Kolmoismurhaaja Valjakkala armahdettava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu
Rikoshan tuo poistuminen ei vissiin ollut, mutta joutuuko takaisin linnaan ja tuomio automaattisesti pitenee, vai kuinka?

autonhan se lienee on joutunut varastamaan joten tuomio tulee siitä ainakin. lisäksi koko armahdus prosessi lähtee alusta rullaamaan kun meni tollasen mokan tekemään. lisäksi joutuu istumaan linnaan eli avolaitokseen ei vähään aikaan pääse.[

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maunula taas... Ehkä se vaan diggaa istua Pirjon Krouvissa. Helvetti kun olin duunissa tohon aikaan kun se otettiin kiinni.

Onhan se Muranenkin vapaalla jalalla eikä sen kolttosista niin pitkä aika ole. Olikohan se mennyt jo naimisiinkin.

Samoin sillä naisella joka hesassa ampui ne miehet siellä ampuma klubilla pyyhkii hyvin. Sillä on parisuhde ja avovankilaan se on siirretty jo aika päivät sitten. Varmaan on vapautunut jo.

Myös Eveliina Lappalaisen murhaaja on vapautettu jo aika päivät sitten.

Miksi siis Valjakan pitäisi vielä lusia. Ymmärtäähän sen, että mies haluaa pois kun kukaan ei muista leimata hänen vapauttamis päätöstään.

Tuon logiikan mukaan tietysti ei ole syytä häntä pitää enää huostassa.

Mutta itse olen sitä mieltä että jokainen noista on päässyt/pääsemässä liian aikaisin ulos. 10 vuotta murhasta on vitsi, olkoon vaikka kuinka 'kova vankila'. Kokeillaan vaikka 40 vuotta. Poikkeuksena tämä nainen joka ampui klubilla porukkaa, hän oli selvästi mieleltään sairas tapahtumahetkenä, tai tämän kuvan olen saanut.

autonhan se lienee on joutunut varastamaan joten tuomio tulee siitä ainakin. lisäksi koko armahdus prosessi lähtee alusta rullaamaan kun meni tollasen mokan tekemään. lisäksi joutuu istumaan linnaan eli avolaitokseen ei vähään aikaan pääse.[

Olin lehdestä, kylläkin IS, lukevinani ettei armahdusanomuksen käsittelyprosessi keskeydy tämän takia. Kyllä varmasti vaikuttaa päätökseen, mutta prosessi ei ala alusta. Korjatkoon joku jos muistelen ihan omiani.

Tietääkö joku, mistä osoitteesta Maunulasta Valjakkala käytiin hakemaan?

Olisi hauska tietää, itse kun asustelen siellä ja juuri pidätyksen aikaan puuhailin pihalla auton parissa ja kävin vielä sen jälkeen kävelemässä parin korttelin ympäri. Mitään epätavallista en tietenkään huomannut...

Olisi hauska tietää, itse kun asustelen siellä ja juuri pidätyksen aikaan puuhailin pihalla auton parissa ja kävin vielä sen jälkeen kävelemässä parin korttelin ympäri. Mitään epätavallista en tietenkään huomannut...

Tän päivän uutislehti 100:ssa oli ainakin sen tien nimi. Ei vaan voi enää muistaa mikä se oli, mutta sieltä voit sen bongata.

Hesarin mukaan Männikkötieltä.

http://www.hs.fi/teksti/uutiset/tuoreet/artikkeli/Kiinniotettu+Valjakkala+siirrettiin+suljettuun+vankilaan+Helsingiss%C3%A4/1135223363595

Olin lehdestä, kylläkin IS, lukevinani ettei armahdusanomuksen käsittelyprosessi keskeydy tämän takia. Kyllä varmasti vaikuttaa päätökseen, mutta prosessi ei ala alusta. Korjatkoon joku jos muistelen ihan omiani.

Juu näin iltiksessä luki. Anomus käsitellään normaaliin tapaan, vaikka itse päästara olisikin ottanut ns. ritolat. Ainoastaan armahduksen anoja voi pyytää anomuksensa käsittelyn peruuttamista. Tietysti tommonen "oma loma vankilasta"- tyyppinen ratkaisu kesken armahdusanomuksen käsittelyn saattaa vaikuttaa negatiivisesti itse päätökseen armahduksesta.

Suomi, oikeusvaltio:rock:

Juu näin iltiksessä luki. Anomus käsitellään normaaliin tapaan, vaikka itse päästara olisikin ottanut ns. ritolat. Ainoastaan armahduksen anoja voi pyytää anomuksensa käsittelyn peruuttamista. Tietysti tommonen "oma loma vankilasta"- tyyppinen ratkaisu kesken armahdusanomuksen käsittelyn saattaa vaikuttaa negatiivisesti itse päätökseen armahduksesta.

Suomi, oikeusvaltio:rock:

Pitäähän se armahtaa, kun kerran niin kovasti haluaa pois että karkaa. ;)

Lisää linnaa vaan ja reilusti.

Eilen oli lehdessä että Haminan leirillä on nykyään vangeilla kännykät! Siis mitä vit..:eek:
Eipä ollut vielä kolme vuotta sitten. Mihin tää maailma on menossa...:rolleyes:

Onhan se Muranenkin vapaalla jalalla eikä sen kolttosista niin pitkä aika ole. Olikohan se mennyt jo naimisiinkin.

Samoin sillä naisella joka hesassa ampui ne miehet siellä ampuma klubilla pyyhkii hyvin. Sillä on parisuhde ja avovankilaan se on siirretty jo aika päivät sitten. Varmaan on vapautunut jo.

Kirjoittanut mutuilun kuningas.
Täällä siteerataan Wikipediaa, Uutislehti Sataa, Alibia ja omia muistikuvia ja sitten ollaan varmaa mieltä joka asiasta. Joku väitti Haminan työsiirtolassa olevan vangeilla hallussaan omat kännykät. :david:
Ihme juttu että nimenomaan kontrollointiin, vankilalaitokseen ja yleensäkin oikeusjärjestelmää koskeviin asioihin on pakko suu vaahdossa kirjoittaa vaikka ainoa tietolähde olisi Mika Lahtosen roskalehti Alibi.
Jos Pakkiksella olisi avaruusteidettä käsitteleviä threadeja en minä ainakaan sinne olisi koko ajan kirjoittamassa mitä sylki suuhun tuo kun en asiasta mitään tiedä.

Täällä siteerataan Wikipediaa, Uutislehti Sataa, Alibia ja omia muistikuvia ja sitten ollaan varmaa mieltä joka asiasta. Joku väitti Haminan työsiirtolassa olevan vangeilla hallussaan omat kännykät. :david:
Ihme juttu että nimenomaan kontrollointiin, vankilalaitokseen ja yleensäkin oikeusjärjestelmää koskeviin asioihin on pakko suu vaahdossa kirjoittaa vaikka ainoa tietolähde olisi Mika Lahtosen roskalehti Alibi.
Jos Pakkiksella olisi avaruusteidettä käsitteleviä threadeja en minä ainakaan sinne olisi koko ajan kirjoittamassa mitä sylki suuhun tuo kun en asiasta mitään tiedä.

Just, just ja sä oletkin sitte joku vitun oraakkeli vai? Tuskin. MUTU pohjalta voisin väittää että niillä vangeilla on ne kännykät käytössä siellä nykyään, tosin kukaan ei väittänyt että ne olisi OMAT. Ja oikeest, mäkin saan täällä koko ajan pyyhkiä tota ruutua vaahdosta, osa siitä tulee ihan omasta takaa ja osa kyllä sieltä sun suunnalta... :david:

Siis tarkoitettiinkohan niillä kännyköillä niitä paikannuspuhelimia? Sinänsä sellaisen antaminen niille on yks paskan luti, ei niillä pysty huumekauppaa ylläpitämään tahi kiristyspuheluja soittelemaan.
En ole mikään Delfoin oraakkeli. Sanotaan nyt vaikka vaan näin että tiedän noista em. asioista. Se mistä tieto on peräisin ei ole tässä merkittävä asia. Eikä se toisaalta nyt mulle kuulu jos täällä halutaan arvailla tollaisista jännistä asioista. Senhän takia tälläiset keskustelupalstat on olemassa.
Kirjoitinhan nyt vaan kun pisti silmään. Sori nyt vaan vallan kamalasti kun talloin taas täällä Pakkiksella jonkun rangaistusjärjestelmästä kaiken tietävän varpaille.
Won´t happen again.
Jatkakaa :)

Katos muitakin kuuskolmosen asukkaita. Pääseepähän Månsas Citykin joskus julkisuuteen, viime kertahan tais olla se opettajan puukotus tai sitten se muumioituneen ruumiin löytyminen haavikkopolun asunnosta...

Iltasanomat 30.11 2006:"Ilta-Sanomien ja Aftonbladetin selvityksen mukaan naisella on pitkä ja värikäs menneisyys rikollispiirien parissa.

Kehonrakennusta nuorempana harrastanut nainen on tiettävästi itsekin istunut kiven sisässä vuosia sitten."
Kukahan tämä ex-bodari on :eek:

Juu,olisi mielenkiintoista saada selville kuka tämä,41.v kehonrakennusta harrastanut nainen on.Hänellä on 13.v poika jonka sosiaalivrkailijat ovat nyt
huostaan ottaneet.No saatiimpa tähänkin juttuun kehonrakennus ympättyä
että saa taas mummot kaupassa päivitellä minkälaisia ne ovat.
Palottelevat ihmisiä ja auttavat murhamiehiä,jossain päin suomea oli joku aika
sitten tapaus jossa kaveri ampui ex-muijan ja sen uuden poikakaverin ravintolaanja ampui sitten itsensä,eräs iltapäivä lehti kirjoitti että mies kävi kuntosalilla ja käytti proteiini-valmisteita.Siinä oli asian tunteva toimittaja..:thumbs:

No voi herranjumala saako täällä sitten sinun mielestäsi keskustella yleensäkään yhtään mistään, jos tuolle linjalle lähdetään ettei asioista saa olla mitään mieltä, kukaan ei tiedä mistään mitään (paitsi sinä?), lehdet valehtelee, tietosanakirjat ei ole minkäänarvoisia ja muistikaan ei ilmeisesti kenelläkään pelaa?

Tottakai saa asioista mieltä olla.
Mutta ei pidä väittää mielipiteitä totuudeksi.
Väitettiin vaan sellaista tosiasiana mikä ei pidä lainkaan paikkaansa, ja siihen halusin tarkennuksen. Siitä vaan jatkamaan Fouganthinen edesottamusten pähkäilyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom