapaalla."

Ja tämä on siis vain minun mielipteeni asiasta. ;)

Niin olisi,mutta kun ovat kuolleita.Mikään ei enäänkuolleita eläväksi tee ja jos aletaan jeesusteleen ni pitäisi myös esim.ihminen joka liikenteessä aiheuttaa ylinopeudellaan/ohituksillaan monihenkisen perheen kuoleman,tuomita elinkautiseen ilman armahduksen mahdollisuutta.

Niin olisi,mutta kun ovat kuolleita.Mikään ei enäänkuolleita eläväksi tee ja jos aletaan jeesusteleen ni pitäisi myös esim.ihminen joka liikenteessä aiheuttaa ylinopeudellaan/ohituksillaan monihenkisen perheen kuoleman,tuomita elinkautiseen ilman armahduksen mahdollisuutta.

Herää nyt perkele tähän maailmaan. Jos tapat harkitusti ja kylmäverisesti useita ihmisiä etkä välitä paskaakaan tämän yhteiskunnan säännöistä niin miksi sellaiselle pitäisi antaa "uusi mahdollisuus"? Auto-onnettomuutta ei kuitenkaan voi verrata harkittuun murhaan vaikka lopputulos on uhrien kannalta sama.

Edit: Ja mikä Toinen mahdollisuus? Johan sillä oli ensimmäisen linnareissun jälkeen mahdollisuus laittaa elämä oikeille raiteille, mutta päätti sitten kuitenkin tappaa perheen. Ja sen jälkeen on karkaillut linnasta useaan otteeseen ja aiheuttanut muuta ongelmaa reissuillansa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom