Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No jos näin on, niin ihmettelen kuka helvetti maksaa 5-sarjan bemarista 90k€.

Normaalia paremmin toimeentuleva autoilusta nauttiva, autoista jotain ymmärtävä mies lienee yleisin ostaja!
Onhan tuo varsinkin uutena niin mahtava ajaa saati omistaa, ettei voi ymmärtää ellei omista tai ole enemmän ajanut...
 
Onko kellään tarjolla hyväkuntoista E36 M3:sta 3,2 litran koneella ja manuaalina. Huono tarjonta Nettiautossa. Mobilessa on pari mielenkiintoista, mutta koetetaan ensin Suomesta.

Syksyllä noita sai jo alle 15te n. 100tkm ajettuina. Kevään tullessa hinnat on taas 18-19te. On varmaan todella hankala myytävä.
 
Onko kellään kokemuksia bmw x3 e83 2 tai 3 dieselistä automaatilla. 2009 vuoden mallia olen tässä etsiskellyt. 2 litran koneella jos tuohon tekis Karalan tai Harisen tehonlisäyksen ni ei varmasti hirveästi olis käytännönsuorituskyvyssä eroa?? Kulutus ja vakuutus ainakin pienemmät. Mutta pääkysymys eli jos löytyy kokemuksia, plussia ja miinuksia...
 
Mutta jos laitat 3.0 softan niin eroa on? :)

Jos pystyt ota ihmeessä 3.0, arkiajossa mukavasti muriseva kone, saa suupielet hymyyn ihan eri tavalla kuin 2.0. Turvalliset ohituksetkin sujuvat ihan eri tavalla ja käytettynä hintaero lienee aika pieni. 2 litran kone toki riittää, mutta niinhän se riittää joillekin daciakin.
 
Normaalia paremmin toimeentuleva autoilusta nauttiva, autoista jotain ymmärtävä mies lienee yleisin ostaja!
Onhan tuo varsinkin uutena niin mahtava ajaa saati omistaa, ettei voi ymmärtää ellei omista tai ole enemmän ajanut...

Itse on tullut tuollaisella e60-korisella ajettua, ja en pidä auton jousitusta tyyliin sopivana. Autossa kaikki pienimmätkin nypyt tuntuvat, ja se ei mielestäni sovi ollenkaan 5-sarjan tasoiseen autoon. Lisäksi auton ulkonäkö ei ole mielestäni sellainen, että se tukisi 90k€:n hintalappua. Arvokkuus ja erikoisuus puuttuu kokonaan. Eikä tuossa lisävarustelistassakaan ollut mitään erikoista.
 
Nyt pitää kyllä kysyä että mikä vastaavan teholuokan diesel auto sinulle kelpaisi joka varusteineen UUTENA maksaa alle 90 ke ja on parempi ajettava kuin 5-sarja? A6 ja E-mersu menevät samaan hintaluokkaan ja ei se niidenkään ulkonäkö stondista aiheuta ajettavuudesta puhumattakaan.
 
Nyt pitää kyllä kysyä että mikä vastaavan teholuokan diesel auto sinulle kelpaisi joka varusteineen UUTENA maksaa alle 90 ke ja on parempi ajettava kuin 5-sarja? A6 ja E-mersu menevät samaan hintaluokkaan ja ei se niidenkään ulkonäkö stondista aiheuta ajettavuudesta puhumattakaan.

Vastaavan ikäinen a6 ei sekään vastaa sitä mitä minä odottaisin 90k€ autolta. E-sarjan mese taas mielestäni täyttää paremmin ne kriteerit mitä minun mielestäni tuo hintaisen auton pitäisi täyttää. Mersua pidän myös parempana ajaa, koska se syö tien pinnan epätasaisuudet paljon paremmin kuin bemu. Älä ymmärrä kritiikkiäni sitten, että bemu olisi huono ajaa. En vain pidä sitä mitenkään 90k€:n arvoisena. Muita merkkejä en pysty ottamaan tähän mukaan, koska kokemuksia ei näistä löydy.

Jos tarkastellaan uutta 5-sarjalaista, niin ulkonäkö on korjattu arvolleen sopivaksi, ja jos jousitus ei ole samanlainen kuin e60:ssä niin silloin auto täyttää 90k€:n auton kriteerit.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta jos laitat 3.0 softan niin eroa on? :)

Jos pystyt ota ihmeessä 3.0, arkiajossa mukavasti muriseva kone, saa suupielet hymyyn ihan eri tavalla kuin 2.0. Turvalliset ohituksetkin sujuvat ihan eri tavalla ja käytettynä hintaero lienee aika pieni. 2 litran kone toki riittää, mutta niinhän se riittää joillekin daciakin.

Sulla ilmeisesti omakohtaisia kokemuksia? Kerro toki lisää hyviä ja huonojapuolia. Hintaeroahan noissa ei paljon ole , eli se ei ole se mihin päätös perustuu.
 
Mulla oli E60 520 da, sama voimalinja kuin tuossa X3:ssa ja nyt on F10 530 da tässä erona 8-portainen maatti + jokunen lisähepo vs. tuo X3 3.0. Ja kyllähän tuo moottori tekee aivan eri auton, murisee mukavasti ja suorituskyky jää arkiajossa reserviin, ei tarvi polkea koko ajan talla pohjassa. Vakkari päällä mäkipätkillä väännön tuntee, kone ei tirise ja pirise puhdittomuuttansa. Kulutus on vain 0,5 l enemmän, johon tuo uus laatikko vaikuttaa jonku verran, mutta hymyssä suin tätä tankkailee, tietää että pääsee taas kohta baanalle. 2.0 riittää varmasti, mutta mielestäni tehoa ei ole koskaan liikaa ja autoilussa nautinto alkaa siitä mihin järki loppuu. Käytettynä ostettaessa hinnan ero on vielä niin pieni että ehdottomasti kannattaa valita tuo 3.0 jos on yhtään automiehen vikaa.
 
Mulla oli E60 520 da, sama voimalinja kuin tuossa X3:ssa ja nyt on F10 530 da tässä erona 8-portainen maatti + jokunen lisähepo vs. tuo X3 3.0. Ja kyllähän tuo moottori tekee aivan eri auton, murisee mukavasti ja suorituskyky jää arkiajossa reserviin, ei tarvi polkea koko ajan talla pohjassa. Vakkari päällä mäkipätkillä väännön tuntee, kone ei tirise ja pirise puhdittomuuttansa. Kulutus on vain 0,5 l enemmän, johon tuo uus laatikko vaikuttaa jonku verran, mutta hymyssä suin tätä tankkailee, tietää että pääsee taas kohta baanalle. 2.0 riittää varmasti, mutta mielestäni tehoa ei ole koskaan liikaa ja autoilussa nautinto alkaa siitä mihin järki loppuu. Käytettynä ostettaessa hinnan ero on vielä niin pieni että ehdottomasti kannattaa valita tuo 3.0 jos on yhtään automiehen vikaa.

Joo 2 litraista olen käyny koeajamassa ja ihan ok, mutta se teho ei oikein riittänyt omaan makuuni. No kunhan käyn vielä sen 3 litraisen koeajamassa, niin eiköhän valinta ole aika selvä. Audi Q5:sta olen käyny ajamassa ja onhan 3 se litrasen vääntö niin mahtavaa että :)
 
Pari tonnii menee taas marmorille, sähköt paskana. Hinattiin pajalle.
 
Pari tonnii menee taas marmorille, sähköt paskana. Hinattiin pajalle.

Oliko sitä surina vikaa ja söi akun? Kattelinkin vaan kylmärinki persesilmässä sykkien että foorumilla Huppe neuvoja kyseli :D
Oman E61:n lisävikoja odotellessa ;)
 
Oliko sitä surina vikaa ja söi akun? Kattelinkin vaan kylmärinki persesilmässä sykkien että foorumilla Huppe neuvoja kyseli :D
Oman E61:n lisävikoja odotellessa ;)
Skannaan työselosteen ja laskun sit.
 
Bemari on käsittämättömän paska auto sähköiltään mutta niin Mersukin. Taas varikolla oma, joku abs-luistonesto kompura mennyt, hintaa vain 1600 euroo. Lähtee kiertoon heti kun saan kuntoon ja tuoreen leiman. Ja Saksalaista autoa ei tule enää IKINÄ, saatanan lapinpolttajat.
 
Muistelisin joskus Hupen leuhottaneen kuinka hyvä auto BMW on, onko se sitä vielä? :D
Enpä ole vielä paremmalla ajanut.
Bemari on käsittämättömän paska auto sähköiltään mutta niin Mersukin. Taas varikolla oma, joku abs-luistonesto kompura mennyt, hintaa vain 1600 euroo. Lähtee kiertoon heti kun saan kuntoon ja tuoreen leiman. Ja Saksalaista autoa ei tule enää IKINÄ, saatanan lapinpolttajat.
Joo ei tuu natsiautoo tännekään.
 
Hirviän hintaisia huoltoja, meikäläisen VOLVOOn tehtäis puoliautoa uudestaan tuohon rahaan. ;) Mä ne kyllä jaksa ressata jos joku sähkö vimpain hajoaa, otan nappulan irti ja jatkan ajoa. Kermaperseet tarvii joka vimpstaakin toimivan.
 
Back
Ylös Bottom