Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun kerran tässä avaudutaan kunnolla, niin myöntääkö joku olevansa tämä mieshenkilö, joka jättää pakkishupparinsa urheilutalon naulakkoon ja siirtyy siitä penkkaamaan? Olen monesti meinannut tervehtiä tai vähintäänkin käydä ilmiantamassa havaintoni tuolla virallisessa bongausketjussa! :D

Luultavasti meikäläinen kyseessä. Tervehdihän ihmeessä, kun satut näkeen.

ps. en tee penkkiä ihan joka treenissä :D

Luultavasti meikäläinen kyseessä. Tervehdihän ihmeessä, kun satut näkeen.

ps. en tee penkkiä ihan joka treenissä :D

Niinhän ne kaikki sanoo! ;)
Juu tervehdin, varsinkin jos jalaka alakaa kestähän kyykkäystä, niin tohin taas tulla sinne isojen miesten puolelle! :D

Marvin! En oo nähäny sua! :(

Ja pahoittelen sukupuolellisen panokseni puutetta urheilutalolla, oon ollu kaks kuukautta liikuntakiellossa... Mutta kohta kohta taas! Kai siellä urheilutalo odottaa ihan ennallaan? :) Treenijalka vipattaa jo pahasti!

OIOI! Vähän on hienot, haluun tollaset! :D Oon mukana tässä!
Ilman varmistajaa en enää kyllä tohi kyykätä ees pelkkää tankoa, tää sairastelu on verottanut niin paljon, että reipas kävelyki voi aiheuttaa sellaisen "lihakset maitohapoille ja taju lähtee" -tunteen.

Mites on muuten urheilutalolaiset, ootteko tohtinu kysellä kanssatreenaajia varmistamaan / suostuisitteko, jos joku kysyisi? Vaikka itse olenkin tällainen moottoriturpa, niin rupean aina nössöilemään, kun jossain apua tarvisi. Joskus talvella olisin halunnut lätkiä enemmänkin rautaa kyykkytankoon, mutta en sitten uskaltanut yksin.

OIOI! Vähän on hienot, haluun tollaset! :D Oon mukana tässä!
Ilman varmistajaa en enää kyllä tohi kyykätä ees pelkkää tankoa, tää sairastelu on verottanut niin paljon, että reipas kävelyki voi aiheuttaa sellaisen "lihakset maitohapoille ja taju lähtee" -tunteen.

Mites on muuten urheilutalolaiset, ootteko tohtinu kysellä kanssatreenaajia varmistamaan / suostuisitteko, jos joku kysyisi? Vaikka itse olenkin tällainen moottoriturpa, niin rupean aina nössöilemään, kun jossain apua tarvisi. Joskus talvella olisin halunnut lätkiä enemmänkin rautaa kyykkytankoon, mutta en sitten uskaltanut yksin.

Jokaista sälliä voit kysyä kunhan vaan kaveri tietää mitä varmistaminen on, varmaan tulee mielellään virne suupielissä jos ei oo sukua Vesa Keskiselle :D

Hei Marvin mää ehkä honasin kuka sää oot! Ne hotpantsit paljasti, oonko kenties puhunu sun kanssa mun pyllystä joskus salilla? :D

(herttileidi, nyt kun tarkemmin ajattelee, keskustelenko mää oikeesti salilla ihmisten kanssa pakaroistani? Hyvä elly, hyvä jutunaihe...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tottakai kyselen varmistajaa kun tarvitsen, ja myös aina olen muille varmistanut kun on kysytty.
Jos et elly uskalla kysyä ketään varmistamaan, niin kyykkää siinä punaisessa räkkitelineessä, siihen saa helposti laitettua ne varmistusraudat.

Juu kyllä mää tohtisin kysyä, ei mulla sitä ongelmaa ole, jotenkin vaan tuntuu että eniten mua "hävettää" se, että joudun keskeyttää tai häiritä jonkun toisen reeniä. :s

Ja kiitos neuvosta, enpä ole muuten aiemmin tajunnut, että siinä pystyisi rautojen kanssa kyykkäillä! :)

Juu kyllä mää tohtisin kysyä, ei mulla sitä ongelmaa ole, jotenkin vaan tuntuu että eniten mua "hävettää" se, että joudun keskeyttää tai häiritä jonkun toisen reeniä. :s

Ja kiitos neuvosta, enpä ole muuten aiemmin tajunnut, että siinä pystyisi rautojen kanssa kyykkäillä! :)

Juups eipä mitään, mielelläni neuvoja annan jos vaan joku kysyy... Katso sopiva hetki kysyä sitä apua jos tarvitset, jos toinen palauttelee sarjojen välissä niin ei siinä keskeytä kyllä toisen treeniä jos kysäisee apua. Ja kannattaa myös sellaiselta kysyä joka tietää että miten varmistetaan.

Hei Marvin mää ehkä honasin kuka sää oot! Ne hotpantsit paljasti, oonko kenties puhunu sun kanssa mun pyllystä joskus salilla? :D

(herttileidi, nyt kun tarkemmin ajattelee, keskustelenko mää oikeesti salilla ihmisten kanssa pakaroistani? Hyvä elly, hyvä jutunaihe...)

:D jep eli tiukat trikoot vaan päälle jatkossakin .

Mielelläni tulen varmistamaan, kun kysytään. Eipä ainakaa vielä kukaan ole kieltäytynny, kun on kysynny varmistamaan. :D

:D jep eli tiukat trikoot vaan päälle jatkossakin .

Haha, oot sitte vilkuillu? :D Lupaan toteuttaa tämän, enpä mää paljon muissa treenailekkaan! :D

Jännää muuten lukea täältä, ettei ihmiset tunnu näkevän varmistamista yms aputoimia ongelmana. Itse olen pahemman sortin jääräpää, ja kerran kun käsi oli hajalla, niin jouduin erästä herrasmiestä pyytää nostamaan tangon itselleni telineeseen. Hyvillä mielin hän auttoi ja jutusteli, mutta silti nöyristelin lopputreenin, kuinka vaivaksi olin ollut. Pässinpää, mikä pässinpää. :D

Kohtapuoliin pääsee itsekin taas urheilutalolle treenailee. Tässähän alkaa ihan odotella, omaan treeniin paras sali millä oon käyny.
Treenaako todella joku tollaset hot-pantsit jalassa? :evil: Voisiko tämä henkilö mennä naimisiin kanssani, juhannus käy mainiosti.. :dance:

Viimeksi muokattu:
Ne on muuten oikiasti sikahienot! Aattelin oikeesti tilata, ja täällä vaan dissataan :D

Mää omistan kourallisen verran tuota pituusluokkaa olevia alaosia (urheilukäyttöön), mutta eipä niillä paljon treenailla kuin kesäkuumalla. Eli tulkaa tervehtimään sitten, jos urheilutalolle eksyn, pebasta tunnistaa! :D Viileämmillä kausilla joutuu liikkua trikoissa. Eli pitäkäähän sormukset mukana! :P

Back
Ylös Bottom