Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinni taitaa olla, tai siis varattuna farkkuhousujen ajan. Tämä kyseinen parrakas hemmo tulee yleensä vastaan kirjastossa puolenpäivän aikoihin. Käyttää ilmeisesti vain ja ainoastaan 50 kilon levypainoja, tosin ei hirmuisen lihaksikas ole ainakaan minun mielestäni siltikään, mutta voimaa ainaki näyttää löytyvän
Alkaa jo ahdistaa tää ihmispaljous täällä, kun ei pääse fillarilla kunnolla kulkeen ku turistit tukkii ainaki A. Chydeniuksenkadun+Kaarlelankadun.
moro vaan kaikki! Nyt virallinen uusi Kokkolainen ilmotteleee vaan et kävin teidän hehkuttamassa Urheilutalossa eilen ja pidin paikan hengestä :hyvä:. Tämä kyseinen parrakas mies mistä oli äsken puhe oli myös luultavasti siellä. Hyvän kokoinen paikka ainakin ja paljon laitteita, mutta koska ketään en tuntenut en tällöin paljoa puhellut siellä mut vaikutti muutkin kävijät asiallisilta eikä sitä perinteistä että pari sarjaa hauvista peilin edessä :urjo:
Taidanki nyt tietää snorkkiksen :P
Tämä kyseinen parrakas mies on Kari nimeltään. Niin ja ainakin mulle saa tulla puhumaan sarjojen välissä, en oo oikeesti niin pelottava että pitää vilkuilla vaan mahdollisimman kaukaa peilin kautta. Oon yks niistä harvoista salilla käyvistä naisista, joka hikoilee ja irvistelee ku isompiki sika myös siellä "isojen poikien" puolella yleensä lyhyissä juoksutrikoissa ja pinkissä pitkähihasessa urheilupaidassa :D
sit taisin nähä ku kyykkäsit :D olin se herra Gaspin hihattomassa ja vaaleissa shortseissa :D
mkay rispektit sulle meinaa moni nainen ei kyykkää
Olen huomannut saman. Paljon helpompaa kun on mennä heilutteleen jalkojaan "gynekologituoliin", koska sehän on hirveen näköstä jos salilla alkaa hikoilemaan :P
Teinipojatkin on taas ilmestyny salikuvaan kesän tauon jälkeen. Tänään vedeltiin porukassa mm. hauiskääntöä n. 6kg:n painolla ainaki 30 toiston sarjoa penkillä istuen sellasella heijarilla niin että koko yläkroppa heilu ku heinäseiväs :D