Kokkolan pakkislaisia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo kyllä urheilutalo vie voiton pitäis :) ite pitäis mennä käymään siellä rokissa.. vaikka kaverit haukkunu ihan pystyy mutta kaikkeahan on kokeiltava!

ROKissa huomenna avoimet ovet. Vastoin kaikkia normaaleja reenikuvioita on myös tänä vuonna kerran pakko käydä vetämässä kunnon hikinen ryhmäliikuntajumppamaratoni, kun kerran ilmaseks pääsee :D (pihi, kun tietyissä asioissa olen :P) Saa nähdä, kuinka monta kertaa sitä liukastuu omaan hikilammikkoonsa...

Joo ROKissa oli avoimet ovet ite en sattunu käymään ku kävin utalolla.. ei se ROKi ees varmaan oo mikään erikoinen kaikki haukkunu sitä :david:

Joo ROKissa oli avoimet ovet ite en sattunu käymään ku kävin utalolla.. ei se ROKi ees varmaan oo mikään erikoinen kaikki haukkunu sitä :david:

Joo no ROKin salin puoli oli kieltämättä vähä liian siistin ja kliinisen näkönen ja kaikki aivan liian järjestyksessä. Eikä siellä reenaajiakaan näkyny ku kaks. Sit ku vielä siitä ohi ramppaa porukkaa jumppiin niin en ihmettele, miks se sali ei oikeen houkuttele. Maanalaisuus häiritsi kans, mä jäin kaipaamaan luonnonvaloa. Eli Urkkaa ei vaihdeta :D

Eilen tuli käytyä vetämässä kevyt jumppa urheilutalolla puolen päivän aikoihin, kun olin viikonloppu visiitillä Kokkolassa. Enpä paljon löydä "valittamista" (edelleenkään:) ) urheilutalon salista.

Joo no ROKin salin puoli oli kieltämättä vähä liian siistin ja kliinisen näkönen ja kaikki aivan liian järjestyksessä. Eikä siellä reenaajiakaan näkyny ku kaks. Sit ku vielä siitä ohi ramppaa porukkaa jumppiin niin en ihmettele, miks se sali ei oikeen houkuttele. Maanalaisuus häiritsi kans, mä jäin kaipaamaan luonnonvaloa. Eli Urkkaa ei vaihdeta :D
Joo se mukava ku utalolla tulee aurinko sinne sisälle mukavasti :) tuntuis että kaikki hienot ihmiset käy siellä ROKissa sen siisteyden ja kunnossapidon takia :D

Joo se mukava ku utalolla tulee aurinko sinne sisälle mukavasti :) tuntuis että kaikki hienot ihmiset käy siellä ROKissa sen siisteyden ja kunnossapidon takia :D

Hienot ihmiset käy ehkä ROKissa ja Actilifella, mutta kaikki kunnon körmyt, kesämieshousupojat ja Inkku käy urkalla :D

Hienot ihmiset käy ehkä ROKissa ja Actilifella, mutta kaikki kunnon körmyt, kesämieshousupojat ja Inkku käy urkalla :D
:thumbs: näin se on! kävin muuten tänään tuolla rokissa kysäsee moneen asti ne pitää luulin että ne pitää kans johonki 10 asti mutta kuulemma vaan 9 asti :S sitte sanoin että noh pitää viikonloppuna tulla käymään niin anto semmosen ilmasen lapun että saa kerran käydä :) pakkohan se on kerran siellä käyä :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli tuossa kaverin kanssa mieleen, että mitä porukka meinais Kokkolan pakkismiitistä? Esim. tän kuun viimesenä viikonloppuna (26.9?) ensin Peltopyyhyn kaikki hommaamaan porttikiellot liian ison ruokamäärän tuhoamisesta seisovasta pöydästä ja sen jälkeen johonkin jatkoille, jos joku vielä pystyy kävelemään sen jälkeen? :dance::dance2: :kippis1: :pano: Mun auton kyytiin mahtuu mun lisäks neljä muuta ylisyönyttä, jotka voidaan tarvittaessa kuskata myös suoraan kotiin Kokkolan alueella.

joo ja katoin ku menin tota chydenia centterin ohi että siinä uudessa tulevassa rakennuksessa luki jotain että: Tänne avataan uusi finnbody ja kävin lukaseen niitten sivuilta niin siellä kerrottiin näin että sinne tulee muunmuassa:

* Avara, valoisa kuntosali
* Amfiteatterimainen sisäpyöräilysali
* Ryhmäliikuntasaleja neljä
* Monipuolinen ryhmäliikuntatarjonta
* Suuri Touhula, valvottu ja ohjattu leikkitila perheen pienimmille
* Saunamaailma: löylysaunat, tilaussauna
* Infrapunasauna
* Solariumit
* Keilahalli
* Kahvio
* Baari
* Tilaussauna ja kokoustilat
* Ulkoterassi

että semmonen :)

hyvä näin :)

Jos miitti toteutuu niin taidan olla ainoo osallistuva nainen, toivottavasti ei tuu tappelua :D Siks ihan hyvä pysyä selvinpäin, pääsee tarvittaessa juokseen karkuun kotiin. Toisaalta taas mä nyt meen melkeen äijästä (tiettyjen ominaisuuksien perusteella) :P Mut syöntikisaan en kyllä lähde mukaan, vaikka ravintorikasta sapuskaa tarvittaessa uppooki hirmusia määriä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom