Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ei nyt mitään yybermättöä, mut pitäähän sitä nyt koko rahan edestä silti syödä...;)

Tähän mennessä ilmottautunu:

ink_ku
tommichu

Vähä tulee ilmotus myöhässä. Tänään n. klo. 12.30 Peltopyyhyn syömään! Neljä ihmistä tulossa tähän mennessä. Seisova pöytä, hinta n. 18e

Inkku kiittää kaikkia miittiin osallistuneita, ei onneks kuihtunu idea kokonaan kasaan. Sapuska oli ihan hyvää ja seura hauskaa. Törmäillään urkalla :)

Oletteko käyneet siellä Finnbodyssä? vai lieneekö tuo edes auki vielä? En minä u-talolta mihinkään ole lähdössä mutta kiinnostaisi vain tietää että ovatko korjanneet pari puutetta joista minä heille mainitsin kun he sitä minulle mainostivat. Näyttivät minulle paljon kuvia ja satuinpa huomaamaan että siellä ei ollut vetopaikkaa, kyykkypaikkoja, penkkejä, eikä melkeen mitään kunnon laitteita. Väittivät vielä että hyvä paikka myös kehonrakentajille ja voimanostajille...

Oletteko käyneet siellä Finnbodyssä? vai lieneekö tuo edes auki vielä? En minä u-talolta mihinkään ole lähdössä mutta kiinnostaisi vain tietää että ovatko korjanneet pari puutetta joista minä heille mainitsin kun he sitä minulle mainostivat. Näyttivät minulle paljon kuvia ja satuinpa huomaamaan että siellä ei ollut vetopaikkaa, kyykkypaikkoja, penkkejä, eikä melkeen mitään kunnon laitteita. Väittivät vielä että hyvä paikka myös kehonrakentajille ja voimanostajille...

Finnbody avataan 5.11. Itekin tuli osallistuttua kyseisen puljun arvontaan ja voitinkin kaks vapaalippua sinne. Kovasti lippuja noutaessa kyllä yrittivät mainostaa ja kaupata mulle jäsenyyttä, mutta totesin että ainakaan salin hengessä ette voi pistää urkkaa paremmaks. Saatika sitten, etten sais hirveetä päänsärkyä kaikkien laitteiden vain kiiltäessä uutuuttaan. Vapaista painoista tuo salia mainostanut tyllerö ei maininnut sanallakaan. Pitää käydä katsastamassa tuolloin avajaispäivänä...

Liittyminenhän maksais nyt tällä hetkellä sen 30€+joku 27,5€/2vko. Totesin liian kalliiks opiskelijan kukkarolle, enkä nyt edes tarvis mitään solariumia, omaohjaajaa tai uutuuttaan kiiltävää saunaosastoa.

Uusimmassa Kokkola-lehdessä oli muuten Finnbodyn mainos, jossa tekstiviestillä sai lunastettua 30€ arvoisen lahjakortin ko. puljuun. Tsekatkaapas!

Pitäähän tuo käydä tarkistamassa, mutta voi olla että käy kuin ROKin kanssa ja jää siihen kertaan tuolla treenaamiset. Lisäravinteita on tullut haettua tosin ROKista kun siellä on vielä Evolutionia -20% alessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusimmassa Kokkola-lehdessä oli muuten Finnbodyn mainos, jossa tekstiviestillä sai lunastettua 30€ arvoisen lahjakortin ko. puljuun. Tsekatkaapas!

off-topic, sain Turussa eräälle nimeltämainitsemattomalle (en muista enää) salille samanlaisen lahjakortin. Paikanpäällä muija sanoi että yleensä nämä lahjakortit on käytetty vuosimaksuun (joku puolisen tuhatta euroa). Muuhun lahjakorttia ei voinut käyttää (eli miten niin "yleensä"?!?)

Ettei tässä Kokkelsbyn tapauksessa ole sama juttu?

off-topic, sain Turussa eräälle nimeltämainitsemattomalle (en muista enää) salille samanlaisen lahjakortin. Paikanpäällä muija sanoi että yleensä nämä lahjakortit on käytetty vuosimaksuun (joku puolisen tuhatta euroa). Muuhun lahjakorttia ei voinut käyttää (eli miten niin "yleensä"?!?)

Ettei tässä Kokkelsbyn tapauksessa ole sama juttu?

No siis kun mä tuon lahjakortin kävin lunastamassa niin semmonen tälläytyny tyllerö yritti kovasti mulle sitä 30€ lahjakorttia tyrkyttää, että käyttäisin sen liittymismaksuun, mutta koska noi pintaliitopaikat ei niin hirveesti jo hintojensa takia nappaa niin antoivat sit kaks vapaalippua.

Annas kun arvaan: vuosimaksun ainoa maksutapa on suoraveloitus. Käteinen ei käy millään.

Pitipä oikeen puljun nettisivuilta tarkistaa ja näinhän siellä luki: "Finnbody-klubisopimus NYT-hinta (alk. 21.10.2009) Edullisin harjoittelumaksu suoraveloituksena 27,50 € / 2 vk (12 kk tai 24 kk jäsensopimus).
Liity nyt ennakkovaraajan eduin! Hinta nousee, mitä lähemmäksi avajaisia mennään."

Ettäs sitten tämmöistä toimintaa :wtf:

Yks hyvä syy lisää olla liittymättä :P

Noi sopparit on vielä yleensä sellaisia että edes oma kuolema ei ole purkusyy. Ei kannata tukea tämmöistä kehitystä saliskenessä.

Nyt on kyllä pakko avautua. Tuli juuri käytyä katsastamassa tuo uus Finnbody, kun kerran kaks vapaalippua sain. 65min kamun vetämää spinningiä, jonka jälkeen kävin kurkkaamassa miltä salin puolella näyttää. Ja voi hyvää päivää sentään! Löyty kyllä kaiken näkösiä kivoja vempaimia ja vimputtimia, missä saa maata tai istua, mutta kyykkypaikkoja oli kokonaista YKSI ja penkkpaikkojaki KAKSI. Leuanvetotangot ja maastaveto/painonnostopaikka loisti poissaolollaan. Eihän tuolla kiiltävällä parketilla voi ruveta tankoja viskomaan tai muuten saa korvauslaskun lommoista kotiin. Niin ja miinusta kans siitä, että siellä oli aivan liian pimeää. Kynttilät ja tontut enää puuttu. Ne olis sopinu hyvin tuohon tunnelmavalaistukseen.

Kahta en vaihda, toinen on Turun sinappi ja toinen Urkan punttisali :D

inkku ootko käynny piukkiksella? Katoin kuvia sieltä ja oliko mun silmät oikeessa että sielä ei ois ku niitä käsi painoja 10kg asti, ku ne näytti olevan samanlaisia mitä täällä yhellä salilla on käytössä ja ne on 10kg asti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom