Joo, kunnon urheilutalo-romantiikkaa
Pyydä rohkeesti kaffelle!
Pyydä rohkeesti kaffelle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun kerran tässä avaudutaan kunnolla, niin myöntääkö joku olevansa tämä mieshenkilö, joka jättää pakkishupparinsa urheilutalon naulakkoon ja siirtyy siitä penkkaamaan? Olen monesti meinannut tervehtiä tai vähintäänkin käydä ilmiantamassa havaintoni tuolla virallisessa bongausketjussa! :D
Luultavasti meikäläinen kyseessä. Tervehdihän ihmeessä, kun satut näkeen.
ps. en tee penkkiä ihan joka treenissä :D
OIOI! Vähän on hienot, haluun tollaset! :D Oon mukana tässä!
Ilman varmistajaa en enää kyllä tohi kyykätä ees pelkkää tankoa, tää sairastelu on verottanut niin paljon, että reipas kävelyki voi aiheuttaa sellaisen "lihakset maitohapoille ja taju lähtee" -tunteen.
Mites on muuten urheilutalolaiset, ootteko tohtinu kysellä kanssatreenaajia varmistamaan / suostuisitteko, jos joku kysyisi? Vaikka itse olenkin tällainen moottoriturpa, niin rupean aina nössöilemään, kun jossain apua tarvisi. Joskus talvella olisin halunnut lätkiä enemmänkin rautaa kyykkytankoon, mutta en sitten uskaltanut yksin.
Mites on muuten urheilutalolaiset, ootteko tohtinu kysellä kanssatreenaajia varmistamaan / suostuisitteko, jos joku kysyisi? Vaikka itse olenkin tällainen moottoriturpa, niin rupean aina nössöilemään, kun jossain apua tarvisi. Joskus talvella olisin halunnut lätkiä enemmänkin rautaa kyykkytankoon, mutta en sitten uskaltanut yksin.
Juu kyllä mää tohtisin kysyä, ei mulla sitä ongelmaa ole, jotenkin vaan tuntuu että eniten mua "hävettää" se, että joudun keskeyttää tai häiritä jonkun toisen reeniä. :s
Ja kiitos neuvosta, enpä ole muuten aiemmin tajunnut, että siinä pystyisi rautojen kanssa kyykkäillä!
Hei Marvin mää ehkä honasin kuka sää oot! Ne hotpantsit paljasti, oonko kenties puhunu sun kanssa mun pyllystä joskus salilla? :D
(herttileidi, nyt kun tarkemmin ajattelee, keskustelenko mää oikeesti salilla ihmisten kanssa pakaroistani? Hyvä elly, hyvä jutunaihe...)
:D jep eli tiukat trikoot vaan päälle jatkossakin .
Treenaako todella joku tollaset hot-pantsit jalassa? :evil: