Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
inkku ootko käynny piukkiksella? Katoin kuvia sieltä ja oliko mun silmät oikeessa että sielä ei ois ku niitä käsi painoja 10kg asti, ku ne näytti olevan samanlaisia mitä täällä yhellä salilla on käytössä ja ne on 10kg asti?

Pari kertaa käyny monta vuotta sitten. Kävin ite kattomas tuon saman kuvan. Ku laskee alhaalta oikeelta ja olettaa että pienimmät painaa kilon ja painot on yhden kilon välein, niin tuon vasemmalla ylhäällä on 10kilon käsipainot. Eikä ne kyllä sen painavemmilta näytäkään. Kaveri, joka käy siellä on kans valitellu, että painot loppuu kyykkytelineestä kesken. Muistaakseni oli semmosia halpoja muovisia levypainoja, joista painavin oli joku 5kg. Urheilutalon körmyjä ei tarvii pelätä, että ei muuta ku sinne sekaan reenaamaan. Löytyy kaikki ja painot ei varmasti lopu kesken :)

Tammikuun 9 päivä kansalliset penkkipunnerrusskabat urheilutalolla alkaen kello 11. Saman kuun 23 päivä kansalliset voimanostokisat myös urheilutalolla klo 11. Molemmissa kaikki sarjat ja ikäluokat.

Pari kertaa käyny monta vuotta sitten. Kävin ite kattomas tuon saman kuvan. Ku laskee alhaalta oikeelta ja olettaa että pienimmät painaa kilon ja painot on yhden kilon välein, niin tuon vasemmalla ylhäällä on 10kilon käsipainot. Eikä ne kyllä sen painavemmilta näytäkään. Kaveri, joka käy siellä on kans valitellu, että painot loppuu kyykkytelineestä kesken. Muistaakseni oli semmosia halpoja muovisia levypainoja, joista painavin oli joku 5kg. Urheilutalon körmyjä ei tarvii pelätä, että ei muuta ku sinne sekaan reenaamaan. Löytyy kaikki ja painot ei varmasti lopu kesken :)

No pitää katsoa jos tää siimakäsi uskaltautuisi sinne UT:lle. :D Ei oikeen inspirois lähteä sinne piukkikselle jos sielä on vaan niitä lelupainoja..

Täällä ilmoittautuu kans yks kokkolalainen Urh.talon käyttäjä. 4 vuotisen treeni"uran" aikana oon testannu kaikki kokkolan paikat (paitsi "men-off-limits" paikat) ja urheilutalo on selvästikkin paras.:puntti:

Hep Hep! Lisää ilmoittautumisia, itsekkin käytän Kokkolan Urh.taloa tosin viimeiset ja seuraavat puoli vuotta on ollut ja tulee olemaan hiljaisia armejan takia, mutta sitten takas kuvioihin.

Ja yks pakkisKokkolalainen lisää, kaikki salit käyty läpi eikä omaa suosikkia oikeen ole löytyny, toisin sanoen kaikki paikalliset salit käy ! :rock:

Itsekin treenaan urheilutalolla sen takia, että siellä on parhain valikoima painoja ja laitteita, se on tilava ja siellä on varsin rento ilmapiiri. Porukka tervehtii usein vaikka ei suoranaisesti tunnekkaan heitä. Ainakaan itse en ole koskaan tuntenut että u-talolla ois semmoinen fiilis, että pitäis yrittää vetää 20kg liian raskaita painoja, sen takia kun siellä käy noita voimamiehiä. Niin, ja plussaa on myös se että ei kukaan ole koskaan käskenyt käydä parturissa tai v*****u mun pitkistä hiuksista... ainakaan päin naamaa! :D

Tälläne kysymys olis että pystyykö Urh. Talolle hommaamaan niitä lipukkeita Kokkolan Veikkojen kautta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei ole pitkään aikaan näkynyt Urhiksella yhtä vahvaa tyyppiä vaikka jonkuverran tulee paikassa kuljettua jne. Varmaankin viimeksi vuosi sitten nähnyt. Kova kyykkäämään ja kaiketi penkkaamaan, olisiko jossain kilpailulistoilla mukana myös.

Eka kertaa tähän ketjuun törmään vaikka pakkiksella oon pyörinny jo ties kuinka monta vuotta..
Urheilutalolla tulee käytyä noin 5 kertaa viikossa, ja siellä oon käynny noin 3 vuotta.

Urheilutalon ilmoitustaululla ei ilmeisesti saanu mainostaa urkan myymää palautusjuomaa isommassa pussissa. Joku ystävällinen vois käydä puoli-ilmatteeks poistamassa mun kaapista 2,5kg Spirittiä kahdessa avaamattomassa pussissa. Pussit ostettu viime vuoden lopulla, joten ei oo heti menossa vanhaks. Kaupan päälle melkeen täys avattu pussi (n.1kg) samaa tavaraa ja puolikas avattu purkki (n.400g) UFS Whey 2 minttusuklaata. Kahden Spirit pussin ovh. noin 75e. Hp: 50e. Pussit sijaitsee lähellä keskustaa. Ja miks ihmeessä myyn pois maailman parhaan makusta suklaan makusta palautusjuomaa? Ihan vaan sen takia, että päätin luopua kaikista makeutusaineista.

Lisätietoja löytyypi: Oy Spirit Don Juan Ab | www.spirit-power.net

Yhteydenotot vaikka sähköpostin kautta: annika-i(at)suomi24.fi

Ja jottei sikaa tarvii säkissä ostaa niin saa tottakai tulla maistamaan ensin. Ja urheilutalolta saa kans niitä yksittäispakattuja pusseja (50g) 2euron hintaan

Hieno on ja hyvät laitteet, mutta pirun kallista. Eiköhän koko paikka ole menossa pikkuhiljaa konkkaronkkaan :) Pari kertaa on tullut käytyä tutustumiskäynneillä ilman edestä.

Liian hieno mesta mun makuun ja maastavetopaikka puuttuu kokonaan. Siihen päälle vielä samat musiikit ku onnellassa ni ei oo sinne asiaa.

Kuinkas kilttejä körmyjä siellä urheilutalon salilla on (+Inkku ;), eli uskaltaako tälläinen nuori, yksin treenaava naishenkilö sinne tulla? :)
Mukava ja rento treenauspaikka olisi siis hakusalla, mutta kokemukset pienen kotipaikkakuntani kuntosalista eivät kovin mukavat ole, joten joudun näin inhottavan ennakkoluuloisella asenteella kysellä Kokkolan tilanteesta?

elly;3022323 begin_of_the_skype_highlighting**************3022323******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Kuinkas kilttejä körmyjä siellä urheilutalon salilla on (+Inkku ;), eli uskaltaako tälläinen nuori, yksin treenaava naishenkilö sinne tulla? :)
Mukava ja rento treenauspaikka olisi siis hakusalla, mutta kokemukset pienen kotipaikkakuntani kuntosalista eivät kovin mukavat ole, joten joudun näin inhottavan ennakkoluuloisella asenteella kysellä Kokkolan tilanteesta?

Minä, kiltti körmy? :P Hyvin uskaltaa tulla, kyllä siellä muitakin naisia pyörii. Vanhoja, nuoria, tikkuja, timmejä ja pullukoita. Ja tutun sanoja lainatakseni: tosinaiset käy urheilutalon punttisalilla :D
Minä voin vaikka lähtee seuraks ekalla kerralla, jos ei muuten uskalla. Yhteystiedot profiilissa.

Huhhuh mitä viikkoja takana. Tänään tuli käytyä hetken mielijohteesta testaamassa urheilutalon sali, ja kyllähän tuo hyvin potentiaaliselta vaikutti. Tunnelma oli rento, tuntemattomiltakin sai tervehdyksiä ja hymyjä. :) Treenata sai kukin omalla tavallaan, eikä kukaan kummaksunut tällaisen entisen juoksijatytön pitkiä alku- ja loppuverkkoja tai venyttelyitä. (tai sitten hurmaavia pakkotoistoja, kun tämä neiti oli vähän yliarvioinnut voimavaransa pitkän treenitauon jälkeen :D)
Nyt vain pitkän vammautumis- ja sairastumiskierteen jälkeen takaisin treenauksen maailmaan, kyllä tuo niin lupaava oli, että taitaapi olla kuukausikortin oston paikka!

Inkku, kiitos vastauksestasi ja tarjouksesta! Uskomattoman hienoja ihmisiä täällä pakkiksella liikkuu, olen sanaton.

Back
Ylös Bottom