Koko yö kusella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Huomenta pakkis

Onko kukaan keksinyt miten välttää öiset kusihädät. Treenaan alkuillasta ja sen aikana ja jälkeenkin tulee juotua pikkasen normaalia enemmän niin pari/kolme kertaa joutuu yöllä käymään wcssä.
Itse asiassa tuntuu että saan nukutuksi hyvin. Mutta järki sanoisi että katkeamaton uni oisi parempi juttu. Ja jos ei muuta niin ottaahan tuo päähän!
Juomisen vähentäminen tietysti auttaisi mutta se ei taida olla tässä tapauksessa kovin järkevää - treenin ja palautumisen siis.

Hoh hoijaa

Kyllä aika dilemman iskit. Treenaa treenit aikasemmin niin ei tartte illan mittaan ryypiskellä. Henk.koht. aineenvaihdunta on poikkeuksellisen vilkasta, joten vessassa tulee käytyä ainakin kerta yötä kohden. Harmittavasti tankki on täynnä usein siinä 5-6 välillä, jolloin tiedostaa jo joutuvansa kohta heräilemään niin tulee semmonen levoton fjiiljis ja saattaapi olla, ettei enää nukutakaan.

Tai sit alat käyttää Dudedry Pampersseja niin tartte mihinkään ponkasta sieltä pedin pohjalta. :rolleyes:

Joo-o melko tuttu probleema.... Varsinkin, jos iltaprotskun otto jää ihan ennen nukkumaan menoa, eikä ole yhtään väliä...

Ja jos treenaan myöhään, niin sama juttu.. :lol2:

Mutta eikö siitä heräämisestä ole se hyöty että uni katkeaa ja samoin ne hormoonien eritys. Ja sitten kun nukahdat uudestaan niin hormoonien eritys käy uudestaan huipussaan. Taitaa mennä aika hifistelys mutta jotain tämän tyylistä jostain muistelen lukeneeni :D

Itse olen miettinyt että pitäskö rueta ottamaan yöllä herätessä proteiinidrinkki niin olisipahan aika tasaisesti läpi vuorokauden ravintoa. Mutta mikä merkitys on sitten aamu aerobiseen jos on yöllä ottanut drinkin.

Mielessä on ollut toi hyötykäyttö eli nappais protskua aina kun herää. Tosin jos sais ton vähennettyä edes kertaan niin sekin jo auttaisi.

suola ja viina sitoo nestettä :D
Joo mut ei kummiskaa. Ei mulla tollasia ongelmia oo ollu, aamulla vasta meen kuselle. Mut hei, treenaa aikasemmi jos pahollista.

Mulla ainakin kreatiini pistää kusettaan... Tällä hetkellä oon pienellä breikillä eikä kuseta niin paljoo...

J.Jake sanoi:
Onko kukaan keksinyt miten välttää öiset kusihädät.

Jos treeniä ei voi aikaistaa eikä juodun veden määrää vähentää, niin yksi hyvä keino olisi totuttaa se rakko siihen, että se tyhjennetään seuraavan kerran vasta aamulla. Ainakin toiseen suuntaan tuo totuttaminen toimii, joten saattaisi päätellä sen toimivan myös takaisinkytkentänä. Lääkärin mukaan voi ottaa jonkun aikaa, kun nukkuminen on hieman hankalampaa, mutta vähitellen se rakko siitä tottuu venymään.

Kenties jo legendaariseksi aiheen nostaneen Arvo Paperin voi odottaa kertovan asian tiimoilta lisää? :hyper:

Baarikello sanoi:
Jos treeniä ei voi aikaistaa eikä juodun veden määrää vähentää, niin yksi hyvä keino olisi totuttaa se rakko siihen, että se tyhjennetään seuraavan kerran vasta aamulla. Ainakin toiseen suuntaan tuo totuttaminen toimii, joten saattaisi päätellä sen toimivan myös takaisinkytkentänä. Lääkärin mukaan voi ottaa jonkun aikaa, kun nukkuminen on hieman hankalampaa, mutta vähitellen se rakko siitä tottuu venymään.

Kenties jo legendaariseksi aiheen nostaneen Arvo Paperin voi odottaa kertovan asian tiimoilta lisää? :hyper:

Ongelmana tuossa voi kenties/mahdollisesti/kukaties olla se, että kun se rakko tottuu venymään se venyykin turhan paljon jolloin se ei välttämättä kertakusemisella tyhjenekään kunnolla --> loppujämät tuppaavat karkailemaan ulos sopimattomissa tilanteissa. Nain ainakin joku tohtorismies jutteli n. vuosi takaperin esitetyssä telkkaridokumentissa joka kertoi tästä aiheesta.

Tuskinpa tuo nyt kovin uhkaava ongelma on tuollaisessa parin yökusen väliinjättämisessä, mutta yleisesti ottaen turha virtsapidättely ei liene suotavaa.

AKV sanoi:
Nain ainakin joku tohtorismies jutteli n. vuosi takaperin esitetyssä telkkaridokumentissa joka kertoi tästä aiheesta.

Jeba. Pitäis saada ne lääkärit saman pöydän ääreen keskustelemaan aiheesta ja kerätä hedelmät sitten tänne. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite herään yössä joku 5 kertaa ku pitää rampata kuselle tai sit joihinki vittumaisiin uniin. Se on vaa tottumiskysymys. En oo yötä nukkunu yhteen putkeen vissii 6 vuotee:)

Ei kuseta kun nukkuu jostain syystä.

Onhan meillä Pampers, jonka avulla voit nukkua koko yön eikä ole tarvetta nousta vessaan samaan tahtiin kuin Net Virgin vaihtaa avatarinsa.

Mutta kreatiini itselläni aiheutti samanlaista probleemaa. Käytteletkö sitä tällä hetkellä?

...Tiedä oikeen muutenkaan mitä on tapahtunut. Mitään en ole mielestäni muuttanut ja ennen selvisi yhdellä heräämisellä.
Tai no,nappaan pari ternimaitokapselia ennen nukkumaan menoa,oisko se sitten ne?

Loppujenlopuksi on kuitenkin parempi että siihen kusihätään herää...

Joudun minäkin yleensä käymään kerran kusella yön aikana. Ei se mua ainakaan niinpaljon häiritte että viittin ruveta pidättämään ja totuttelemaan siihen että kävis vasta aamulla. Saman tien sitä saa unta ja olo on loistava kun on käynyt tyhjentämässä rakon... :D

Hommaa katetri ja kysele joltaki lekurilta neuvoa miten se asetetaan paikalleen. Laitat aina yöksi, ei tartte nousta kusele, senku annat mennä vaan. :thumbs:

tuttu-juttu. Itsellä tulee käytyä pari kertaa vessassa yön aikana. Ensin siinä kello kolmen aikaan ja toisen kerran kuudelta. Ajat pysyy täysin tarkkoina eikä se enää niin häiritse kun on tottunut silmät sirrissä kuseksimaan. Ja unet tuntuu vaan makeammilta ku saa mennä takas lämpimään sänkyyn kivan rentoutuneena. Ainoa ongelma syntyy kun on ollut juhlimassa ja nukkuu niin syvästi ettei herää vessaan. Aamun koittaessa koko alakerta on krampissa ja helpotus vaatii akrobaattisia liikkeitä onnistuakseen :rolleyes:

J.Jake sanoi:
Huomenta pakkis
Onko kukaan keksinyt miten välttää öiset kusihädät. Treenaan alkuillasta ja sen aikana ja jälkeenkin tulee juotua pikkasen normaalia enemmän niin pari/kolme kertaa joutuu yöllä käymään wcssä

Nuku vessassa ;)

Ite oon joutunu joskus käymään 4 kertaa yön aikana kusella, ja aamulla heti herättyäni. Kun käytin kreatiiniä, 3 kertaa yön aikana oli varmaan keskiarvo.

japa sanoi:
Itse olen miettinyt että pitäskö rueta ottamaan yöllä herätessä proteiinidrinkki niin olisipahan aika tasaisesti läpi vuorokauden ravintoa. Mutta mikä merkitys on sitten aamu aerobiseen jos on yöllä ottanut drinkin.

Joku pro käytti kyseustä menetelmää, muistaakseni Coleman. Nukku ensin 6 tuntia, söi ja nukku vielä 2 tuntia.

1053008017177.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom