Minäkin tarkoitin juuri tuota sanoessani, että ihmisen on ymmärrettävä, mikä itselle on tärkeää, että osaa pitää kiinni ja tavoitella niitä perimmäisesti oikeita asioita. Moni torpedoi mahdollisuutensa onneen juoksemalla sokeasti asioiden perässä, jotka loppuviimeksi eivät tee onnelliseksi, koska ei ole ikinä pysähtynyt ajattelemaan, mikä on tärkeää. Tästä olemme ilmeisesti samaa mieltä. Siitä pidän silti kiinni, että jokaisella on loppuviimeksi myös niitä olennaisia tarpeita, joiden jäädessä täyttymättä onnea ei voi löytää vain reunaehtoja muokkaamalla. Itse yritin pitkään tehdä itseni onnellisesti ilman hyvää parisuhdetta enkä onnistunut ja päädyin siihen tulokseen, että se ei ole minulle mahdollistakaan. Oikean ihmisen löytäessäni löytyikin lopulta se palikka, joka sai elämän tuntumaan aidosti hyvältä. Pelkkä parisuhde ei voi tehdä onnelliseksi enkä niin ikinä kuvitellutkaan, mutta se oli yksi niistä rakennuspalikoista, joista minun onneni kuuluu koota. Se antaa minulle voimia nytkin, kun elämässä on muuten tapahtunut hyvin raskaita ja vaikeita asioita, joita olisi vaikeaa kestää yksin. Jollekulle muulle se parisuhde ei ole välttämättömyys, mutta väitän edelleen että kaikilla on onnellisuuden tornin rakennuspalikoiden joukossa myös sellaisia, jotka on löydettävä oikeasta elämästä ja oman päänsä ulkopuolelta. Osa ihmisistä käyttää aikansa yrittämällä väkisin rakentaa tornia palikoista, joilla se ei mitenkään voi pysyä koossa, mutta se, että mahdollisuuden onneen voi itse rikkoa väärillä valinnoilla ei tarkoita, että oikeillakaan valinnoilla sen löytäisi varmasti ja muusta kuin itsestään riippumatta.