Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Abouttiarallaa 3 kk treenannu Heinolankaaren Actilifessa ja se voi kertoa että ihan asiallinen salihan se on.
+ Palvelualtis henkilöstö
+ Suurempi vapaapainopuoli kuin rantakadulla ennen
+ Valoisampi ja avarampi
+ Melkoisen edullinen (ei kuitenkaan Urh.taloon verrattuna)
+ Sauna

- Ahdas kyykkypaikka
- Ruuhka iltaisin

Jaa. Jokohan sitä kohta saisi taas rauhassa treenailla kun uudenvuodenlupaukset pettävät muutaman viikon sisään :P. Päivälläkin näyttää porukkaa nimittäin riittävän.

Mitenkähän tuon Finnbodyn mahtaa käydä oon kuullut ja senhän näkeekin että siellä on todella hiljasta. Ainoa mikä porukkaa vetää on varmaan keilarata, outoa että paikka missä halutaan kehittää ja tyrkyttää hyviä elämäntapoja sun muuta hauskaa kuntoilujuttuja niin myydään A-oikeuksilla tiskiltä kaljaa ja väkeviä?

Abouttiarallaa 3 kk treenannu Heinolankaaren Actilifessa ja se voi kertoa että ihan asiallinen salihan se on.
+ Palvelualtis henkilöstö
+ Suurempi vapaapainopuoli kuin rantakadulla ennen
+ Valoisampi ja avarampi
+ Melkoisen edullinen (ei kuitenkaan Urh.taloon verrattuna)
+ Sauna

- Ahdas kyykkypaikka
- Ruuhka iltaisin

Jos jäsen olet, suosittelen sinua käymään silloin kuin Actilife ei virallisesti ole auki : ) Myös todella aikaisin aamulla tai todella myöhään illalla paikka melko hiljainen

Jos jäsen olet, suosittelen sinua käymään silloin kuin Actilife ei virallisesti ole auki : ) Myös todella aikaisin aamulla tai todella myöhään illalla paikka melko hiljainen

Kiitti vinkistä, oon kans huomannu millon ne hiljaset hetket salilla mutta toisaalta kaipaa muita ihmisiä kun treenaa (treenasin pitkään salilla missä kävi tasan 3 hlöä treenamassa). Arkielämän pyörityksessä ei vain aina pysty meneen salille sillon kun siellä on hiljasta.

Onneksi actilifella käy kuitenki aika vähä kyykkääjiä sun muita mun lisäks samaan aikaan:D

Salille kun menee hiljaisena hetkenä jää 20% tehoista käyttämättä, kyl porukkaa pitää hieman olla että saa ittestänsä enemmän irti. Finnbodyllä liiankin rauhallista yleensä, vaikka hieno sali onkin verratuna Actlifen paineilmalaitteistoon. Jos hakee hiljaisia hetkiä tarttee ruveta treenaamaan autotallissa kotona :D Kokkolan naiset on aika arkoja reenailemaan miesten seassa, mistähän se johtuu vaik ovat paremmassa kunnossa ku ukot? Eihän rannallakaan voi olla jos tollai väki aattelee.

Onneks en actilifella käytä ilmapainelaitteita. Paitsi ehkä reidenojennuksessa että saa veren liikkeelle :)
Urheilutalo on kaupungin paras sali, harmi että se on vaan niin kaukana meiltä kotoa että jaksais sinne asti viikottain lähteä.

Onneks en actilifella käytä ilmapainelaitteita. Paitsi ehkä reidenojennuksessa että saa veren liikkeelle :)
Urheilutalo on kaupungin paras sali, harmi että se on vaan niin kaukana meiltä kotoa että jaksais sinne asti viikottain lähteä.

Urheilutalo on kyllä ylivoimaisesti paras paikka. Itse tulee ajeltua sinne 20km + 20km lähes päivittäin.

Pidän tuosta Inkun ja Ellyn asenteesta (ei mitään nössöjä) ja Ellyä olen tainnut puhutellakkin, vau, mikä naisen alku ..jos saa kehua :D !

Hui, voi kiitos paljon, toki saa kehua! (näytän tällä hetkellä tältä: :hyper: ) Niiaisin nöyrästi, mutta vammautunut koipivärkki ei salli nyt minkääntasoista kyykkäilyä! :(

Ja dear MarvinTikvah, PALJASTA ITSESI! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu tule ihimeessä sanohan! :) Kyyläsin äskön rajusti sun tietoja, mutta profilointitaito ei ihan riittänyt tolla pituus/paino/sukupuoli -akselilla :D
(btw, ensimmäinen tavoite juurialkaneen punttiharrastuksen saralla tavoitettu, minusta puhutaan pakkotoistossa ;) )

Nyt kun kerran tässä avaudutaan kunnolla, niin myöntääkö joku olevansa tämä mieshenkilö, joka jättää pakkishupparinsa urheilutalon naulakkoon ja siirtyy siitä penkkaamaan? Olen monesti meinannut tervehtiä tai vähintäänkin käydä ilmiantamassa havaintoni tuolla virallisessa bongausketjussa! :D

Täytyy kyllä myöntää, että urheilutalon sali on omaan käyttötarkoitukseen nähden yksi parhaista saleista, missä olen treenannut. Painoja on paljon, hyvät penkki-, veto- ja kyykkypaikat, tilaa löytyy ja kaiken lisäks melko edullinen.
Täytyypä käydä reenit vetämässä, kun viikonlopuksi tie vie Kokkolaan vanhempien luokse :)

Joo, kyllä urheilutalo on selvästi kokkolan paras mesta. Ainoa mitä toivoisin olisi että sitä rempattaisiin vähän. Sillee kuitenki ettei punttipuoli paljoo häiriintyisi. Oishan se hienoo näyttää tutuille jotka ei oo kokkolasta, sellasta hienoo urheilutaloa :)

Jos hienoa haluat esitellä niin vie kaveri Finbodylle niin haukkoo happea vaik ois kauempaakin.

En tarkoittanu että haluan hienoa/kiiltävää/tyhjää kuntosalia näyttää. Tarkoitin sitä että onhan se urh.talo helvetin huonossa kunnossa. Lyön perseeni vetoa että hometta löytyy useasta kohtaa kyseistä rakennusta. Ihan esimerkkinä voi pitää punttipuolta, heti kun avaa oven ja astuu sisään iskee sellanen tunkkanen ja paksu ilma vastaan jota vois veitsellä leikata.

Tästä en halua mitään sotaa aloitella, urh.talo on edelleen mun mielestä paras sali kokkolassa.

Kuulemma (sivusta kuultuna salilla) joskus kesällä tulee remppa urheilutalolle. Tiedä sitten miten reenit sitte järjestyy.

Jeah. Mukava käydä näin sunnuntaisin kuuden jälkeen Urheilutalon salilla. Porukkaa on, muttei kuitenkaan liikaa. Yleensä käyn tosin päivällä vuorotöistä johtuen.

Niin ja piristävää oli pieni silmäpeli nätin mimmin kanssa. Tai haluan ainakin kuvitella näin :D

Jeah. Mukava käydä näin sunnuntaisin kuuden jälkeen Urheilutalon salilla. Porukkaa on, muttei kuitenkaan liikaa. Yleensä käyn tosin päivällä vuorotöistä johtuen.

Niin ja piristävää oli pieni silmäpeli nätin mimmin kanssa. Tai haluan ainakin kuvitella näin :D

Hehe, päivitä jos tulee jatkoa tsirbulan kanssa ;)

Back
Ylös Bottom