Ajatuksia pyödän toiselta puolen:
Tuntekaa tuotteenne! Pahimmillaan kaupparatsu ei ole tuntenut/opetellut/ymmärtänyt edes edustamansa tuotteen A4-kokoisen mainoksen sisältöä. En osta mitään myyjältä, joka ei tiedä mitä hän on myymässä. Myös se, että kaikkiin kysymyksiin pitää kysyä vastaukset joltakin tekniseltä asiantuntijalta, on aika laimeeta.
Jos esität tarjoavasi jotain mullistavan hyvää tuotettaa, niin pidä huoli siitä, että tästä ylivoimaisuudesta on myös riittävästi todisteita. Jos joku lupaa kuun taivaalta, niin ensimmäisenä epäilen kusetusta tai puutteellisia tietoja aiheesta. Harvoin markkinoilla on mitään ylivertaista. Yleensä aina myös kilpailijat ovat jossain suhteessa edustamaasi tuotetta parempia.
jos mulla on koko tuoteryhmän kattavat sopimukset kirjoitettuna, niin siihen ryhmään on turha tarjota jotain yksittäistä nippeliä.
Älä tule paikalle ilmoittamatta ja sopimatta tapaamista. Tästä seuraa automaattinen banni mun alueelle.
Tule tapaamisiin ajoissa ja vastaa maileihin nopeasti.
Puolet ok, puolet "minäminäjoujoupaskaa". Mun alueelle, joo-o, monet frendit saa hyviä diilejä aikaan kyölmäkäynneillä joten STFU!