Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep jep sama kaveri :)

Onkos Urkan puntti nyt muuten lehmämessujen ajan kiinni? Ärsyttää oikeen, kun ovat aidanneet puoli Kokkolaa niitä karsinoita varten ja just paremmalta puolelta sunttia. Menee pasmat ihan sekasin juoksulenkillä ja pyörällä kulkiessa ku yhtäkkiä on aidat vastassa...

Kiinni taitaa olla, tai siis varattuna farkkuhousujen ajan. Tämä kyseinen parrakas hemmo tulee yleensä vastaan kirjastossa puolenpäivän aikoihin. Käyttää ilmeisesti vain ja ainoastaan 50 kilon levypainoja, tosin ei hirmuisen lihaksikas ole ainakaan minun mielestäni siltikään, mutta voimaa ainaki näyttää löytyvän :)

Kiinni taitaa olla, tai siis varattuna farkkuhousujen ajan. Tämä kyseinen parrakas hemmo tulee yleensä vastaan kirjastossa puolenpäivän aikoihin. Käyttää ilmeisesti vain ja ainoastaan 50 kilon levypainoja, tosin ei hirmuisen lihaksikas ole ainakaan minun mielestäni siltikään, mutta voimaa ainaki näyttää löytyvän :)

Nii-in, lihaksikas kun ei välttämättä aina ole voimakas :)

Onneks pääsi kaverin työpaikalle reenaan eilen ilmaseks, ei viiti minnekään actilifelle lähtee ja maksaa 10€ kertakäynnistä. Alkaa jo ahdistaa tää ihmispaljous täällä, kun ei pääse fillarilla kunnolla kulkeen ku turistit tukkii ainaki A. Chydeniuksenkadun+Kaarlelankadun. Onneks tänään pääsee lähteen pois viikoks semmoseen paikkaan, jossa vastaan tulee korkeintaan poroja ja muita eräjormia :D

Alkaa jo ahdistaa tää ihmispaljous täällä, kun ei pääse fillarilla kunnolla kulkeen ku turistit tukkii ainaki A. Chydeniuksenkadun+Kaarlelankadun.

Joo mulla sama ei oikeen ollu mun mieleen noi farmarimessut :D Onko urheilutalo huomenna (maanantai) auki ?

Tässä yksi u-talolla kävijä lisää, eiköhän sen pitäisi huomenna auki olla kun farmarimessut tänään päivällä loppuivat.

Olen myös ennen käynyt urheilutalolla ja nyt jotenkin viime syksynä hairahduin Actilifelle. Toki osasyynä oli työnantajan osuus. Naisena joskus urheilutalo tuntuu rasittavalta paikalta, kun äijät kyttää aika kovin ja ei millään pahalla miehet, mutta todella häiritsevästi. :eek:
Tosin en paljon siitä välitä, mutta joskus vaan teksi mieli sanoa... :) Itse treenaan aika kovaa ja mielestäni aika isoilla painoilla, niin urheilutalo on kyllä ykkönen. Nyt odotan, että pääsen jäsenyydestäni eroon ja siirryn tulevaan Finnbodyn kuntosaliin. Olen käynyt muualla ko. kuntosalilla ja olen ollut tyytyväinen saliin ja laitteisiin. Tosin mammalomaa puskee nyt väliin, mutta toiveissa on että jo keväällä pääsisi vähän kyykkäämään... :rock:

Tarkoitus olisi käväistä lähiakoina Kokkolassa. Osaisiko joku sanoa, millaiset ovat urheilutalon kuntosalin aukioloajat, mihin aikaan sinne pääsee treenaamaan ilman magneettikorttia? Entä kertalippujen hinnat?

Mietityttää että miten urheilutalon sali pärjäis ilman tätä parrakasta miestä, mies neuvoo mielellää liikkeissä ja vie rautaa sinne minne kuuluu ja oon jopa nähny hänet vessaa siistimässä :eek:

Niin ja moi vaan nyt meitä on taas yks lisää :rock:

U-talon sali on ylivoimasesti paras, tuli ROK:is ja actilife:l käytyä tuossa lehmämessujen aikaa niin oli kyllä niin eri meininki :curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
moro vaan kaikki! Nyt virallinen uusi Kokkolainen ilmotteleee vaan et kävin teidän hehkuttamassa Urheilutalossa eilen ja pidin paikan hengestä :hyvä:. Tämä kyseinen parrakas mies mistä oli äsken puhe oli myös luultavasti siellä. Hyvän kokoinen paikka ainakin ja paljon laitteita, mutta koska ketään en tuntenut en tällöin paljoa puhellut siellä mut vaikutti muutkin kävijät asiallisilta eikä sitä perinteistä että pari sarjaa hauvista peilin edessä :urjo:

Täytyy sanoa, että kotikaupungin salilla on kyllä puitteet kunnossa. Perusliikkeiden osalta "reenipisteitä" on riittävästi ja rauta ei varmasti lopu kesken.

Aina kun vanhempia käy moikkaamassa, niin täytyy käydä vetäsemässä reeni urheilutalolla.

moro vaan kaikki! Nyt virallinen uusi Kokkolainen ilmotteleee vaan et kävin teidän hehkuttamassa Urheilutalossa eilen ja pidin paikan hengestä :hyvä:. Tämä kyseinen parrakas mies mistä oli äsken puhe oli myös luultavasti siellä. Hyvän kokoinen paikka ainakin ja paljon laitteita, mutta koska ketään en tuntenut en tällöin paljoa puhellut siellä mut vaikutti muutkin kävijät asiallisilta eikä sitä perinteistä että pari sarjaa hauvista peilin edessä :urjo:

Tämä kyseinen parrakas mies on Kari nimeltään. Niin ja ainakin mulle saa tulla puhumaan sarjojen välissä, en oo oikeesti niin pelottava että pitää vilkuilla vaan mahdollisimman kaukaa peilin kautta. Oon yks niistä harvoista salilla käyvistä naisista, joka hikoilee ja irvistelee ku isompiki sika myös siellä "isojen poikien" puolella yleensä lyhyissä juoksutrikoissa ja pinkissä pitkähihasessa urheilupaidassa :D

Taidanki nyt tietää snorkkiksen :P

eilen tuli kaks kertaa käytyä salilla ja siellähä Kari oli molemmil kerroil, toisella kerralla oli vetämässä pitkästä aikaa ykkösiä ja sitä rautaa kyllä nousee aiva uskomattoman paljon :hyper: eilen tuli myös nähtyä muutama uus naama joista lyhyt kaljupäinen mies veti kyllä aivan sanattomaks niillä painoilla/sarjoilla mitä mies veti :D

Tämä kyseinen parrakas mies on Kari nimeltään. Niin ja ainakin mulle saa tulla puhumaan sarjojen välissä, en oo oikeesti niin pelottava että pitää vilkuilla vaan mahdollisimman kaukaa peilin kautta. Oon yks niistä harvoista salilla käyvistä naisista, joka hikoilee ja irvistelee ku isompiki sika myös siellä "isojen poikien" puolella yleensä lyhyissä juoksutrikoissa ja pinkissä pitkähihasessa urheilupaidassa :D

sit taisin nähä ku kyykkäsit :D olin se herra Gaspin hihattomassa ja vaaleissa shortseissa :D

sit taisin nähä ku kyykkäsit :D olin se herra Gaspin hihattomassa ja vaaleissa shortseissa :D

Hmm, olikohan se normi vai nopeuskyykkypäivä :P mä oon kyllä niin puolisokee ilman rillejä ja kuuroki tuolla salilla ollessa, että kaverit joutuu välillä isoonki ääneen huutelemaan ennenku ketään tunnistan :D

mkay rispektit sulle meinaa moni nainen ei kyykkää :)

Olen huomannut saman. Paljon helpompaa kun on mennä heilutteleen jalkojaan "gynekologituoliin", koska sehän on hirveen näköstä jos salilla alkaa hikoilemaan :P

Teinipojatkin on taas ilmestyny salikuvaan kesän tauon jälkeen. Tänään vedeltiin porukassa mm. hauiskääntöä n. 6kg:n painolla ainaki 30 toiston sarjoa penkillä istuen sellasella heijarilla niin että koko yläkroppa heilu ku heinäseiväs :D

Olen huomannut saman. Paljon helpompaa kun on mennä heilutteleen jalkojaan "gynekologituoliin", koska sehän on hirveen näköstä jos salilla alkaa hikoilemaan :P

Teinipojatkin on taas ilmestyny salikuvaan kesän tauon jälkeen. Tänään vedeltiin porukassa mm. hauiskääntöä n. 6kg:n painolla ainaki 30 toiston sarjoa penkillä istuen sellasella heijarilla niin että koko yläkroppa heilu ku heinäseiväs :D

oo söpöö tulee oma nuoruus mielee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom