Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saa nähä tuunko ite tai minkä ikästä sakkia sinne otatte :D
Oletteko käyneet siellä Finnbodyssä? vai lieneekö tuo edes auki vielä? En minä u-talolta mihinkään ole lähdössä mutta kiinnostaisi vain tietää että ovatko korjanneet pari puutetta joista minä heille mainitsin kun he sitä minulle mainostivat. Näyttivät minulle paljon kuvia ja satuinpa huomaamaan että siellä ei ollut vetopaikkaa, kyykkypaikkoja, penkkejä, eikä melkeen mitään kunnon laitteita. Väittivät vielä että hyvä paikka myös kehonrakentajille ja voimanostajille...
Uusimmassa Kokkola-lehdessä oli muuten Finnbodyn mainos, jossa tekstiviestillä sai lunastettua 30€ arvoisen lahjakortin ko. puljuun. Tsekatkaapas!
off-topic, sain Turussa eräälle nimeltämainitsemattomalle (en muista enää) salille samanlaisen lahjakortin. Paikanpäällä muija sanoi että yleensä nämä lahjakortit on käytetty vuosimaksuun (joku puolisen tuhatta euroa). Muuhun lahjakorttia ei voinut käyttää (eli miten niin "yleensä"?!?)
Ettei tässä Kokkelsbyn tapauksessa ole sama juttu?
Annas kun arvaan: vuosimaksun ainoa maksutapa on suoraveloitus. Käteinen ei käy millään.